Gold House נכסים: למכור את הדירה שלכם במהירות ובמקצועיות. צילום: מאגר התמונות ingimage
Gold House נכסים: למכור את הדירה שלכם במהירות ובמקצועיות. צילום: מאגר התמונות ingimage

Gold House נכסים: למכור את הדירה שלכם במהירות ובמקצועיות

תקופה לא פשוטה עוברת על עולמינו- זו הזדמנות לחשב מסלולים כלכליים מחדש, להביט אל העתיד באחריות. שוק הנדל"ן הוא יכול להוות אופציה לשקט כלכלי, ואם אתם כבר מחליטים למכור דירה- עשו זאת יד ביד עם המתווך המנוסה שרבל רוזה מGold House נכסים

פורסם בתאריך: 22.9.20 14:54

מכירה של דירה היא עסק לא פשוט. לסדר אותה, לצלם, לפרסם במדיות שונות, להזמין לקוחות פוטנציאלים לראות אותה, לבצע מעקב אחר אותם לקוחות, לנהל משא ומתן עם קונה לפי התקציב הנכון ולבסוף לחתום על חוזה.

התרחיש הנ"ל הוא התרחיש האידאלי, אך כפי שהחיים מלמדים אותנו יש פער בינו לבין הנורמלי וברוב המקרים מוכר שלא מכיר את חוקי המשחק בשוק הנדל"ן לא יצליח למכור את הדירה שלו ועלול להיתקע מבלי לקבל שום התעניינות אמתית על הנכס.

כדי לצאת לשוק עם דירה למכירה, הרוב המוחץ של בעלי הדירות בוחר להשתמש במתווך מנוסה שילווה את תהליך המכירה. מתווך שמכיר את רזי המקצוע ואת חוקי המשחק ויכול לקצר תהליכים ולמנוע טעויות שעולות הרבה מאוד כסף למוכר, ולהביא לסגירת עסקה כדאית יותר לשני הצדדים.

אם כן, איזה מתווך יכול לעזור לכם למכור את הדירה שלכם במהירות ובמקצועיות?

אם אתם גרים בחיפה ומחזיקים בדירה שחשבתם למכור, אחת הכתובות הראשונות אליהן תוכלו לפנות היא "Gold House נכסים", משרד תיווך המתמחה במכירה, קניה והשכרה של נכסים מבוקשים בחיפה.

המקים והבעלים של המשרד שרבל רוזה עשה זאת לפני מספר שנים ומאז קטף אינספור תארים והישגים, כשביניהם התבלט בתור מתווך שיודע ללוות ולסגור עסקאות בימים ספורים.

לפי שרבל, "גורם הזמן הוא אחד המשתנים החשובים ביותר בעולם הנדל"ן. כשדירה יוצאת לשוק היא מעוררת תחילה המון עניין עד שהוא מתחיל לדעוך בהדרגה. ככל שיש יותר באזז בהתחלה כך אפשר לנצל את כמות המתעניינים כדי להשיג עסקה מהירה וכדאית לשני הצדדים.

"עם הזמן, כשפחות ופחות אנשים מגיעים, ישנן פחות הזדמנויות ולכן נהיה יותר קשה להשיג את המחיר המבוקש לדירה. לכן אני משקיע רבות כבר בשלב הראשון ויוצא לשוק בכל הכוח. היו לי לקוחות שמכרתי את הנכס שלהם תוך יומיים, שבוע ובתוך 18 ימים, והכל בזכות ההבנה שלי של התהליך ומה שהוא מצריך".

נותן את כל התמיכה. שרבל רוזה, צילום: Nariman photography

נותן את כל התמיכה. שרבל רוזה, צילום: Nariman photography

 

פרופיל לכל קונה

"להתחיל בכל הכוח ולאט לאט להגביר". את המשפט הזה תבע אמנם קרמבו בסרט הקאלט "מבצע סבתא", אך את העקרונות שלו מיישם כיום בעבודתו גם שרבל.

עם קבלת דירה למכירה בבלעדיות יוצא שרבל עם התותחים הכבדים ומתחיל לפרסם את הנכס בכל מדיה אפשרית, בין אם בפליירים שהוא מחלק בכל חיפה, ברשתות חברתיות, בעיתונות המקומית, בקמפיינים ממומנים בפייסבוק ובגוגל, וכמובן דרך מאגר לקוחות שצבר מאז שהקים את המשרד.

"כדי לקבל תשומת לב בשוק הנדל"ן צריך להשקיע הרבה, אין קיצורי דרך. אני משתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותי כדי למשוך לקוחות פוטנציאלים. כשמתאספות אצלי מספיק פניות אני מתחיל לבנות פרופיל קונה לכל אחד, מסנן את אלה שאינם רלוונטיים ולאחר מכן מתאם יום מרוכז שבו תגיע קבוצה של מתעניינים בנכס שעומדים בדרישות של הבעלים", משתף שרבל.

מישהו רוצה לקנות את הדירה. מה עכשיו?

איזה כיף, הגיעו אליכם מספר קונים פוטנציאלים ואחד או יותר כבר הביעו התעניינות להיכנס לתהליך של משא ומתן לרכישת הדירה. אך גם כאן אי אפשר להתנהל על מי מנוחות וצריך להבטיח שהלקוחות המתעניינים יוכלו לקנות את הדירה ללא התקלות.

לשם כך עובד שרבל עם אנשי מקצוע כמו יועצי משכנתאות, עורכי דין, אדריכלים ומעצבות פנים, שמטרתם להבטיח כי הלקוח יקבל את כל התמיכה שהוא צריך עד להשלמת העסקה.

לא יודעים איך להתחיל? הקשיבו לשרבל. "בכל אינטראקציה עסקית ואישית חייב להיות גורם שלישי שמתווך בין הצדדים. המתווך של היום נעזר בטכנולוגיות ומידע שנגיש ברשת, כדי לשדרג את השירותים שהוא מציע ולהעניק ליווי ותמיכה הן לצד הקונה והן לצד המוכר.

"כמו כן, למתווך יש בחזקתו מידע שאין למוכר ואין לקונה, וכך הוא מקבל תמונה שלמה ורחבה יותר על העסקה ויכול להניע אותם בכיוון הרצוי".

רוצים לעבוד עם מתווך מקצועי ואמין שילווה אתכם לאורך כל תהליך מכירת הנכס שלכם? אם אתם גרים בחיפה, מחזיקים בנכס למכירה ורוצים לעבוד עם אחד המתווכים הכי מהירים באזור, הטלפון של שרבל רוזה זמין ומחכה לשיחה שלכם.

כתובת: הנאמנים 8, חיפה

אזור פעילות: כל חיפה

נייד:

054-6860638

משרד:

077-4024081

שעות פעילות: 

א-ה: 19:00-09:00

ו: 14:00-09:00

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר להמלצות על העסק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר