דוד קסטל (צילום: יוסי כהן)
דוד קסטל (צילום: יוסי כהן)

בקשה: להקים את הבורסה לחברות קטנות ובינוניות בצפון

בעקבות ההמלצה להקים בורסה ייעודית לחברות קטנות ובינוניות פנה נשיא לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון דוד קסטל לשר האוצר, לשרת המשפטים ולשר הכלכלה וביקש שהבורסה תוקם בצפון הארץ

פורסם בתאריך: 29.11.17 19:27

בעקבות ההמלצה שהגיש בתחילת השבוע צוות בין משרדי להקים בורסה ייעודית לחברות קטנות ובינוניות, נוסף על הבורסה הראשית הפועלת בתל אביב, פנה נשיא לשכת המסחר והתעשייה בחיפה והצפון דוד קסטל לשר האוצר משה כחלון, לשרת המשפטים איילת שקד ולשר הכלכלה אלי כהן וביקש שהבורסה הנוספת תוקם בצפון הארץ.

 

 

בהודעה של לשכת המסחר והתעשייה בדבר פנייתו של קסטל צוין: "בפנייתו לשרים כתב קסטל כי הלשכה פועלת להקמתה של בורסה צפונית כבר תקופה ממושכת. בורסה בצפון תהווה מוקד כלכלי חיוני לצפון הארץ. לנוכח ההשקעות הממשלתיות של 15 מיליארד שקל המתוכננות בצפון יש לבורסה צפונית היתכנות להצלחה ולהנעת המגזר העסקי, בעיקר לבורסה שתתמקד בעסקים קטנים ובינוניים, בחברות הייטק ובמיזמים טכנולוגיים חדשניים. הקמת בורסה נוספת בצפון היא מנוף כלכלי שביכולתו להאיץ את כלכלת הצפון ולבלום הליכים הרסניים של בריחת אוכלוסייה חזקה למרכז הארץ".

קסטל קרא לשרים לתת רוח גבית לתוכנית הבורסה הצפונית ולקדם מתן תמריצים והטבות מס להשקעות ומיסוי מופחת על רווחי הון לצורך עידוד משקיעים להקים את הבורסה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר