מיכל לורנץ (צילום: לייה רוז-מגן)
מיכל לורנץ (צילום: לייה רוז-מגן)

”אני הופכת את החלומות של הלקוחות שלי למציאות"

מעצבת הפנים מיכל לורנץ עזבה קריירה מבטיחה כעורכת דין במשרד מצליח בתל אביב, כדי להגשים את הייעוד האמיתי שלה וללכת אחרי הלב. המוטו שלה הוא כשם הסטודיו שלה - "עיצוב שמייצג אותך". "המטרה שלי", היא אומרת, "היא לייצר חללים שמשקפים את מי שחי או עובד בהם"

פורסם בתאריך: 7.3.22 23:40

שם: מיכל לורנץ.

עיסוק: מעצבת פנים, בעלת הסטודיו "סטודיו פרקליטורה – עיצוב שמייצג אותך".

שנת הקמת הסטודיו: 2008.

מצב משפחתי: נשואה ואימא לשלושה ילדים.

מגורים: רמת חן, חיפה.

למה דווקא עיצוב פנים: "לפני יותר מעשור עבדתי כעורכת-דין במשרד גדול בשדרות רוטשילד בתל-אביב. תחום האמנות תמיד היה קרוב לליבי, אם כי כתחביב ולא כמשהו שחשבתי להפוך למקצוע. עד שהגיע רגע האמת. עברנו להתגורר בארצות הברית ושם התוודעתי לתחום עיצוב הפנים. התאהבתי בו נואשות והבנתי שאני חייבת להגשים את הייעוד האמיתי שלי וללכת אחרי הלב. החלטתי לעזוב קריירה מצליחה, על מנת להגשים את החלום. כשחזרנו לארץ, השלמתי תואר B.Design בהצטיינות במסלול האקדמי של המכללה למינהל והתחלתי לעבוד במשרת החלומות שלי כמעצבת פנים. את ההתמחות שלי עשיתי במשרד אדריכלים בחיפה, ובהמשך פתחתי משרד עצמאי. בנוסף להיותי מעצבת פנים, אני מרצה בסטודיו 6B ועוסקת בהכשרת דור העתיד של מעצבי הפנים".

התמחות: "אני מתמחה בתכנון פנים אדריכלי, כזה שממקסם את הנכס עבור הלקוחות ומוציא ממנו את המיטב, הן ברמה התכנונית והן ברמת הנראות. בתקופה האחרונה אני מתמקדת בשני אפיקים עיקריים: הראשון – שיפוץ של דירות מהיסוד, כאלו שמקלפים אותן לחלוטין ובונים מחדש. האפיק השני הוא משרדי בוטיק. בשני התחומים יש קסם של להתחיל ליצור מאפס ולהגיע לתוצאה של 100 אחוז".

מה המוטו שלך: "המוטו שלי כל כך מהותי עבורי, עד שהוא הפך לחלק משמו של הסטודיו – 'עיצוב שמייצג אותך'. כשעסקתי בעריכת דין, חויבתי על פי כללי האתיקה לפעול לטובת הלקוחות שלי ולייצג אותם נאמנה. אני לוקחת איתי את המוטו הזה גם אל חיי המקצועיים כמעצבת פנים – המטרה שלי היא לייצר חללים שמשקפים את מי שחי ועובד בהם. לכן, כל פרויקט שלי הוא שונה מקודמו. כל פרויקט הוא, למעשה, שיתוף פעולה בין הלקוחות וביני. אני לוקחת את הצרכים, הרצונות והחלומות של הלקוחות שלי, ועוזרת להם להגשים את החזון שלהם, בליווי צמוד לאורך כל הדרך".

קשיים בדרך: "לשווק את עצמי. לעמוד בכיכר העיר ולספר על עצמי ועל העשייה שלי, זה אתגר עבורי. לשמחתי, הבנתי שהצעד הנכון הוא להיעזר בנשות מקצוע ובחברות, ובעידודן להתגבר על סינדרום ה-'לא נעים לי'".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "פנתה אליי לקוחה, לאחר שהדירה שלה עלתה באש בשריפה האחרונה בכרמל. הדירה, שממוקמת בשדרות סיני, הייתה שייכת לסבא ולסבתא של הלקוחה, וכל פרטי הריהוט, התמונות והמזכרות שהיא ירשה מהם, נפגעו בצורה קשה, עד שהיינו בטוחות שהם אבודים לעד. שיפצנו את הדירה מהיסוד – שברנו קירות ויצרנו חלל פתוח ומואר, ששירת את הצרכים של הלקוחה בצורה מיטבית. אבל החלק המרגש ביותר היה, שאת כל הרהיטים העתיקים שלחנו לרסטורטור, שהצליח להחזיר אותם לחיים. היום הרהיטים העתיקים ניצבים בדירה לצד העיצוב העדכני".

הלקוח החיפאי: "הלקוח החיפאי לא מתרגש מטרנדים. הוא יותר שקול ומחושב".

מתחרים: "אני רואה בקולגות שלי חברות לכל דבר ועניין. אני חברה במספר קבוצות מקצועיות של מעצבות פנים, ואנחנו נעזרות האחת בשנייה ברמה היומיומית – טיפים, המלצות והרבה שיתופי פעולה".

העצמה נשית: "אני אימא לילדה בת 10, וחשוב לי לשמש עבורה דוגמה אישית. להראות לה שאישה יכולה להיות בעלת עסק עצמאי, מצליחה, עם סיפוק מהמשפחה, מהקריירה ומחיי החברה שלה. כשעזבתי את עריכת הדין, לא מעט אנשים הרימו גבה, אבל היה משהו מאוד חזק ועוצמתי בללכת עד הסוף עם האמת שלי. היום הבת מספרת בגאווה לכל מי שמוכן לשמוע, שאימא שלה בונה בתים".

חיפה לאן: "חיפה נמצאת כיום בתנופת בנייה מאוד גדולה ומוקמים בה בניינים רבי קומות. חשוב לי שאנשים יידעו, שגם דירה בבניין רב קומות, יכולה להפוך לפנינה יחידה במינה, שתפורה עבורם".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "ממשיכה לעשות את מה שאני אוהבת, מוקפת בכל האנשים שיקרים לי ובעיקר עסוקה כל הזמן".

טלפון: 054-6448687. אתר אינטרנט: www.praklitura.com

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר