מתווכים בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage
מתווכים בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

מתווכים בחיפה: המשרדים שיעשו עבורכם את העבודה בדרך לעסקה

מחפשים דירה לרכישה בחיפה? מנסים למכור את הדירה אבל לא יודעים איך? מתווכים בחיפה יעשו הכל כדי שאתם תקבלו את העסקה הטובה ביותר עבורכם

פורסם בתאריך: 9.8.20 15:23

סלקטד

במכירת בית אין קיצורי דרך ואין רגע להתעצל. מדובר בעבודה קשה, המשלבת יציאה לשטח לצורכי שיווק ופרסום הדירה, סיורים חוזרים ונשנים בנכס למתעניינים, לקיחת חלק בתהליכי משא ומתן מפרכים ועוד. כמובן שאם הייתם מציעים את הנכס בחצי מהשווי שלו הייתם מקבלים מבול של פניות, אך אם אתם כמו רבים אחרים, ומנסים לקבל מחיר שוק אמיתי על הנכס, יש צורך לעשות עבודה אמיתית עליו.

את משרד התיווך ״סלקטד״ שבחיפה העבודה הקשה לא מרתיעה ולו לרגע. המשרד שהוקם לפני חודשים ספורים על ידי ארתור דץ ודניאל גאורג, שני מתווכים מובילים באזור, מתנשא כיום גבוה ומתבלט כאחד המבטיחים ביותר לשנת 2020.

מפשילים שרוולים ויורדים לשטח. צילום: עצמי

מפשילים שרוולים ויורדים לשטח. צילום עצמי

דניאל וארתור הם מתווכים בחיפה, חברי ילדות ותיקים אשר החלו את דרכם המשותפת לפני מספר שנים במשרד תיווך מוכר. עם הזמן והשיפור במקצועיות וביכולות, הבינו השניים כי כדי לתת שירות אמיתי, כמו שהם רוצים להעניק ללקוחותיהם, יהיה עליהם לפתוח משרד תיווך משלהם. וכך, בדצמבר 2019, הוקם משרד סלקטד.

כיום מנהלים את המשרד דניאל, שממוקם בטופ שלושת המתווכים המובילים בחיפה על פי סקר של מדל״ן לשנת 2019, וארתור, הנחשב למתווך המוביל בכמות העסקאות בשכונת הדר רחבת הידיים. לצידם עובד עוד צוות מתווכים שנבחר בקפידה, וביחד עובדים כל חברי המשרד על הפיכתו של ״סלקטד״ למשרד המוביל והשאפתני ביותר בחיפה.

פגישה קצרה עם השניים, המחישה לנו כמה רחוק אפשר להגיע כשלוקחים את המקצוע ברצינות ומוכנים לעשות הכל בשביל להצליח (אפילו אם זה אומר לצאת לרחוב ולתלות שלטים בשיא החום של הקיץ הישראלי).

דניאל וארתור, ספרו לנו מה הוא תחום ההתמחות שלכם.

דניאל: "העבודה שלנו מתרכזת בקניה ובמכירה של נכסי יד שניה בחלקה הצפון מערבי של חיפה. מדובר באזור מושלם למשקיעים המחפשים תשואה נאה, ולקונים שמחפשים מקום נעים לגור בו".

אתם בין המשרדים שסוגרים הכי הרבה עסקאות באזור, מה לדעתכם סוד ההצלחה שלכם?

ארתור: "אנחנו לא מפחדים לעשות את העבודה הקשה ואת כל מה שנדרש כדי להביא את התוצאות האידאליות עבור הלקוחות שלנו, ותודות לכך לא רק שאנחנו מצליחים לסגור מסה של עסקאות בכל חודש, אנחנו גם עושים זאת פעמים רבות כשמחיר הנכס שנסגר גבוה ממחיר השוק הריאלי, מה שאומר שהמוכרים שמגיעים אלינו נהנים מרווח גדול יותר.

"עם זאת חשוב לציין שכשמגיע אלינו מוכר, אנחנו תמיד עובדים איתו בשקיפות ואומרים לו את האמת בפנים כדי לחסוך את עוגמת הנפש מאוחר יותר. יש דרך לתמחר דירה, והיא עוברת קודם כל דרך הראש ורק אחר כך דרך הלב. מוכרים שמתמחרים את שווי הדירה שלהם מתוך מקום אמוציונלי נוטים להעניק לה תג מחיר גבוה מהמקובל בשוק. במצבים כאלה, אם זיהינו שמחיר השוק הריאלי נמוך יותר, אנחנו נדאג ליידע את המוכר כדי שיבין מה האפשרויות שלו ומה ההשלכות של תמחור גבוה מידי, או אפילו נמוך מדי".

לא נרתעים מעבודה קשה. ארתור דץ, צילום: אריק רובינשטיין

לא נרתעים מעבודה קשה. ארתור דץ, צילום: אריק רובינשטיין

אז איך עבודתכם מתנהלת בפועל?

ארתור: "זה משתנה בין העבודה שאנו עושים מול קונים וזו שאנו עושים מול מוכרים. כשאנחנו עובדים מול קונה אנחנו דואגים לבצע תחקיר מעמיק של הצרכים שלו, התקציב שלו, לוחות הזמנים במסגרתם הוא מעוניין לפעול וכל הדרישות הנוספות שיש לו. אנחנו לא נבזבז את זמנו על דירות ונכסים שאינם מתאימים לו. נדאג לחפש לו דירה מושלמת, ורק כשנמצא משהו שיכול להתאים על פי כל הפרמטרים שהוא העביר לנו, נזמין אותו לראות את הדירה.

"עם המוכרים העבודה שלנו מעט שונה. גם פה אנחנו חייבים להבין קודם מה הצרכים של המוכר והאילוצים שבתוכם הוא פועל, אך בשונה מהעבודה מול הקונה, כדי למכור דירה ישנה יותר עבודה לעשות בשטח וזה משהו שמהר מאוד הבנו שיכול להביא להצלחות בקנה מידה גדול.

"אנחנו יוצאים לשכונות, תולים שלטים, מדביקים סטיקרים ועובדים קשה כדי להשאיר טביעת אצבע בכל האזור. כך שאם מישהו שמחפש נכס בשכונה עובר בה, הוא ידע מיד איך ליצור איתנו קשר. לצד העבודה בשטח אנחנו עושים שיתופי פעולה עם מתווכים אחרים באזור, מנהלים קמפיינים בפייסבוק, ברשתות חברתיות, בגוגל ובמדיה הדיגיטלית. מדובר בהשקעה רבה של זמן, משאבים ואנרגיה, אבל אנחנו רואים את התוצאות שאנחנו משיגים עבור הלקוחות שלנו ויודעים שזו דרך הפעולה הנכונה".

משהו קטן לקראת הסוף?

"תחום הנדל"ן יכול להיות מבלבל לפעמים, ומי שמגיע מבחוץ עלול להיות מוצף במידע וללכת לאיבוד. אנחנו מזמינים כל אדם, גם אם הוא רק רוצה להתקשר ולהתייעץ, ליצור איתנו קשר ולשאול כל שאלה. אנחנו נשמח לענות על הכל ולתת הכוונה מקצועית".

כתובת: וינגייט 38, כרמל מזרחי, חיפה

טלפונים: (אפשר גם בווטסאפ)

ארתור: 054-4677049

דניאל: 054-5588442

למעבר לדף בגוגל

לפייסבוק של ארתור

לפייסבוק של דניאל

עושים הכל לטובת הלקוח. דניאל גאורג. צילום: ישראל כהן

עושים הכל לטובת הלקוח. דניאל גאורג. צילום: ישראל כהן


קי-האוס סוכנות נדל"ן

רובנו לא מבינים גדולים בנדל"ן ואם מעולם לא עסקנו בנושא, כנראה שנצטרך ייעוץ והכוונה לפני שנקבל החלטה גורלית שתשפיע על עתידנו. אך גם כדי לקבל ייעוץ והכוונה צריך לדעת למי לפנות. האם פנינו לסוכנות נדל"ן שתדאג קודם לצרכים שלה, או שאנחנו פונים לסוכנות ששמה בראש סדר העדיפויות את האינטרסים שלנו ודואגת להכווין אותנו באופן שיתרום לנו?

אם תשאלו את הצוות המקצועי של "קי-האוס סוכנות נדל"ן" סניף חיפה, הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר. "יש שני כללים כדי להצליח בתחום שלנו: אתה חייב לאהוב אנשים ואתה חייב לאהוב את העבודה, וזה מה שמגדיר את הסוכנות ואת כל חברי הצוות שלה״, משתף אוהד עברון, סמנכ"ל הסוכנות.

"אנחנו כאן כדי לתת שירות. נקודה. אנחנו כאן כדי להראות ללקוח את הדירה כמה פעמים שרק ירצה, לענות לו על כל השאלות, ללוות אותו לאורך כל הדרך ולעזור לו עם כל ההתלבטויות. הלקוחות יודעים שאנחנו תמיד כאן בשבילם כדי לספק להם הכוונה נכונה ולעזור להם במטרה שלהם".

כאן כדי לתת שירות. קי-האוס נדל"ן, צילום: דובב גרינברג

כאן כדי לתת שירות. קי-האוס נדל"ן, צילום: דובב גרינברג

חיפה היא עיר שוקקת פעילות נדל"נית שבה אף פעם אין רגע דל. אחד המשרדים המוכרים והמובילים שחולשים על העיר הוא ״קי-האוס״ שהוקם ב-2012, ומאז הספיק להפוך לרשת ולפתוח סניף נוסף גם באילת.

הסוכנות מציעה מטרייה רחבה של שירותים שמטרתה להעמיד לטובת לקוחותיה את כל פתרונות הנדל"ן להם הם זקוקים, החל ממכירה ורכישה של נכסים, פרויקטים של תמ"א 38, קרקעות, שכירויות וניהול נכסים.

פתרון לכל לקוח

כולנו חולמים על דירה משלנו, בין אם התכנון הוא לקנות דירה להשקעה שתייצר לנו תשואה חודשית, ובין אם התכנון הוא לקנות דירה שבה נבנה משפחה ונגדל את ילדינו. יהיה החלום אשר יהיה, כדי להגשימו עלינו להיות בטוחים שאנחנו נכנסים לעסקת נדל"ן בטוחה וכדאית, וכזו שבסופו של דבר תענה לנו על כל הצרכים.

כדי להבטיח שתמצאו את הדירה המושלמת עבורכם, הן מבחינת הצורך והן מבחינת התקציב, ילוו אתכם היועצים של "קי-האוס" לכל אורך ההתקשרות ביניכם, החל מהפניה הראשונית, דרך בירור והבנת הצרכים והתקציב שלכם, ועד למכירה או קנייה של הנכס המדובר.

אגב, אם כבר יש נכס ברשותכם אך הוא עדיין אינו מושכר, הסוכנות תעזור לכם למצוא שוכרים ולנהל את הנכס כך שאתם לא תצטרכו לדאוג לדבר חוץ מלגבות את שכר הדירה אחת לחודש.

שירות מלא

מצאתם את הבית שתמיד חלמתם עליו? מושלם. בתוך זמן קצר תוכלו לחתום על העסקה ולהתחיל לבנות את חייכם החדשים בסביבה חדשה ומרגשת. אך לפני שאתם עושים זאת יהיה עליכם לטפל במספר נושאים, בין אם בצד המשפטי של העסקה, קבלת משכנתא נכונה עבורכם, וכמובן, שיפוץ הדירה או שינוי המבנה שלה.

הסוכנות תעזור לכם ותעמיד לשירותכם סוללה של אנשי מקצוע ממספר תחומים, שישמחו לעזור לכם להכין את העסקה כך שתתאים במיוחד עבורכם. בכך דואגת הסוכנות לספק מענה מלא לצרכים המשתנים לאורך כל משך העסקה, כשבסופו של דבר תזכו להיכנס לדירה שתהיה מושלמת עבורכם.

בידיים טובות

"קי-האוס" מחזיקה בקוד אתיקה שנבחן ונמדד כל הזמן במטרה להבטיח רמת שירות גבוהה לכל אחד מלקוחותיה. ערכי היסוד של הסוכנות הם שקיפות מלאה, הגינות, יושרה, מקצועיות ואמינות, וכל אחד ואחד מיועצי הנדל"ן של הסוכנות מתחייב לעמוד באותם ערכים ולספק שירות יוצא דופן לכל לקוח.

"הסטנדרטים שקבענו לעצמנו נועדו להבטיח שכל לקוח יקבל את השירות הטוב ביותר. אנחנו רוצים שאנשים איתם אנחנו עובדים ירגישו בנוח לפנות אלינו בכל שעה ועם כל שאלה. מדובר בעתיד של אנשים, ובהחלטה הכי משמעותית שהם יעשו בחיים. חשוב לנו שהם ייקחו את כל המשתנים בחשבון ויקבלו החלטות בנחת".

אם אתם מחפשים נכס בחיפה או בנשר, או מעוניינים למכור נכס אבל חוששים לעבור את התהליך לבד, הצוות המקצועי של "קי-האוס סוכנות נדל״ן" ישמח לעמוד לשירותכם, לענות על כל שאלה וללוות אתכם לאורך כל התהליך עד לחתימת ההסכם וכניסתכם לדירה.

כתובת: טרומפלדור 54, מרכז זיו, חיפה

טלפון: 077-5518676

מעבר לאתר החברה

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

אוהבים אנשים ואוהבים את העבודה. אוהד עברון, בעל תואר B.A בכלכלה וניהול מסיים שנה רביעית ללימודי שמאות מקרקעין בטכניון, צילום: דובב גרינברג

אוהבים אנשים ואוהבים את העבודה. אוהד עברון, סמנכ"ל. בעל תואר B.A בכלכלה וניהול, מסיים שנה רביעית ללימודי שמאות מקרקעין בטכניון, צילום: דובב גרינברג


בסט האוס

בדיוק כשם שצריך שני רגליים כדי לפדל באופניים, כך משרד תיווך טוב צריך להתמקצע בשני תחומים התומכים אחד בשני: מכירה וקנייה של נכסים. כדי לשמור על האיזון המושלם, חברו אנדראוס אנדראוס ופאדי עמר, שני מתווכים מומחים שעובדים באזור חיפה, לצורך הקמת משרד התיווך ״בסט האוס״, המתמחה במכירה וקנייה של נכסי נדל״ן ויודע לספק סל שירותים רחב לכלל לקוחותיו.

אנדראוס, בן 29 מחיפה, החל את דרכו לפני כ-5 שנים בענף הנדל״ן בהתמחות בהשקעות בחו״ל, שם ליווה משקיעים ברומניה, קפריסין ומדינות נוספות באירופה. הוא מחזיק בתואר ראשון בניהול עסקים וכיום ממלא את זמנו הפנוי בלימודי שמאות מקרקעין. החצי השני שלו, פאדי, 37, בן לעדה הדרוזית, מחזיק ב-3 תארים אקדמיים ולא נח לרגע. הוא החל את דרכו ב-2014 בתחום הנדל״ן בתור יועץ נדל״ן ומשכנתאות והתמחה במכירה וקנייה של נדל״ן על כל סוגיו. לכל אחד ההתמחות שלו, ובעוד שאנדראוס אחראי יותר על הטיפול בקונים, פאדי אחראי על הטיפול במוכרים.

״אנחנו עובדים ביחד בצורה מושלמת ומשלימים אחד את השני בכל עבודה שאנחנו מקבלים, בין אם זה מציאת דירה עבור משקיעים ובין אם זה מכירת נכס עבור מוכרים. יש לנו 2 מתווכים נוספים שעובדים איתנו במשרד וביחד איתם אנחנו יכולים להעניק שירות בעברית, ערבית ורוסית – יתרון עצום למי שמעדיף להתנהל בשפת האם שלו״, משתף פאדי.

חיפה– העיר הנכונה להשקיע בה

חיפה מציעה כיום תשואה שנתית ממוצעת של 4% (גבוה מהממוצע הארצי) ומדורגת במקום ה-3 בישראל מבחינת כמות המשקיעים בה. מדובר בהזדמנות השקעה מדהימה לכל מי שמחפש לעשות תשואה גבוהה או עבור משקיעים המחפשים להיכנס בהשקעה נמוכה יחסית.

״במחיר שקונים דירה בחיפה אפשר לקנות מחסן בתל אביב״, משתף אנדראוס בהומור. ״באים אלינו הרבה אנשים שמחפשים להשקיע פה בדירה פשוט כי הם מבינים שסף הכניסה נמוך יותר מאשר ברוב המקומות בארץ והם לא חייבים הון עצמי גבוה מאוד כדי לבצע את ההשקעה. ישנם גם הרבה הורים שקונים פה דירה כדי לחסוך את שכר הדירה שיצטרכו לשלם ילדיהם הסטודנטים שלומדים בטכניון, באוניברסיטה או בכל אחת מהמכללות האחרות שבאזור״.

״במחיר שקונים דירה בחיפה אפשר לקנות מחסן בתל אביב״. אנדראוס אנדראוס. צילום עצמי

״במחיר שקונים דירה בחיפה אפשר לקנות מחסן בתל אביב״. אנדראוס אנדראוס. צילום עצמי

אנדראוס מספר כי ״מרבית העבודה שלנו מתמקדת באזורים של העיר התחתית, המושבה הגרמנית, קריית אליעזר, כרמל צרפתי והדר, שם אפשר למצוא עסקאות מעולות למשקיעים המחפשים נכסים מניבים או לאלה שפשוט רוצים דירה שתהיה קרובה מספיק למוסד הלימודי של ילדיהם. יש לנו כיום כ-30 נכסים בבלעדיות הפרוסים בכל אותן שכונות, מה שאומר שכל לקוח שמגיע אלינו נחשף ישר להיצע גדול של נכסים שיכולים להיות רלוונטיים עבורו. בממוצע אנחנו מוצאים דירה ללקוחותינו בתקופה שלא עולה על חודשיים״.

הגיע הזמן לעבור דירה

אם יש לכם דירה שברצונכם למכור עליכם קודם כל להבין כמה ניתן לקבל עליה ומה הביקוש עליה בשוק. לשם כך עורך הצוות מחקר שוק הבודק בכמה נמכרו נכסים אחרונים עם מפרט דומה באזור, מה מצב הדירה ובכמה ניתן לתמחר אותה. לאחר שכל המידע נאסף ניתן לצאת החוצה ולהפעיל את ״התותחים הכבדים״.

ברגע שהדירה עוברת לשיווק בבלעדיות של משרד התיווך היא עולה בכל ערוצי השיווק, בין אם זה פרסומים ביד 2 ומדל״ן, פרסום בעיתונות מקומית, שיווק בפייסבוק ועוד. במקביל עוברת הדירה גם למאגר הלקוחות הגדול שמחזיק המשרד מה שמזרז את העסקה ומאפשר למצוא קונים בזמן שיא.

״אנחנו מבררים תחילה את הצרכים של הקונים, מכניסים אותם למערכת ולאחר מכן מצליבים אותם עם כל דירה חדשה שאנחנו מוסיפים למאגר. אם ישנה התאמה בין הצרכים של הקונה למפרט הדירה אנחנו יכולים להביא את הקונה שיתרשם מהדירה ולהתחיל להתקדם לכיוון חתימה על החוזה״, אומר פאדי. ״השיטה הזו מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, וכבר היו לנו עסקאות שנחתמו בזמן שיא שלא עלה על 48 שעות״.

"עסקאות שנחתמו בזמן שיא שלא עלה על 48 שעות". פאדי עמר, צילום עצמי

"עסקאות שנחתמו בזמן שיא שלא עלה על 48 שעות". פאדי עמר, צילום עצמי

הצמד המנצח של משרד בסט האוס מבטיח שתהיו בידיים טובות ולא תצטרכו להתאמץ יותר מדי כדי למכור דירה או כדי למצוא דירה לרכישה. רוצים לדעת איך פאדי ואנדראוס יכולים לעשות גם לכם? לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום.

כתובת: אנילביץ 12, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 054-9253313

שעות פעילות: 

א-ה: 20:00-08:00

ו: 16:00-08:00

מעבר לפייסבוק


 Gold House נכסים – שרבל רוזה

מכירה של דירה היא עסק לא פשוט. לסדר אותה, לצלם, לפרסם במדיות שונות, להזמין לקוחות פוטנציאלים לראות אותה, לבצע מעקב אחר אותם לקוחות, לנהל משא ומתן עם קונה לפי התקציב הנכון ולבסוף לחתום על חוזה.

התרחיש הנ"ל הוא התרחיש האידאלי, אך כפי שהחיים מלמדים אותנו יש פער בינו לבין הנורמלי וברוב המקרים מוכר שלא מכיר את חוקי המשחק בשוק הנדל"ן לא יצליח למכור את הדירה שלו ועלול להיתקע מבלי לקבל שום התעניינות אמתית על הנכס.

כדי לצאת לשוק עם דירה למכירה, הרוב המוחץ של בעלי הדירות בוחר להשתמש במתווך מנוסה שילווה את תהליך המכירה. מתווך שמכיר את רזי המקצוע ואת חוקי המשחק ויכול לקצר תהליכים ולמנוע טעויות שעולות הרבה מאוד כסף למוכר, ולהביא לסגירת עסקה כדאית יותר לשני הצדדים.

אם כן, איזה מתווך יכול לעזור לכם למכור את הדירה שלכם במהירות ובמקצועיות?

אם אתם גרים בחיפה ומחזיקים בדירה שחשבתם למכור, אחת הכתובות הראשונות אליהן תוכלו לפנות היא "Gold House נכסים", משרד תיווך המתמחה במכירה, קניה והשכרה של נכסים מבוקשים בחיפה.

המקים והבעלים של המשרד שרבל רוזה עשה זאת לפני מספר שנים ומאז קטף אינספור תארים והישגים, כשביניהם התבלט בתור מתווך שיודע ללוות ולסגור עסקאות בימים ספורים.

לפי שרבל, "גורם הזמן הוא אחד המשתנים החשובים ביותר בעולם הנדל"ן. כשדירה יוצאת לשוק היא מעוררת תחילה המון עניין עד שהוא מתחיל לדעוך בהדרגה. ככל שיש יותר באזז בהתחלה כך אפשר לנצל את כמות המתעניינים כדי להשיג עסקה מהירה וכדאית לשני הצדדים.

"עם הזמן, כשפחות ופחות אנשים מגיעים, ישנן פחות הזדמנויות ולכן נהיה יותר קשה להשיג את המחיר המבוקש לדירה. לכן אני משקיע רבות כבר בשלב הראשון ויוצא לשוק בכל הכוח. היו לי לקוחות שמכרתי את הנכס שלהם תוך יומיים, שבוע ובתוך 18 ימים, והכל בזכות ההבנה שלי של התהליך ומה שהוא מצריך".

נותן את כל התמיכה. שרבל רוזה, צילום: Nariman photography

נותן את כל התמיכה. שרבל רוזה, צילום: Nariman photography

פרופיל לכל קונה

"להתחיל בכל הכוח ולאט לאט להגביר". את המשפט הזה תבע אמנם קרמבו בסרט הקאלט "מבצע סבתא", אך את העקרונות שלו מיישם כיום בעבודתו גם שרבל.

עם קבלת דירה למכירה בבלעדיות יוצא שרבל עם התותחים הכבדים ומתחיל לפרסם את הנכס בכל מדיה אפשרית, בין אם בפליירים שהוא מחלק בכל חיפה, ברשתות חברתיות, בעיתונות המקומית, בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ובגוגל, וכמובן דרך מאגר לקוחות שצבר מאז שהקים את המשרד.

"כדי לקבל תשומת לב בשוק הנדל"ן צריך להשקיע הרבה, אין קיצורי דרך. אני משתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותי כדי למשוך לקוחות פוטנציאלים. כשמתאספות אצלי מספיק פניות אני מתחיל לבנות פרופיל קונה לכל אחד, מסנן את אלה שאינם רלוונטיים ולאחר מכן מתאם יום מרוכז שבו תגיע קבוצה של מתעניינים בנכס שעומדים בדרישות של הבעלים", משתף שרבל.

מישהו רוצה לקנות את הדירה. מה עכשיו?

איזה כיף, הגיעו אליכם מספר קונים פוטנציאלים ואחד או יותר כבר הביעו התעניינות להיכנס לתהליך של משא ומתן לרכישת הדירה. אך גם כאן אי אפשר להתנהל על מי מנוחות וצריך להבטיח שהלקוחות המתעניינים יוכלו לקנות את הדירה ללא התקלות.

לשם כך עובד שרבל עם אנשי מקצוע כמו יועצי משכנתאות, עורכי דין, אדריכלים ומעצבות פנים, שמטרתם להבטיח כי הלקוח יקבל את כל התמיכה שהוא צריך עד להשלמת העסקה.

לא יודעים איך להתחיל? הקשיבו לשרבל. "בכל אינטראקציה עסקית ואישית חייב להיות גורם שלישי שמתווך בין הצדדים. המתווך של היום נעזר בטכנולוגיות ומידע שנגיש ברשת, כדי לשדרג את השירותים שהוא מציע ולהעניק ליווי ותמיכה הן לצד הקונה והן לצד המוכר.

"כמו כן, למתווך יש בחזקתו מידע שאין למוכר ואין לקונה, וכך הוא מקבל תמונה שלמה ורחבה יותר על העסקה ויכול להניע אותם בכיוון הרצוי".

רוצים לעבוד עם מתווך מקצועי ואמין שילווה אתכם לאורך כל תהליך מכירת הנכס שלכם? אם אתם גרים בחיפה, מחזיקים בנכס למכירה ורוצים לעבוד עם אחד המתווכים הכי מהירים באזור, הטלפון של שרבל רוזה זמין ומחכה לשיחה שלכם.

כתובת: הנאמנים 8, חיפה

אזור פעילות: כל חיפה

נייד:

054-6860638

משרד:

077-4024081

שעות פעילות: 

א-ה: 19:00-09:00

ו: 14:00-09:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר להמלצות על העסק


א.ב בנדל״ן

כולנו כבר מכירים את הרגע הזה. החלטנו להתרחב או לעבור שכונה, והגיע הזמן לקנות או למכור דירה. התרגשות גדולה. המחשבה הראשונה היא לנסות לבד. פותחים את יד 2 ומקבלים סחרחורת עם ערימות של מידע לא מדויק, דירות במחירים לא ריאליים, דמי מפתח, משכנתא ועוד. מושגים חדשים מתחילים לבלבל אתכם, והכל נראה מסובך ומורכב מאוד. מאיפה בכלל מתחילים? שאלה טובה.

כאן בדיוק נכנסת לתמונה א.ב בנדל״ן – חברה ייחודית וצעירה אשר פועלת בעיר חיפה מאז 2015. החברה מאגדת תחת קורת גג אחת אנשי מקצוע מהטובים בתחום ונותנת מענה וטיפול מקיף לכל צורך שקיים בדרך לעסקת נדל״ן – בין אם אלו יועצי משכנתאות, קבלנים, אדריכלים, שמאים או חברות הובלות ולמעשה פוטרת כל מכשול שיצוץ בדרך לבית החדש.

אמיר אקמן ובן מלכה - א.ב בנדלן. צילום: עופרה מוסקוביץ'

אמיר אקמן ובן מלכה – א.ב בנדלן. צילום: עופרה מוסקוביץ'

בעלי המשרד הם אמיר אקמן (31) ובן מלכה (31), שניהם בעלי ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן וההשקעות, ומחזיקים ברזומה רשימה ארוכה של עסקאות נדל״ן שביצעו במרוצת השנים, הן כמתווכים והן כמשקיעים.

בן: ״העסקאות הכי טובות שמצאתי בחיים היו העסקאות הכי מסובכות. זה בדרך כלל הולך ביחד. עם הכלים שרכשתי כמתווך וכמשקיע בהדר ובכלל בחיפה אני יודע להגיד שאין עסקה שלא נצליח לפתור, מסובכת ככל שתהיה".

אמיר: ״בעיניי אחד הדברים החשובים היום למתווכים ויזמים שמתעסקים בנדל״ן זה להשקיע בשיווק. הזמנים משתנים ושיטות העבודה משתנות. לפרסם מודעה ביד 2 ולתלות שלט על החלון זה נחמד, אבל בשביל זה לא צריך משרד שיווק. הכח שלנו הוא בעזרת מאגר מידע שאספנו בעשור האחרון. בעזרת שיטות שיווק מתקדמות, אנו יודעים לחבר בין קונים למוכרים ולסגור את העסקאות על הצד הטוב ביותר ועם כמה שפחות בזבוז זמן״.

מה מייחד את א.ב בנדל״ן

בן: ״המשרד שלנו הוא משרד מאוד משפחתי. אנו מאמינים שאיכות חשובה יותר מכמות, ולכן מספר הסוכנים שאנו מגייסים הוא מוגבל. חשוב לנו להשקיע בכל סוכן את הזמן הנדרש על מנת שיצא לשוק עם כל הידע וכל הכלים שהוא צריך בשביל להתחיל את דרכו בעולם הנדל״ן. וכך אנו שומרים על שיטת עבודה אחידה שדוגלת ביושרה מעל הכל, ובנוסף, כמובן מבחינת חשיבה נדל"נית, שנינו בעלי ניסיון בהשקעות נדל״ן והידע שאנחנו מעבירים לסוכנים הוא הרבה מעבר לטכניקת תיווך ומכירה״.

אמיר:״ עבורנו כל אדם הוא עולם ומלואו. לכל אחד יש את הדרישות והרצונות שלו, לכל אדם יש קווים אדומים ודברים שבהם הוא לא מוכן להתפשר. מעבר לזה, אני לא מאמין במושג 'למכור למישהו דירה'. דירה זה לא זוג נעליים שאתה יכול פשוט למכור לבנאדם. צריך להיות חיבור, הוא צריך להרגיש את הכימיה, אנחנו שם בשביל לספק את כל המידע הרלוונטי, לייעץ ולעזור לעשות סדר במחשבות ובתהליכים בדרך לעסקה. אבל – וזה אבל גדול – חשוב להכיר באמת את האנשים ולהבין מה הם צריכים ומה הם רוצים, ועל-פי זה ללכת, לא לפי המלאי שקיים במשרד או בשוק. בעזרת ההבנה הזו ובעזרת מאגרי מידע ופילוח אוכלוסיה שקיימים אצלנו במערכת, פיתחנו מיומנות לבצע עסקאות ״בק טו בק״.

מה זה אומר עסקת "בק טו בק"?

אמיר:" זה אומר לשווק לפלוני דירה מסוימת למכירה ובו זמנית למצוא לו דירה לרכישה. הכל כמובן במסגרת התקציב, זמן הפינוי, תנאי התשלום ושאר הפרמטרים המרכיבים את העסקה".

טוב, זה כבר נשמע ממש נוח. איזה עוד פעילות מעניינת מתרחשת אצלכם חוץ משיווק ותיווך דירות?

בן:" יש לנו מחלקה שמתמקדת באיתור ותפעול פרויקטים לשיפור דיור כמו תמא 38, פינוי בינוי, תוספות ממ"ד או מרפסת ועוד. כמו כן מחלקת ניהול נכסים שנותנת מענה מקיף למשקיעים ובעלי נדל״ן מחוץ לעיר כמו השכרה של הנכס, חידוש חוזים, אחזקה שוטפת של מבנים, שיפוצים תיקונים וכו…".

אפשר לראות שהשניים המנהלים את א.ב בנדל״ן, נחושים, מקצועיים ומעל הכל אנושיים. הם פעילים כבר עשור בתחום והרקורד המרשים מדבר בעד עצמו. רצינו לבדוק עד כמה באמת הם מצליחים וגילינו שבשנת 2019 הם הגיעו לטופ 3 מבחינת כמות עסקאות שנתית. נתון מכובד מאוד, על אחת כמה וכמה כשמבינים מי המתחרים שלהם וכמה שנות ניסיון יש להם בשוק. מרשים.

ניתן למצוא אותם בפייסבוק בעמוד הלייקים שלהם א.ב בנדל"ן, המכיל מעל 2000 עוקבים, ובו עולים מדי יום תכנים מעולם הנדל"ן, כלומר דירות למכירה ומידע נדל"ני יקר ערך. לשם כך, מנהל הדיגיטל של החברה דואג להיות נוכח בקבוצות הפייסבוק השונות החשובות באיזור בחיפה ולא רק, לעקוב אחר דירות ועסקאות מעניינות ולהביא ערך חשוב לעוקבים ולמשרד כאחד.

אנשי קשר:

 054-6799191  אמיר

 054-2928745  בן

משרד: 04-8272555

כתובת: החיננית 6, חיפה

מייל: [email protected]

לדף הפייסבוק

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר