עו"ד אביבה לנקרי (צילום: עצמי)
עו"ד אביבה לנקרי (צילום: עצמי)

"עם הלקוח יד ביד מהייעוץ הראשון ועד ליום הגט"

כעורכת דין לדיני משפחה, החזון של אביבה לנקרי הוא שההליכים יתחילו ויסתיימו בהסכמי גישור. "מערכת היחסים חייבת להימשך גם לאחר פתרון הסכסוך", היא אומרת, "כאשר יש בתווך ילדים קטנים, יש למזער את הפגיעה בהם למינימום האפשרי"

פורסם בתאריך: 8.3.22 00:18

שם: עורכת הדין אביבה לנקרי.

עיסוק: מומחית בתחום דיני משפחה ומגשרת.

שנת הקמת המשרד: 2012.

מצב משפחתי: ילידת 1973 אם לארבעה ילדים אשר מתגוררת באזור הקריות.

רזומה: שירתה בצה"ל והשתחררה כקצינה בדרגת סגן, מוסמכת האוניברסיטה בחיפה (LL.M)  תואר שני במשפטים – בתחום המשפט העסקי המסחרי.

למה דווקא עריכת דין: "עורכי דין נמצאים בעמדה ייחודית, ויש להם יכולת משפטית לעזור ליחידים, קבוצות וארגונים. הם פותרי בעיות ובאופיים קיימת ליבה של נחישות, רצינות ואחריות טוטאלית. זה מקצוע מאתגר והולם עבורי, בייחוד בנושאים הדורשים החלטיות ויוזמה שאינה מתפשרת".

התמחות: "המשרד מספק שירותי ייעוץ, הכוונה, ליווי וייצוג משפטי במגוון תחומים הקשורים לענייני משפחה בהקמה, ניהול ופירוק משפחה. אנו עוסקים, בין היתר, בהסכמים בין בני זוג דו מיניים וחד מיניים, ניהול מעמד ידועים בציבור, טיפול בצוואות וירושות, ענייני משמורת ואפוטרופסות, ייפוי כוח מתמשך, אלימות במשפחה, הפרת הבטחת נישואים, צווי הגנה, גישור, הסכמי ממון, גירושים, מזונות, כתובה התרת נישואין ועוד".

מה החזון שלך: "החזון שלי הוא שהליכים בענייני המשפחה יחלו ויסתיימו בהסכמי גישור, המבוססים על העקרונות של הסכמה והתאמה לצרכים בעיקר בשל מערכת יחסים מתמשכת, כאשר יש בתווך ילדים קטנים, תוך מזעור הפגיעה בהם למינימום האפשרי. מערכת היחסים חייבת להימשך גם לאחר פתרון הסכסוך".

מוטו בעבודה: "זמינות ומקצועיות. אני בונה לכל לקוח אסטרטגית גירושים המתאימה לו, על מנת להשיג את המטרה, אותה הצבנו, תוך חתירה לניצחון מוחלט. ליווי הלקוח יד ביד לאורך כל הדרך מהייעוץ הראשון ועד ליום הגט. והעיקר(!) לא שוכחת להותיר פינה חמה למעוטי יכולת (פרו בונו סיוע וייעוץ משפטי)".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "בשנת 2014, פגשתי באישה, אימא לשני ילדים בגירים (19, 21), שרכשה לעצמה דירה קטנה לאחר הגירושים. האישה ספרה לי שבטרם סיימה את עסקת הרכישה, הגרוש שלה ייעץ לה לרשום את הדירה על שם בתם המשותפת שהייתה אז בת 19. לדבריו, כך אם יהיה לה בן זוג, הוא לא יוכל לטעון שיש לו חלק בדירה. לימים, הבת הכירה בחור עם עבר פלילי, שלא מצא חן בעיני האם, וכיוון שהבת ידעה כי הדירה רשומה על שמה (בעידוד אביה אשר לאחר הגירושים לא חדל מניכור הורי), היא השליכה את בגדיה וחפציה של האם לחדר המדרגות ואף החליפה את מנעול הבית. בדיון בבית המשפט, שבו נכחו הבן והבת, זכינו בשופטת ערכית משכמה ומעלה. בתחילת הדיון השופטת פנתה אל הבן בבקשה שיספר על אמו וכך ענה: 'הייתה לי אימא נפלאה עד הגירושין'. השופטת ענתה לו: "הייתה לך אימא נפלאה 21 שנה עד הגירושים, ועכשיו היא מפלצת?', והורתה לבן לשבת. בהמשך, הבת נעצרה למשך שלושה ימים בבית המעצר קישון 'בזכות' אותו חבר שלה. הבת פנתה לאם בתחנונים, כי תסייע לה, והאם לא היססה לרגע. לבסוף הבית נרשם על שם האם".

הלקוח החיפאי: "כיוון שהעיר חיפה היא עיר מעורבת בכל הדתות ולדין הדתי ישנו מעמד מיוחד בענייני משפחה ובכל הקשור לנישואין וגירושין, על כן אני מייצגת בנוסף לדין העברי (בית דין רבני), גם את הדין המוסלמי (בית דין שרעי) וגם את הדין הנוצרי (בית דין כנסייתי). הלקוח החיפאי הוא לקוח נאמן וחם אשר ילך איתך לאורך כל הדרך גם את דור ההמשך".

מתחרים: "הפרנסה מגיעה משמים, וכל עורך דין מביא את הייחודיות והייעוד שלו. אותי בוחרים בגלל מי שאני".

העצמה נשית: "'אישה לא נולדת אישה, היא נעשית אישה' (סימון דה בובואר, פילוסופית וסופרת צרפתייה, שהשפיעה רבות על הפמיניזם המודרני). הנשים אינן נופלות מהגברים באף פרמטר, וכך צריך להישמר מקומן בחברה ובכל מסגרת בחיים. יחד עם זאת, גם לגברים יש מקום בהעצמה נשית – העצמה בזוגיות, באהבה עצמית ובהכרת החוזקות והערכים האישיים".

חיפה לאן: "ממשיכה להיות עיר עסקים פורחת".

איפה תהיי בעוד 20 שנה: "דוקטור למשפטים, וייתכן שאהיה חלק מהאקדמיה".

כתובת: רחוב שיבת ציון 1, חיפה

דוא"ל: [email protected]

טלפון: 04-6309090, 054-9174918, פקס: 077-5109071

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר