יונה יהב (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
יונה יהב (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

יהב נבחר ליו"ר חבר הנאמנים של מכללת בראודה

יונה יהב יהיה אמון על פיתוח המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל ועל התוויית האסטרטגיה לצד גיוס תרומות וניהול הכספים, התקציב והמשאבים הנכסיים של המכללה. כמו כן הוא יהיה אחראי על מימוש ייעודה של המכללה ומטרותיה. יהב: "הצטרפתי לאור רצוני לפעול לחיזוק הגליל"

פורסם בתאריך: 29.1.23 18:27

ראש העיר לשעבר יונה יהב נבחר ליו"ר חבר הנאמנים של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל. מהמכללה נמסר כי יהב יהיה אמון על פיתוח המכללה ועל התוויית האסטרטגיה לצד גיוס תרומות וניהול הכספים, התקציב והמשאבים הנכסיים של המכללה. כמו כן הוא יהיה אחראי על מימוש ייעודה של המכללה ומטרותיה במטרה להביא אותה להישגים חדשים.

יהב יחליף את דורון כהן שמסיים את תפקידו בימים אלו לאחר שמונה שנים. במכללה מקווים כי יהב יביא עמו את הידע והניסיון הרבים שצבר ואשר יאפשרו למכללה להרחיב את פעילותה, ויוביל מהלכי פיתוח אסטרטגי לביסוס ולצמיחה של המכללה בשנים הקרובות. בין המטרות שעומדות בפניו אפשר למנות את הגדלת היקף הכשרת המהנדסים, את התאמת רמת ההוראה וההכשרה לצרכיה המשתנים של התעשייה, את פיתוח תחומי הכשרה והתמחות חדשים, ואת הטמעת תובנות המהפכה התעשייתית הרביעית.

 

 

במעמד קבלת המינוי ציין יהב כי הוא רואה זכות גדולה לעמוד בראש חבר הנאמנים של המכללה ואמר: "כבוד גדול עבורי להצטרף למוסד מחקרי ולימודי מוביל כמו בראודה. אני חש הזדהות עמוקה עם הערכים שאותם המכללה חרתה על דגלה – מצוינות, השכלה הנדסית מתקדמת, חיבור מעשי לתעשייה וקידום ושגשוג הפריפריה. הצטרפתי לאור רצוני לפעול לחיזוק הגליל, ובכוונתי להעמיד מניסיוני לטובת המשך פיתוח המכללה ומיצובה כמוסד אקדמי הנדסי מוביל בישראל, ולסייע בהרחבת מקורות המימון שלה".

נשיא מכללת בראודה פרופ' אריה מהרשק: "אני מברך את יהב על הצטרפותו להנהלת המכללה, וכולנו מצפים לתחילת דרכנו המשותפת. אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונו הרב של יהב במגזר הציבורי יתרום רבות לתהליכים שאותם אנו מבקשים לקדם, וביחד נמשיך לפעול ללא לאות לפיתוח תחומי לימוד חדשים, להקמת מעבדות מחקר חדשניות ולקידום החינוך האקדמי-הנדסי בפריפריה לטובת התעשייה ומשק הישראלי בכלל".

 

המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל

המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ארנון, כרמל

    בואו, זה לא שהוא הצליח להיבחר ליו"ר הסוכנות או תפקיד מדיני או דיפלומטי כמו שגריר או קונוסול. כולה פקיד במועצת נאמנים של מכללה זניחה בגליל שאני, כמו רוב הקוראים, מעולם לא שמעו עליה.

  2. גילה

    אם זה כל מה שיהב הצליח למצוא אחרי ארבע שנים שהוא מנסה, אז כנראה שהמצב שלו באמת קשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר