חשמלאי רכב בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage
חשמלאי רכב בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

חשמלאי רכב בחיפה שכדאי לכם להכיר

נתקעתם עם בעיות של מגעים ברכב, מחברים לא תקינים, צמות חוטים שהשתפשפו, תקלות בחלונות חשמלים, נעילות מרכזיות, מתגי חלון, מנועי חלון ועוד מגוון בעיות חשמל ברכב? אספנו בשבילכם המלצות לחשמלאי רכב שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 18.11.19 13:47

חשמל רוממה

חשמל לרכב רוממה הינו אחד המוסכים הותיקים בחיפה שהוקם לפני כמעט חמישים שנה. המוסך ידוע בשירותיו בתחום החשמל לרכב שכוללים בין היתר חשמלאות רכב כללית, אבחון תקלות, מיזוג אויר, התקנות מיגון, אביזרים ומולטימדיה, שירותי דרך ועוד. בשנים האחרונות נוסף למוסד הותיק מותג חדש המרחיב את שירותי המוסך הקיים גם לשירותי רכב נוספים כמו: מכונאות רכב, טיפולים תקופתיים, הכנה והעברת מבחן שנתי.

רמי לוגשי, דור שני למייסדי המוסך והנדסאי רכב בהכשרתו, מספר לנו על השילוב של שני מוקדי השירות: "חשמל רוממה התחיל בתחנת דלק פז ברוממה על ידי אבא שלי, אך עם השנים הפך המוסך המקורי בתחנת הדלק לקטן מכדי לתת שירותי מוסך נוספים בתחום מכונאות הרכב, ולכן פתחנו סניף נוסף שנקרא שירותי רכב רוממה באזור התעשייה קריית חיים".

"עם פתיחת המוקד השני של חשמל רוממה, נוצרה אפשרות בחירה ללקוחות שלנו לאן להגיע לקבל שירות. אם ללקוח נוח יותר להגיע לרוממה, יש לנו שירות לשינוע הרכב לסניף בקרית חיים, וגם שירות החזרות רכב מתוקן עד הבית".

"העסק שלנו דוגל בשירות, אמינות ומקצועיות. מקפידים להביא את המוצרים הטובים ביותר, לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר. יש אצלנו אווירה משפחתית, ולקוחות שהם כבר דור שלישי במוסך. יש מכוניות שתיקנתי לסבא, והיום הנכד מגיע לתקן אלי את אותו הרכב", מספר רמי.

באילו תקלות בתחום חשמל רכב אתה נתקל הכי הרבה?
"תקלות קלאסיות של חשמל רכב זה בעיות של מגעים, מחברים לא תקינים, צמות חוטים שהשתפשפו בתאונה או מהתקנה לא נאותה, תקלות בחלונות חשמלים, נעילות מרכזיות, מתגי חלון, מנועי חלון. יש מגוון עצום של תקלות, וזו המומחיות שלנו".

בעידן של היום, בו נפתחים מוסכים חדשות לבקרים ללא פיקוח ממשלתי, שאלנו את רמי: כיצד נדע לבחור את איש המקצוע הנכון כאשר נתקעים עם הרכב?
"לאחרונה נוכחנו שקיימים הרבה שרלטנים בתחום לצערי, ולכן כאשר נתקעים עם הרכב אני ממליץ קודם כל להירגע. זו לדעתי הבעיה העיקרית, שאנשים שנתקעו עם הרכב נכנסים ללחץ ומצפים שהרכב יתוקן במיידי. אני ממליץ לאמץ את הגישה של קודם כל להזמין גרר דרך חברת הביטוח, או להזיז את הרכב למקום שבו יוכל להמתין לתיקון. אם מדובר באמצע הלילה אז ליסוע הביתה במונית או בכל אמצעי אחר, ולמחרת לטפל בתקלה בנחת. בכך נמנע למעשה התקשרות עם אנשים שאנחנו לא מכירים לא אותם ולא את מידת הסמכתם בנושא. באופן כזה יש לנו זמן לפנות למוסך הקבוע שלנו או לקבל המלצה על איש מקצוע ממישהו שאנחנו סומכים עליו".

לסיום, מה העצה המנצחת שלך לשמירה על הרכב?
"מה שיכול לחסוך הרבה כסף בהוצאות טיפול על רכב במהלך חיים של משפחה זה לבדוק שמן ומים. ובכלל, אני חושב שיש הרבה תקלות שנגרמות בשל חוסר תשומת לב. אני מאמין שכל אדם צריך להכיר את הרכב שלו, את המכונה שלו, שתהיה חלק ממנו, ואז תהיה לו מערכת יחסים הרבה יותר טובה איתה".

פרטי התקשרות וכתובת מוקדי השירות:

חשמל לרכב "רוממה"
תחנת "פז" רוממה, כיכר אליזבט 1, חיפה
טלפון: 04-8252827

שירותי רכב "רוממה"
רחוב יוליוס סימון 50, קריית חיים.
טלפון: 04-8419181

דף פייסבוק

יש על מי לסמוך בכל הקשור לחשמל רכב. תמונה ממאגר Ingimage

יש על מי לסמוך בכל הקשור לחשמל רכב. תמונה ממאגר Ingimage


פרוטר אוטו אלקטרו – חשמלאות רכב

אם הייתם שואלים את אריה שטרית בצעירותו, מי שהיום הבעלים של מוסך פרוטר אוטו אלקטרו בחיפה, מה הוא יהיה כשיהיה גדול? מוסך בבעלותו לא היתה אחת מתשובותיו. הקשר שלו לעולם המוסכים היה אפילו רחוק.

צחוק הגורל, שטרית נשא לאישה את אילת, נכדתו של יעקב פרוטר, מי שהקים את המוסך הותיק בחיפה בשנת 1966. יעקב פרוטר לימים העביר את בעלות המוסך לבנו אלי (אביה של אילת) אולם לאחר שאלי נפטר, שטרית חתנו מצא את עצמו מעורב בכל המתרחש במוסך, עד שלבסוף הפך להיות לבעליו. שטרית, מהנדס תעשייה בהכשרתו, נאלץ ללמוד את תחום חשמלאות הרכב במהרה: "לא ידעתי אז לפתוח אפילו מכסה מנוע", מספר שטרית, "אבל לא הייתה ברירה, הייתי חייב ללמוד הכל, ומהר".

ואכן, אריה שטרית נכנס לנעליים הגדולות בכל הכוח, ומאז ועד היום מוסך פרוטר אוטו אלקטרו מתמחה בכל הקשור למערכות החשמל המתקדמות ביותר בעולם הרכב. שנות הניסיון הרבות הפכו אותו למוסך שמעניק את כל שירותי החשמל והאלקטרוניקה לרכבים פרטיים ולמשאיות–חשמל רכב, מיזוג אוויר, מצברים ומערכות מולטימדיה מתקדמות, אזעקות, אביזרים, מצלמות דרך, מערכות מיגון ומערכות שמעניקות שליטה מוחלטת על הרכב כולל נתוני השימוש באמצעות אפליקציות ייחודיות.

פרוטר אוטו אלקטרו - חשמלאות רכב: נותנים שירות לכל חברות הרכב המובילות. צילום עצמי

פרוטר אוטו אלקטרו – חשמלאות רכב: נותנים שירות לכל חברות הרכב המובילות. צילום עצמי

מוסך פרוטר נותן שירות לכל החברות המובילות במשק בינהן: חברת חשמל, בזק, דואר ישראל ועוד, והערכים שמנחים את המוסך מיום היווסדו הם אמינות ואחריות מקצועיות, וכן יעילות ומהירות בשירות – במוסך עובדים כעשרים אנשי מקצוע על מנת לתת מענה מהיר ומקצועי ללקוחות המוסך.

איזה טיפ חשוב יש לך בנושא של מיגון לרכב?

"חשוב להכניס מערכות בטיחות לרכב מדגם מובילאיי. רבים לא יודעים אבל יש החזר מלא לעלות ההתקנה ממשרד הרישוי. ניתן לפנות למוסך לבדיקת זכאות. כמו כן אני ממליץ למי שרוכש רכב חדש לבדוק איתנו מחיר של מיגון לרכב, בהרבה מקרים זה יותר אטרקטיבי לעשות מיגון לרכב דרכנו ולא דרך החברות עצמן. בנוסף, אני ממליץ מאד להתקין מצלמות דרך ברכב. אני קורא לזה "עורך דין". אם קרתה תאונה אז יש תיעוד של מה שאירע וכך נחסכת הרבה עוגמת נפש".

באילו תקלות או פניות חשמל לרכב אתה נתקל לרוב ביום-יום?

"אנחנו נותנים מענה לכל תקלות החשמל שיש ברכב. מצברים, אורות, ואחד מתחומי המומחיות שלנו היום זה התקנות "רכב חכם". רכב חכם הינו חיבור לכל מיני מכשירים שניתן לראות את הרכב באפליקציות. למשל, הרבה ילדים להורים מבוגרים מבקשים לחבר את ההורים שעדיין נוהגים, כדי למנוע מצב בו האדם המבוגר חש ברע תוך כדי נסיעה, וכך ניתן לראות בטלפון הנייד איפה הוא נמצא בכל רגע נתון. בנוסף, אנחנו מאד אוהבים לייעץ ללקוחות שלנו, החדשים והותיקים, ולהכווין אותם לאנשים המקצועיים ביותר על מנת שלא יתרוצצו. אם יש איזו תקלה שהיא לא בתחום הטיפול שלנו אנחנו מסייעים ללקוחות למצוא את האדם הנכון בשבילם".

לסיום, מהי עצת הזהב שלך לבעלי רכבים?

"חשוב שיהיה לרכב אבא ואמא, ולא לפנות למוסכים שלא מכירים, או שאין להם ביטוח, ויכול להיווצר מצב ש"אין עם מי לדבר". חשוב ללכת למקום מסודר ומוסמך. אני מרגיש שאנחנו "אבא ואמא" של המון רכבים, ולקוחות מתקשרים אליי גם כשאין איזו תקלה מיוחדות אלא רק לשאול ולהתייעץ. הרבה פעמים אנשים לא מבינים את השפה המקצועית עם סוכני הביטוח ועם סוכנויות רכב, ובזכות הייעוץ שלנו אנחנו מצליחים לחסוך הרבה כסף לאנשים, גם מבחינת ביטוח וגם מבחינה מכנית".

פרוטר אוטו אלקטרו- חשמלאות רכב
טלפון: 04-8417090
כתובת: תומאס אדיסון 19 ,חיפה (מול משרד הרישוי)
פייסבוק

פרוטר אוטו אלקטרו - חשמלאות רכב: אמינות אחריות ומקצועיות. צילום עצמי

פרוטר אוטו אלקטרו – חשמלאות רכב: אמינות אחריות ומקצועיות. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שמולו

    רמי מקצוען ברמות על, תמיד מנומס ומסביר פנים והעיקר, הכי הוגן שיש! ישר כח!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר