עו"ד שירי בויארסקי-סבג (צילום: אלונה קרני גלמן)
עו"ד שירי בויארסקי-סבג (צילום: אלונה קרני גלמן)

"טובת הלקוח תמיד תעמוד לנגד עיניי"

בשנה הראשונה של לימודי עבודה סוציאלית, היה לה מרצה שהוא גם עורך דין וגם עובד סוציאלי, היא אהבה את השילוב ואת שנת הלימודים השנייה כבר פתחה בלימודי משפטים. היום, כעורכת דין שהיא גם עובדת סוציאלית, שירי בויארסקי-סבג משתדלת תמיד לפתור מחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט. "הדרך הזו", היא אומרת, "היא תמיד עדיפה לכולם" 

פורסם בתאריך: 8.3.22 00:07

שם: שירי בויארסקי-סבג.

עיסוק: עורכת דין ומגשרת.

שנת הקמת המשרד: 2016, עוסקת בעריכת דין מ-2011.

מצב משפחתי: בת 41, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

מגורים: מושב נתיב השיירה.

למה דווקא עריכת דין: "בצבא שירתי כמ"פ של טירונים עולים בבסיס מחווה אלון. המפגש עם האוכלוסיות האלה נגע לליבי. לאחר השחרור, כשהתחלתי לחשוב על לימודים אקדמיים, החלטתי ללכת ללמוד עבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. בשנה הראשונה ללימודים, בקורס עבודה סוציאלית, המרצה היה עו"ד שמואל מורן, שהוא עצמו עובד סוציאלי ועורך דין. מאוד אהבתי את הקורס ובמיוחד את ההעמקה בעיסוק בזכויות האזרחים שמגיעות להם על פי חוק. את שנת הלימודים הבאה כבר עשיתי באוניברסיטת חיפה בחוג שמשלב משפטים ועבודה סוציאלית. כך בעצם החלטתי להיות עורכת דין".

התמחות: "אני עוסקת בדיני מקרקעין עם התמחות ספציפית וייחודית במושבים, קיבוצים ונחלות, שזה תחום מעט שונה בנוף המקרקעין ולכן הוא גם מאוד מעניין, ויש לי היכרות טובה וקרובה איתו. אני מספקת ליווי וייצוג משפטי בחוזים ועסקאות מקרקעין ומייצגת גם תיקים בתחום הליטיגציה האזרחית. במסגרת זו אני נותנת ייעוץ וייצוג משפטי לחברות ופרטים בתחום של דיני מקרקעין, מסייעת ביישוב סכסוכי מקרקעין, תביעות כספיות וחוזיות ועוד. בנוסף, הודות להכשרתי גם בעבודה סוציאלית, אני משמשת אפוטרופוס לדין לקטינים מטעם מערך ייצוג קטינים במשרד המשפטים ומייצגת את טובתם של קטינים בהליכים המשפטיים. בנוסף, אני גם מגשרת בהתמחותי, ולכן אני משתדלת תמיד לפתור מחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט. הניסיון שלי לימד אותי, מעל לכל ספק, שהדרך הזאת היא תמיד עדיפה, לטובת כולם".

 

 

מה החזון שלך: "כעורכת דין, את צריכה להתמקצע ולהכיר את התחום שבו את עוסקת מלפני ולפנים, משום שרק כך אפשר לתת ללקוחות שירות מקיף, מעמיק ומקצועי. לכן, כשאני מייצגת לקוחות, חשוב לי לייצג אותם לא רק בעסקאות עצמן, אלא להמשיך את הליווי בהליכים שהם מעבר לפן החוזי, ולמעשה ממשיכים את החוזה ומממשים אותו".

קשיים בדרך: "הקושי המרכזי, בעיניי, כיום, הוא השילוב בין הבית לעבודה. הרצון לתת את כל-כולי בשתי הזירות הללו הוא פעמים רבות מאוד מאתגר".

מוטו בעבודה: "מקצועיות ללא פשרות. טובת הלקוח תמיד תעמוד לנגד עיניי".

מתחרים: "באופן אישי, אני לא רואה משהו רע בתחרות, להיפך. אני מאוד מאמינה בשיתופי פעולה, והחברים הכי טובים שלי הם הקולגות שלי מהתחום. יש לי לא מעט תיקים משותפים שבהם אני עובדת יחד עם עורכי דין נוספים. הפריה הדדית היא דבר מאוד חשוב והיא מאפשרת לנו ללמוד האחד מהשני. מבחינתי, עבודה בשיתוף פעולה עם קולגות מובילה לרווח אישי גם עבורי, וזה דבר מאוד מבורך".

העצמה נשית: "אני לא חושבת שזה משנה אם מי שמייצג זו אישה או גבר. חשובה המקצועיות. יחד עם זאת, אני מאוד מאמינה בכוח נשי, ובאופן אישי, אני אוהבת ומעדיפה לעבוד עם נשים. הרבה מאוד משיתופי הפעולה המקצועיים שלי הם עם נשים. לא מזמן היה לנו תיק מורכב שדרש מעורבות של כמה אנשי מקצוע ויצא שהיינו: עורכת דין, שמאית, אדריכלית – כולן נשים מקצועיות ומובילות בתחומן. שיתוף הפעולה הנשי הזה הוביל לניצחון בתיק ובתוצאה מאוד טובה, שלאחרונה ניתן בו פסק דין לטובת הלקוחות שלנו. כך שהאסטרטגיה הזאת גם מוכיחה את עצמה".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "באותו המקום. אני מקווה להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, ולתת את השירות הכי טוב ומקצועי ללקוחות שלי".

פייסבוק: שירי בויארסקי סבג, עו"ד

לפרטים נוספים: www.lawreviews.co.il/provider/boyarsky-sabag-shiri

טלפון: 054-6225606

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר