אולפני הקלטות בחיפה ובצפון. תמונה ממאגר Shutterstock
אולפני הקלטות בחיפה ובצפון. תמונה ממאגר Shutterstock

אולפני הקלטות בחיפה והצפון

מחפשים מקום להקליט את אלבום הבכורה שלכם שיעיף אתכם למעלה במצעד הפיזמונים? אספנו עבורכם מספר אולפני הקלטות בחיפה ובצפון שישמחו לקחת חלק בדריסת הרגל שלכם בעולם המוזיקה

פורסם בתאריך: 11.3.19 17:27

אולפני הקלטה מיוז– קיבוץ יגור

אולפני ההקלטה מיוז בניהולם של עמית ויותם ברקן, ממוקמים בקיבוץ יגור, למרגלות הר הכרמל הירוק, ומחלונותיו נשקפים הנופים היפיפיים והשלווים של האזור. האווירה הקסומה הזו לא נשארת מחוץ לאולפן, אלא משתלבת בו, ומושכת אליו אמנים מובילים מכל רחבי הארץ שרוצים ליצור בשלווה באווירה המיוחדת שיוצרת הסביבה, ולא פחות מזה, צוות האולפן.

מי שמגיע למיוז, נכנס למעין בועה אינטימית של דשא, מרחבים וירוק. אך למרות הסביבה הכפרית, אולפני ההקלטה ממוקמים בצומת מרכזית ונגישה מאוד, בקרבת העיר חיפה וכמה דקות מצומת יגור המחבר בין המגיעים מהמרכז לצפון הארץ.

כשהאחים עמית ויותם ברקן, מוזיקאים ויוצרים בעצמם, החליטו להקים את האולפן, הם עשו זאת מתוך אהבה גדולה ליצירה, והרצון ליצור מקום שונה, ייחודי, שיעורר השראה וייתן כבוד למוזיקה כתהליך של יצירה שהוא לא רק טכני, אלא בעיקר פנימי ונפשי. האחים עוסקים במוזיקה מאז שהם זוכרים את עצמם, כותבים, שרים, מנגנים, וגם עוסקים בסאונד ובהפקה. לכן במיוז לא מתפשרים על האיכות, ואולפן מצויד בטופ של עולם הסאונד. העסק המשפחתי כולל גם את ליטל ברקן, מורה לפיתוח קול, התומכת ביוצרים לפני ותוך כדי היצירה וההקלטה.

הלקוחות של מיוז הם יוצרים, שמחפשים ליווי של הפקה מוזיקלית, כלי נגינה מעולים, לונה פארק של אנשי סאונד, והציוד הטוב ביותר שקיים, וכן הרכבים או יוצרים שמחפשים מקום שלו ומכיל לקיים בו חזרות ותהליכי יצירה. גם אנשים פרטיים שרוצים להקליט שיר לאירוע מיוחד, מוצאים באולפן המכיל סביבה תומכת ורגועה.

אולפני מיוז

אולפני מיוז

אולפני מיוז

אולפני מיוז

מסע אינטימי

לצד שירותי הפקה והקלטה, למיוז מגיעים אמנים עם חומרים לא מעובדים, וכאן  הם עוברים עם עמית תהליך עד ליצירת המוצר הסופי. כשעמית מספר על התהליך שעבר עם אדם שהגיע להקליט במקום, אפשר להבין שמדובר במקום שונה מאוד, "הגיע אלינו בחור שעבר טראומה קשה מאוד. הוא לא מוזיקאי, אך החליט שרוצה לשנות כיוון ולעשות אותו דרך  מוזיקה. ישבנו ודברנו על כוס קפה, הוא השמיע לי כמה דברים שלו, ואני חיברתי אותה לאנשים המתאימים מהצוות שלנו. תוך כמה שעות יצא שיר. ותוך חודש עוד ועוד שירים. זה היה תהליך נפשי, תרפויטי, כמו טיפול". החיבור בין אנשים הוא הכישרון הגדול של עמית, וסוד ההצלחה של מיוז. לדעתו, חיבור נכון יכול להוציא מכל אדם את היוצר שחבוי בו.

סביב האולפן התגבשה עם השנים קהילה של מוזיקאים ויוצרים, שהפכו את מיוז לבית. יוצרים רבים התאהבו באווירה המיוחדת, ומגיעים עם המשפחה לכמה ימים בקיבוץ, לנים במקום ויוצרים כשסביבם האנשים התומכים והיקרים להם.

אולפני הקלטה מיוז

יד למגינים 1, יגור

054-561-8550

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

אולפני מיוז

אולפני מיוז


Mg studio – מאור גולדנברג

אם תמיד חלמתם להיכנס לאולפן הקלטות, לשיר ולהקליט בדיוק כמו האמנים המובילים, אולפן הקלטות בייתי הוא המקום בשבילכם. הטכנולוגיה היום מאפשרת לאולפני הקלטות ביתיים להציע איכות מעולה, שממש לא נופלת מזו של אולפני הקלטות מסחריים, לצד יחס אישי ואווירה בייתית. זו הסיבה שאמנים מובילים רבים בוחרים היום להקליט באולפנים ביתיים.

אולפן כזה הוא "Mg studio" בבעלות מאור גולדנברג, הממוקם בקרית מוצקין. מאור הוא מוסיקאי, גיטריסט, מורה לניגון על גיטרה ומפיק מוסיקלי, שהחליט להקים בביתו את "Mg studio", אולפן הקלטות מקצועי, כדי לקדם את התלמידים שלו. מאור השקיע באולפן ההקלטות עשרות אלפי שקלים, וצייד אותו בציוד המתקדם ביותר כך שאיכותו לא נופלת מזו של אולפנים מסחריים. אך בניגוד לאולפנים הגדולים, שם לוח הזמנים מאוד ברור ואי אפשר לחרוג מהזמן שהוקצב לכם, ב-"Mg studio" תקבלו יחס אישי ולא מסחרי, באווירה אינטימית ומכילה הרבה יותר. מאור מבטיח עבודה צמודה ומקצועית, כך שעד שלא תהיו מרוצים במאה אחוז, לא תצאו מהאולפן.

אולפן הקלטות ברמה הגבוהה ביותר. צילום: מאור גולדנברג

אולפן הקלטות ברמה הגבוהה ביותר. צילום: מאור גולדנברג

אם אתם אמנים בתחילת הדרך, שרוצים לקחת את הכישרון שלכם בשירה לשלב הבא ולהקליט סינגל או קאבר לשיר, או שתמיד חלמתם לשיר כמו מקצוענים אבל לא העזתם, "Mg studio" ייתן לכם מקום לממש את הכישרון שלכם. גם אם החלטתם להפתיע את האהוב או האהובה בשיר רומנטי, או להקליט שיר לקראת אירוע מרגש כמו בר מצווה, חתונה או כל אירוע משפחתי, כאן תקבלו תוצאה מקצועית לגמרי, כמו של האמנים הגדולים.

ההקלטה היא רק ההתחלה

תהליך העבודה עם מאור באולפן מתחיל בשיחה, בה מבינים מה מטרת ההקלטה, "אם זה מישהו בתחילת דרכו, לא אציע לו להקליט סינגל שדורש הפקה מוסיקלית, עיבוד והרבה יותר שעות אולפן" , מסביר מאור, "אציע לו לעשות קאבר שיתאים יותר לתקציב ולמטרה שלו".

שלב ההקלטות אורך שעתיים עד שעתיים וחצי, תוך הקפדה על כל מילה ומילה. אבל גם אחרי שמסתיימת ההקלטה, זה ממש לא סוף הסיפור. בשלב זה עובד מאור על המיקס, ומחבר את כל הטייקים והאלמנטים בתהליך מורכב שאורך כמה שעות.

מאור מבטיח תוצאה מלוטשת, מדויקת ומקצועית, "הרבה אולפנים מוציאים סינגלים באיכות לא קרובה למה ששומעים ברדיו", אומר מאור, "מה שאני מוציא חייב להיות שמיש לכל פלטפורמה: רדיו, טלוויזיה, או כל דבר אחר".

מעבר לאינסטגרם

מעבר לדף הפייסבוק

טלפון: 054-914-5036

מאור ילמד אתכם גם גיטרה על הדרך. צילום: מאור גולדנברג

מאור ילמד אתכם גם גיטרה על הדרך. צילום: מאור גולדנברג


גזוז הפקות – עוז בטש

עוז בטש הוא מפיק מוזיקלי ותיק, שהקים לפני 8 שנים את גזוז הפקות, אולפן הפקה והקלטות הממוקם בקניון פנורמה בחיפה. לאחר שנים של עבודה עם אמנים מובילים באולפנים הגדולים בארץ, היה חשוב לו להקים אולפן שמכיר ומבין את תהליך היצירה, ומציע רמה מקצועית גבוהה ומוקפדת ביותר, שתעמוד בסטנדרטים בהם היה רגיל לעבוד.

בגזוז הפקות מעניקים מגוון שירותים, מעבודה עם אמנים על אלבום, הכוללת הפקה ועיבוד מוזיקלי, וצוות נגנים מקצועיים, ומצד שני האולפן פתוח גם לאוכלוסייה העסקית, להפקה והקלטה של פרסומות לרדיו וטלוויזיה, הפקת מוזיקה לטלוויזיה ולסרטים ועוד. גם אנשים פרטיים שרוצים ולהקליט שיר לאירועים שונים, או כאלה שחלמו תמיד להקליט שיר כמו זמרים מקצועיים, פונים לגזוז הפקות, בידיעה שהתוצאה תהיה מקצועית ואיכותית.

אולפן מקצועי שפתוח עבור כולם. צילום: גזוז הפקות

אולפן מקצועי שפתוח עבור כולם. צילום: גזוז הפקות

לצד עוז עובדים במקום מוזיקאים מקצועיים, שמצוותים לכל פרויקט בגזוז בהתאם להתמחות שלהם. בנוסף מציעים גזוז הפקות שירותים של צילום ועריכה, לאלה שרוצים להפיק קליפ, תוך כדי הקלטה באולפן. לגזוז יש צוות של צלמים ועורכים, שיתעדו את החוויה של הקלטה באולפן ויהפכו אותה לקליפ מקצועי שתוכלו להעלות לפייס, לאינסטגרם או לכל רשת חברתית אחרת.

ידע וניסיון זה שם המשחק

אחרי יותר מ- 20 שנות ניסיון כמפיק מוזיקלי וכיוצר, עוז בטש יודע כי לידע אין תחליף, "היום הטכנולוגיה מאפשרת להקים אולפן אם יש לך לפ טופ, אבל הרבה יותר חשוב הוא הידע והניסיון בעבודה עם אנשים, בעיקר עם אמנים", אומר עוז. לדבריו בסופו של יום זה תמיד מגיע ליחסים בין אנשים, וכאמן, יוצר ומפיק עוז יודע מה מרגישים היוצרים, למה הם זקוקים, ואיך להוציא מהם את הטוב ביותר. גם אנשים שחלמו תמיד להקליט שיר באולפן הקלטות, מביאים לתהליך את החלום הגדול ביותר שלהם, וחשוב שהתהליך יגשים להם את אותו חלום ברגישות ובמקצועיות.

כשאנחנו מדמיינים אולפן הקלטות, בדרך כלל נחשוב על אמנים ששרים מול מיקרופון עם אזניות, אך למעשה הפקת אלבום או כל תוצר מוזיקלי אחר הרבה יותר מורכבת. הפקת שירה, הנחייה קולית, ויצירת אווירת יצירה איכותית ומקצועית, הם רק חלק מהתהליך המוקפד בהפקה, וזו הסיבה שגזוז הפקות נחשב למקום הייחודי והאיכותי ביותר בחיפה והצפון.

כתובת: שדרות הנשיא 109, קניון פנורמה, חיפה
טלפון: 04-8710820

למעבר לאתר

מפיק מוזיקלי עם שנים של ניסיון - עוז בטש. צילום: גזוז הפקות

מפיק מוזיקלי עם שנים של ניסיון – עוז בטש. צילום: גזוז הפקות

 


דה סטודיו- הקלטות והפקות מוזיקליות

דה סטודיו, אולפן הפקות והקלטות הממוקם בקיבוץ הזורע, הוקם לפני 8 שנים, על ידי נדב חביב אושיק ניזרי. השניים, מוזיקאים וחברי ילדות, חזרו לארץ אחרי שנים בחו"ל, והחליטו לממש את האהבה הגדולה שלהם למוזיקה ולהקים מקום שכל אוהבי ויוצרי המוזיקה ירגישו בו בבית.

הספייס בדה סטודיו מעוצב כמו סלון גדול פתוח ומזמין, שונה מאוד מהחללים הסגורים של אולפני ההקלטות המסורתיים, ויוצר את האווירה הפתוחה והרגועה שנדב ואושיק רצו ליצור. התחושה המיוחדת הזו מושכת לדה סטודיו אמנים מקצועיים, לצד אנשים שתמיד חלמו לעשות מוזיקה אבל אף פעם לא העזו. גם כאלה שרוצים להקליט סינגל לאירוע מיוחד כמו בר מצווה, בת מצווה או כל אירוע מרגש אחר, מוצאים בדה סטודיו בית רגוע ומקצועי, עם צוות שיודע איך לעבוד גם עם נוער וילדים.

לצד הפקת אלבומים וסינגלים, מפיקים בדה סטודיו אירועים מוסיקליים לקיבוצים, לבתי ספר, ולאירועי קונספט, וכן מוזיקה למוזיאונים, לווידאו ארט ולמיזמים אמנותיים, "אחד המיזמים המעניינים עליהם עבדנו היה מיזם של מוזיאון המעפילים", מספר נדב, "יצרנו מוזיקה למיזם שמציג את חיי המעפילים שהגיעו לארץ, וזה היה מרתק, הסיפור נתן לנו השראה למוזיקה, ונוצר משהו מאוד מיוחד".

דה סטודיו

דה סטודיו- הפקות והקלטות מוזיקליות

דה סטודיו- הפקות והקלטות מוזיקליות

הקלטות באולפן, צהריים בחדר אוכל בקיבוץ

לדה סטודיו מגיעים אנשים שחולמו על לעשות מוזיקה, עם הרבה חששות וחוסר ביטחון. הם לא מכירים את התהליך ובדרך כלל יש להם חומרים מאוד גולמיים. בדה סטודיו הם מוצאים מקום תומך, עם הרבה מאוד סבלנות והכלה. תהליך העבודה של נדב ואושיק מותאם בדיוק אליהם, "זה יכול להתחיל עם טקסטים או רעיון כללי, אנחנו  יושבים איתם, מסבירים את התהליך ומנתחים את הטקסטים", אומר נדב, "אנחנו מתחילים לעבוד עם סקיצה ראשונית, מנגנים איתם, ואם יש צורך מביאים נגנים על כלים מיוחדים שעובדים אתנו. בדרך כלל אלה יהיו מפגשים שבועיים, ומעבר לתוצר הסופי, זה הופך להיות חוג, ואפילו מסע או תרפיה".

העובדה שדה סטודיו יושב בקיבוץ הזורע מחלחלת לתוך האולפן, ומחזק את האווירה הקהילתית והרגועה בו. לפעמים את הפסקת הצהריים מבלים בחדר האוכל של הקיבוץ, ונהנים מהנופים הירוקים של העמק.

לנדב ואושיק יש גם שלושה הרכבים מוזיקליים, והם יוצרים בעצמם על חומרים לפרויקט שלהם שנקרא "פרענק" בו הם משלבים אמנים נוספים, ויוצרים מוזיקה ישראלית מקורית שמדברת על התפר, על המאחד ועל המפריד בהוויה הישראלית.

דה סטודיו

058-6992233 / 050-8134098

קיבוץ הזורע 30060

מעבר לאתר

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

הקלטות באולפן, צהריים בחדר אוכל בקיבוץ. דה סטודיו

הקלטות באולפן, צהריים בחדר אוכל בקיבוץ. דה סטודיו

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר