דוד עציוני. עושה צחוק מעצמו
דוד עציוני. עושה צחוק מעצמו

עציוני יודיע בשבוע הבא: אתמודד על ראשות העיר

ביום שלישי הבא מתוכננת מסיבת עיתונאים שבה יכריז עו"ד דוד עציוני על הצטרפותו למרוץ. לדברי מקורביו, בימים האחרונים הודפסו שלטי חוצות ופלאיירים המבשרים על מועמדותו, והם יופצו לאחר מסיבת העיתונאים

פורסם בתאריך: 18.12.17 15:04

עכשיו זה סופי: עו"ד דוד עציוני יודיע בשבוע הבא על התמודדותו במרוץ לראשות העיר חיפה. אחרי חודשים שבהם נשמעו ספקולציות שונות בשאלה אם עציוני אכן יתמודד על ראשות העיר, ביום שלישי הבא מתוכננת מסיבת עיתונאים שבה הוא יכריז על הצטרפותו למרוץ.

לדברי מקורביו של עציוני, בימים האחרונים הודפסו שלטי חוצות ופלאיירים המבשרים על מועמדותו, והם יופצו לאחר מסיבת העיתונאים.

 

 

עציוני ניהל בבחירות שעברו את מטה הצעירים של סיעת מהפך בחיפה בראשותו של יעקב בורובסקי, ומאז הוא השתלב בפוליטיקה הארצית כעוזרו של שר האוצר משה כחלון. כחלון נתן אמון בבן טיפוחיו כאשר הטיל עליו את הטיפול מטעם המשרד בנפגעי השריפה שפקדה את העיר בנובמבר 2016.

התמודדותו של עציוני מעמידה בספק את תמיכתו של כחלון בראש העיר יונה יהב, ששימש כראש המטה של מפלגת כולנו בבחירות הארציות בשנת 2015.

 

השלט שמבשר על התמודדותו של עציוני לראשות העיר

השלט שמבשר על התמודדותו של עציוני לראשות העיר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. סתם אחד

    חסר ניסיון שמתהדר בתפקיד העמום "יועץ לשר" על סמך איזה ניסיון בדיוק הוא יועץ?
    לצערי אין מתמודדים דומיננטים, לקליש הייתה הזדמנות אבל היא לא יודעת לדבר לצעירים משום מה.

  2. האלמוני מהכרמל

    גם משה כחלון שבע הטעויות והנזקים שיונה יהב עושה בחיפה ולכן הוא מריץ את הדובר שלו

  3. שילוב של יוהרה וזחיחות

    ראוי שכל מועמד לראשות העיר ייכבד את תושבי העיר ויעמוד מאחוריו רקורד מסוים בעשייה ציבורית ניהולית הרלוונטית לעיר או ניסיון ניהולי אחר (צבא/עסקים/פוליטיקה ארצית). אבל היום כל אחד שכיהן באיזה פוזיציה זניחה ומצוי בקלחת המקומית רואה עצמו ראוי. פני הדור כפני הכלב. חבל.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב אכן עלה לכולם על העצבים, אבל אסור ליפול בפח, ולהצביע עבור נציג ״המשפחות שעתידה של חיפה אכפת להן״….
    הרי מדובר ביוזמה של משפחות:
    הקבלן גד זאבי
    הטייקון גרידינגר
    משרד עו״ד עציוני קומיסר..

  5. אש

    עציוני אולי לא מנוסה אבל עם מספיק תמיכה הוא יכול להחזיר עטרה לישנה. הכרמל גוסס, אין פה עבודות וצעירים מחשבים את המסלול הקצר לתל אביב. בשבתות העיר סגורה, הגרנד קניון סגור (בהשוואה ללב המפרץ הומה האדם). חייבים פה שינוי וחייבים לשלוח את יהב לפנסיה. תנו לבחור סיכוי כי יותר גרוע ממה שיש עכשיו – כבר לא יהיה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעכבים לגד זאבי את הפרויקט במגידו אז הוא ״מריץ״ מועמד לראשות העיר. התנהגות אלימה וכוחנית. הטייקון זאבי מתלונן שאין מקומות עבודה בחיפה בזמן שהוא בנה פה קניון (קניון!) ועוד מעיז להתלונן. לא יצר מקום עבודה ראוי אחד בעיר. אם היה היתר לפרייקט מגידו זאבי היה אומר שיונה יהב הוא ראש העיר הכי טוב בעולם.

  7. דן

    עוד משהו שקשוק לממסד וימשיך להרוס את חיפה
    רק עינת קליש תציל את חיפה

  8. חיפאי מודאג

    עוד עו"ד? מה הוא בכלל מבין בניהול עיר? הספיק לנו העו"ד שהרס לנו את העיר ב-14 השנה האחרונות. חיפה צריכה ראשת עיר שבאמת מבינה איך מנהלים ומפתחים עיר – מישהי שזה המקצוע שלה – ולא עוד איזה עסקן פוליטי. מבחינתי יש רק מועמדת אחת לראשות העיר שראויה להיבחר: ד"ר עינת קליש רותם.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חיפאי שמבין
    עציוני תותח שיכול לקדם את העיר. ראו רוביק דנילוביץ ראש עיר באר שבע שהפך אותה לבירת הסייבר של ישראל. יונה תודה רבה פנה מקום, בן 75 כיום ובתום הקדנציה בן כ-80 מספיק ותודה רבה. דוד עציוני יליד חיפה בוגר בית הספר הראלי, לוחם ביחידת עוקץ. עו"ד בהשכלתו. יכול ביצוע מוכחת כעוזר אישי לשר כחלון. מעורה ברזי הפוליטיקה המקומית ובמיוחד הארצית. יתן דחיפה לעיר חיפה שהלכה ושקעה בשיממון בשנים האחרונות . דוד יחזיר עטרה לעיר חיפה כמטרופולין של הצפון. ידאג בקשריו בפוליטיקה הארצית לפתוח דלתות ולשלב את ההיטק שיש בעיר בשפע – טכניון איניברסיטה מת"מ ביחד עם התעשייה המסורתית שהלכה ונעלמה בשנים האחרונות ץ דוד צעיר אך בני כמה ראשי ממשלת אוסטריה וקנדה ?

  10. דן

    החיפאי שמבין צודק לגמרי. העולם שייך לצעירים במיוחד בעיר כמו חיפה שהצעירים "נוהרים בהמוניהם באוטובוסים" אבל במיוחד ברכבות לתל אביב לעבוד וגם לחיות. תחנות הרכבת של חיפה הם לצערנו המקומות הכי תוססים ופעילים בעיר. תודה לך יונה יהב, פנה מקום לצעירים. דוד עציוני בעל יכולת ביצוע מוכחת יפעל במסדרונות השלטון המרכזי לקדם את העיר. רק הוא מסוגל בגלל ההיכרות שלו בבתפקידו בשנים האחרונות באוצר יחד עם כחלון. . מלשבת בלשכת ראש העיר לא יצא כלום. דוד עציוני האיש המתאים לראשות העירחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר