עו"ד דניס אגבריה (צילום: פרטי)
עו"ד דניס אגבריה (צילום: פרטי)

"מילה של אישה זו מילה"

עו"ד דניס אגבריה, בעלת משרד עורכי דין מצליח בחיפה העוסק בתחומי התכנון והבנייה, רישוי עסקים, מקרקעין, נדל"ן, תעבורה וחדלות פירעון, מאמינה שנשים יכולות לעשות הכל ואפילו להפוך עולמות. "אני לא צריכה את יום האישה כדי שיזכיר לי זאת", היא אומרת, "אני ההוכחה לכך שאישה יכולה לעשות שינוי ולהצליח בכל גיל"

פורסם בתאריך: 7.3.24 12:10

לפני כשלוש שנים, הפכה דניס אגבריה לעורכת דין עצמאית. רגע לפני יום האישה, היא מבקשת לחזק את הנשים ולומר להן שאין גיל לשינוי מקצועי ושכל אישה רק צריכה להאמין בעצמה. "אישה יכולה לעשות שינוי ולהצליח בכל גיל, ואני ההוכחה לכך. עשיתי דרך מאוד לא פשוטה, היו לי ימים מאוד קשים, אבל הצלחתי. הקושי הוא רק לקום ולהגיד שאני רוצה לעשות את השינוי, כי ברגע שיש רצון, ניתן לעשות הכל". 

עו"ד אגבריה, תושבת חיפה, נשואה ואימא לשני ילדים, בן ובת בגילאי 25 ו-22. שניהם הלכו בדרכה. הבת סיימה לימודי משפטים ובימים אלה עושה התמחות, והבן סטודנט למשפטים. "כולם מגדירים אותי כאימא לביאה ואני גאה בכך. היום אני עושה הכל למען הילדים שלי, כדי שבבוא היום הם יעבדו איתי במשרד".  

ללימודי המשפטים הגיעה עו"ד אגבריה לא במקרה. במשך שנים רבות היא עבדה במשרדי עורכי דין והכירה את התחום מבפנים. היא משתפת שתמיד ידעה שיבוא היום והתחום, אותו היא מכירה היטב, יהפוך למקצוע שלה. "בצעירותי, נשים למדו משפטים בחו"ל, ובתור בחורה צעירה שנישאה והקימה משפחה, זה היה בלתי אפשרי", היא אומרת. "את השינוי עשיתי בגיל יחסית מאוחר. נקלעתי לסיטואציה אישית, והבנתי שזה הזמן לעשות את השינוי המיוחל. זו הייתה תקופה מאוד לא פשוטה. למדתי ועבדתי במקביל, והייתי גם אימא ואשת משפחה במשרה מלאה. לשמחתי, ההורים שלי והמשפחה שלי סייעו ותמכו בי לאורך כל הדרך, ובזכותם הגעתי למקום שבו אני נמצאת כיום. זה לא מובן מאליו שההורים תומכים בבת שלהם שמבקשת לעשות שינוי. אימא שלי, שהאמינה בי לאורך כל הדרך, עבדה מאוד קשה על מנת לסייע לי בתשלום הלימודים ובכלכלת הבית".

משרד עורכי הדין של עו"ד אגבריה הוא משרד בוטיק מוביל בתחום התכנון והבנייה. היא מייצגת בעלי נכסים בהליכים התכנוניים השונים לרבות בקשות להיתר, שימוש חורג, הקלות, שינוי תב"ע, רישוי עסקים, תעבורה, נדל"ן, מקרקעין ועוד. כמו כן, המשרד עוסק בדיני תעבורה, חדלות פירעון, דיני מקרקעין, תיקי פינוי בינויצווי הריסה ובכל תחומי הנדל"ן.

"כיום, אני יכולה להגיד שהמשרד שלי הוא משרד מאוד מצליח וכולם מכירים אותי בחיפה בכלל ובחברה הערבית בפרט. אני מאוד גאה בדרך שעברתי ולאן שהגעתי בכוחות עצמי. הלקוחות שלי מגיעים אליי מפה לאוזן. הם שומעים אודותיי מלקוחות מרוצים שממליצים, וזה הסוד של המשרד". 

 מה מבדל אותך מעורכי דין אחרים?

"היושרה והאמת אלה שני ערכים שאני לא מוותרת עליהם, גם אם זה בא על חשבון הפרנסה שלי. כשמגיע אליי לקוח, אני קודם כל בודקת את התיק שלו. אם אני רואה שאין סיכוי להצלחה, אני לא לוקחת אותו. כשאני משוחחת עם הלקוח, אני משקפת לו את כל התמונה כהווייתה ומפרטת לו את התהליך. אם אני רואה שהתיק לא יוביל לניצחון או להסכמות, לא אקח את התיק. לדוגמה, אם מישהו עבר עבירת בנייה ואין אפשרות להכשיר את העבירה, אני אומר לו מיד שזה לא אפשרי וחבל על הכסף שלו. לעולם לא אשקר או אעלים מידע מהלקוחות שלי, גם אם זה על חשבון פרנסתי. אני עובדת על אמון. אני לא מחפשת להתעשר. מעבר לכך, אני מטפלת בלא מעט תיקים בהתנדבות, והדלת שלי תמיד פתוחה. אני אישה רוחנית ומאמינה בכל ליבי, ויש אצלי מקום לכולם". 

מהי חיפה עבורך?

"חיפה עבורי היא הבית שלי, הילדות שלי. המשפחה שלי התגוררה בחיפה עוד לפני קום המדינה. בתור ילדה, אני זוכרת את חיפה כעיר מאוד משפחתית, כזו שכולם הכירו את כולם. בשנים האחרונות זה השתנה".

מהו יום האישה מבחינתך?

"עבורי כל יום הוא יום האישה, ואני לא צריכה יום מיוחד שיזכיר לי זאת. אני גאה להיות אישה ונשים מבחינתי הן חזקות, נשים מהוות עבורי השראה והן יכולות לעשות הכול ולהפוך עולמות. אני תמיד אומרת ללקוחות שלי:  'מילה של אישה זו מילה'". 


עו"ד דניס אגבריה

כתובת: שדרות בן גוריון 21, חיפה 

טל. 04-8610080, 052-2610079


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר