עמית לוסקי (צילום: פרטי)
עמית לוסקי (צילום: פרטי)

"אנחנו בזמן מלחמה וחבל שאין נשים במוקדי קבלת ההחלטות"

עמית לוסקי, בת 61, נשואה, אמא לבן 29, בעלת מרפאת האסתטיקה "האמת שביופי". עוסקת בתחום היופי והאסתטיקה זה 38 שנה

פורסם בתאריך: 7.3.24 12:24

מגורים: נווה שאנן, חיפה.

שנת הקמת המרפאה: ינואר 2020.

על ההחלטה לפתוח את המרפאה: "את המרפאה פתחתי אחרי שנים רבות בהן עבדתי כשכירה והרגשתי שאני כבר לא במקום שנכון לי, שהגיע הזמן  לפתוח מקום משלי, שבו אדייק את מה שאני מאמינה בו. לאורך כל השנים שלי בעולם האסתטיקה, תמיד האמנתי שהתחום צריך להיראות אחרת. ברוב המרפאות, בעיקר בגדולות שבהן, מעורב צד כלכלי מאוד חזק, שלעיתים בא על חשבון הלקוח. החלום שלי היה לפתוח מרפאה אינטימית שבה כל אחת מהלקוחות מקבלת יחס אישי מענה מיטבי וטיפול שנכון לה, בהתאם לעיסוק שלה, לצרכים שלה ולסביבה שבה היא חיה". 

מה מבדל את המרפאה שלך ממרפאות אחרות? 

"המרפאה שלנו היא מאוד משפחתית. הלקוחות שלי הפכו לחברות אמת, אני מכירה את המשפחות שלהן, את הסיפור האישי, ולכל אחת מהן אני מתאימה את החליפה הטיפולית לצרכים והרצונות שלה מבחינה אסתטית ומקצועית. אין אצלנו תוכנית אחת או שיטה אחת שמתאימה לכולן. לכל אחת ואחת נבנית תוכנית מותאמת אישית. במרפאה עובד רופא, ד"ר טל וינטרמןשהוא אמן. הוא מאוד סבלני ומקפיד כל העת ללמוד, להתעדכן ולהתחדש. אני מאמינה שצריך לשקף ללקוחות את האמת. אם הלקוחה מעוניינת בטיפול שלא נכון לה, אני אומר לה זאת, ולראיה יש לי במרפאה לקוחות שהם שלושה דורות: סבתא שהביאה את הבת שהביאה את הנכדה. זו הרגשה מאוד נעימה, ואנחנו חלק מהקהילה כולה. כמובן שאנחנו משתמשות במרפאה בטכניקות הזרקה מודרניות ובחומרי המילוי הטובים ביותר".  

יום האישה: "מבחינתי כל השנה היא יום האישה, וקצת קשה לי לדבר על יום האישה במצב שבו המדינה שלנו נמצאת כרגע. אנחנו בזמן מלחמה וחבל שאין נשים במוקדי קבלת ההחלטות. אך עם זאת, אי אפשר שלא לראות את הנשים שהתגלו במלחמה הזו בשיא כוחן. אני חושבת שצריך להעצים את הנשים בכל מה שאפשר. גם אסתטיקה מתקשרת להעצמה. נשים הן חזקות, נשים הן יצירתיות ויודעות למצוא פתרונות מחוץ לקופסה. לאורך השנים נתקלתי בנשים חזקות, שמעתי סיפורים מופלאים על איך הן רואות את עצמן אל מול הסביבה, וגיליתי נשים עם כוחות שלא מוותרות על כלום, משיגות הכול, יודעות להתמודד ולהילחם עבור מה שנכון להן. אני מאמינה ומעריצה נשים".  

חיפה עבורך: "אני ילידת חיפה, דור שלישי בנווה שאנן. חיפה בשבילי היא הבית. היא יפהפייה. אני מאוד אוהבת אותה ומחוברת אליה". 

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים: "ממשיכה לעסוק במה שאני אוהבת וממשיכה ליהנות מהדרך. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה היום. אנשים צריכים ליהנות מהעבודה שלהם ולעסוק במה שהם אוהבים, והלוואי שזה מה שאני אמשיך לעשות“.


כתובת: "האמת שביופי" – מרכז מסחרי רמת חן, חיפה

טל. 053-4549964

לאתר של עמית לוסקי, סרקו את הקוד

פייסבוק: האמת שביופי – אסתטיקה מקצועית לתוצאה טבעית 

אינסטגרם: true_beauty_amitlosky@

לאתר האינטרנט >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר