נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)
נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

"לצעוד עם האמת הפנימית, לחיות בשמחה ולא לפחד משינויים"

נינה גולן, פעילה חברתית, אשת עסקים, יזמית ופדיקוריסטית פרא-רפואית בכירה, הגיעה למקום שבו היא נמצאת כיום, לאחר שהצליחה להסיר מחייה את כל המחסומים שעיכבו אותה. שמחת החיים שלה עוברת בנקל לכל הסובבים אותה, וכשהיא לא בקליניקה שלה, סביר שתפגשו אותה באחד המקומות הרבים שבהם היא מתנדבת. אחרי הכל, נתינה לקהילה הוא השם שני שלה

פורסם בתאריך: 7.3.24 11:49

גילוי נאות: נינה גולן היא הפדיקוריסטית שלי כבר שנים רבות, ופעם בשישה שבועות, על השעון, אני מעבירה אצלה "כרטיס נוכחות" לשעה וחצי של עונג צרוף מלאה באנרגיות חיוביות, שמלוות אותי אחר כך לאורך כל היום וגם ביום שלמחרת. ואחרי שגיליתי את הסוד הקטן הזה, אספר לכם על נינה גולן, כי מעבר לכך שהיא מאסטרית לטיפולי כף הרגל, היא אישה שהיא כלכולה השראה, ונתינה לקהילה היא השם הנרדף שלה.

היא בת 56, אימא לשניים, שכבר פרחו מהקן, בן 36 ובן 33. היא גדלה בבית גאורגי שמרני, אבל כבר בגיל צעיר שברה את כל המוסכמות והשכילה להסיר את כל המחסומים שמעכבים אותה. כך, למשל, כשהרגישה שחיי הנישואים לא מאפשרים לה לצמוח ולהתפתח, היא פירקה את החבילה. "ביום שבו התגרשתי", היא מספרת, "הרגשתי שנולדתי מחדש, ידעתי שעכשיו החיים שלי מתחילים, שיניתי את השם ויצאתי לדרך חדשה".

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

אבל הדרך החדשה שלה לא הייתה קלה בהתחלה. היא נותרה לבדה עם שני ילדים קטנים, וכדי להתפרנס ולפרנס בכבוד עבדה בכמה מקומות. "כבר אז ידעתי שהכוחות והעוצמה יבואו ממקום העבודה", היא מספרת. "למרות כל הקשיים, הצלחתי לשלב עבודה עם לימודים, ובכל פעם נרשמתי לקורס מעשיר אחר".

פריצת הדרך שלה הייתה בגיל 35, כשהחליטה ללכת ללמוד רפואה משלימה. מכיוון שעזרה לזולת תמיד הייתה טבועה עמוק בדמה, היא ידעה שרפואה משלימה היא בדיוק התחום, שבו היא יכולה לתת מעצמה לאחרים. היום, 21 שנה אחרי, כשהיא אשת עסקים מצליחה, יזמית ופדיקוריסטית פרארפואית בכירה, היא מעידה על עצמה שהיא נמצאת בדיוק במקום שאליו כיוונה.

בקליניקה שלה בקרית מוצקין זוכים לקוחותיה לכל סוגי הטיפולים: טיפול בציפורניים חודרניות, טיפול ביבלות שורש/מסמר, טיפול בסדקים ובחתכים פעורים וטיפול בעור גס ומעובה. כמו כן, נינה היא מומחית בטיפול בכף רגל סוכרתית ובעלת הסמכה מטעם "אייל", האגודה הישראלית לסוכרת, ונוסף על כל אלה היא גם מומחית ללק ג'ל

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

"האנשים", אומרת נינה, "לא מודעים לחשיבות שבטיפול בכף הרגל. כפות הרגליים שלנו סוחבות איתן את כל משקל גופנו עם כל הבעיות שלנו. טיפולי שגרה בכף הרגל אצל פדיקוריסטית מקצועית מונעים הרבה סיבוכים וניתוחים מיותרים, והדבר חשוב במיוחד לחולי סוכרת".  

כשנינה לא בקליניקה שלה, סביר שתפגשו אותה באחד המקומות הרבים, שבהם היא מתנדבת. בין אם זה ימי הולדת לילדים ממשפחות הרווחה, בין אם זה חלוקת סופגניות או משלוחי מנות בחגים, בין אם זה חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות ובין אם במעון לנשים מוכות. היא אמנם מתגוררת בקרית מוצקין, אבל פעילותה החברתית ההתנדבותית מתפרשת על פני כל הקריות, והיא מעורבת בכל רמ"ח איבריה בפעילויות קהילתיות שונות, גם אם הן על חשבון זמנה ופרנסתה.

נוסף על כל אלה, מתוך המקום האישי שממנו היא באה, העצמת נשים היא ערך עליון עבורה

"נשים יכולות לעשות הכל", אומרת נינה, "הן לא צריכות לחשוש משינויים. אני דוגלת בשינויים, כי כל שינוי שאנחנו עושות מוביל אותנו לעוד דרך ומפתח אצלנו המון יכולות שאנחנו אפילו לא מודעות להן". 

מהו יום האישה עבורך?

"יום האישה עבורי הוא שנזכור תמיד להיות מי שאנחנו. שנצעד עם האמת הפנימית שלנו בשמחה. להיות אישה בשבילי זה להיות מי שאני באמת וגם לאהוב את זה. להיות אמיתית, מלאת תשוקה, לאהוב, לחבק, לחלום, להגשים ולא לפחד מהדרך".

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

נינה גולן (צילום: ידידיה כהן)

איפה את רואה את עצמך בעוד עשר שנים?

"בכל יום אני לומדת עוד ועוד דברים על עצמי ועל היכולות והכוחות שיש בי. החלום שלי הוא לפתוח מרכז טיפולי גדול בתחומים מגוונים, מקום שייתן מענה גם לקהל הלקוחות הרחב שלי וגם למטפלים אחרים. אני שואפת להמשיך לפרוח ולצמוח בכל תחומי החיים, המקצועיים והאישיים, ולהמשיך לתת מעצמי לאחרים". 

סוד ההצלחה של נינה גולן טמון, ללא ספק, ביכולת הנתינה שלה, האהבה לזולת ושמחת החיים האינסופית שלה, אותה היא מצליחה להעביר בנקל לסובבים אותה. המלצה שכתבה עליה לקוחה, יכולה להעיד עליה יותר מכל: "תקופה ארוכה מאוד אני מטופלת אצל נינה גולן. מעבר למקצועיות המעולה וחסרת הפשרות, רכשתי לי חברה לשעה בחודש. נינה היא אישיות בפני עצמה, בלי קשר למקצועה, היא פשוט אדם שאוהב אנשים, וזה לא מובן מאליו“.


נינה גולן, המרכז לבריאות כף הרגל, שדרות משה גושן 29 (כניסה ב') קרית מוצקין

לקביעת תורים: 050-6655298

לדף הפייסבוק נינה גולן – מרכז מקצועי לבריאות אסתטיקה טיפוח כף הרגל >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר