אלי ישי. קשר הולך ומעמיק (צילום: ניר קידר)
אלי ישי. קשר הולך ומעמיק (צילום: ניר קידר)

עוד חיזוק מימין: אלי ישי תומך בקליש רותם

קונטרה לאריה דרעי: אלי ישי, שהתמודד בבחירות האחרונות לכנסת ברשימה אחת עם ברוך מרזל, הודיע על תמיכתו בעינת קליש רותם וקרא לציבור בוחריו להצביע לה לראשות העיר. קליש רותם: "מעריכה ומתרגשת"

פורסם בתאריך: 28.10.18 17:24

יו"ר מפלגת יחד הרב אלי ישי הודיע היום (ראשון) כי הוא תומך במועמדותה של עינת קליש רותם לראשות העיר חיפה וקרא לציבור בוחריו להצביע עבורה. "שוחחתי הבוקר עם קליש רותם והודעתי לה על תמיכתי בה", כתב ישי בדף הפייסבוק שלו, "אלפי תומכי יחד בחיפה יצביעו לרשימת ג' (אגודת ישראל; ש"א) והעומד בראשה הרב אריה בליטנטל הי"ו למועצת העיר ולקליש רותם לראשות העיר. יחד נבטיח עתיד טוב יותר לתושבי העיר".

קליש רותם הגיבה לדברים בציוץ בטוויטר שבו כתבה: "היה לי הכבוד לשוחח עם ישי ולקבל את התמיכה שלו בריצה שלי לראשות העיר. אחרי חודשים רבים של קשר עם תושבים המשתייכים לקהילתו – קשר שהלך והעמיק – אני מעריכה ומתרגשת".

 

 

למרות הבעת ההתרגשות, קליש רותם מודעת בוודאי לכך שבוחריה משמאל עלולים להסתייג מתמיכתו של מי שהציב במקום הרביעי ברשימתו לכנסת את ברוך מרזל, לשעבר מזכיר סיעת כך ודובר תנועתו של הרב מאיר כהנא. זוהי כנראה הסיבה שהיא מיהרה להוסיף ציוץ בטוויטר שבו כתבה: "בימים האחרונים אני מקבלת את התמיכה של גורמים פוליטיים רבים מהימין ומהשמאל. חשוב לי להדגיש שאני מחויבת בכל נימי נפשי לחיים המשותפים בחיפה, והם לא יפגעו באף תמיכה של גורם זה או אחר. אתמוך בכל הקהילות בחיפה – חילונים ודתיים, יהודים וערבים, בקהילה הלהט"בית ובכל קהילה בצורה שווה".

ישי מנוע כמובן מלתמוך בש"ס – מפלגתו של אריה דרעי שהוא אויבו הפוליטי המר אשר תומך בראש העיר יונה יהב. בבחירות לכנסת לא עברה מפלגת יחד את אחוז החסימה, אך הגיעה להישג מרשים של קרוב ל-130,000 קולות, ואלמלא היה אחוז החסימה עולה היא היתה עומדת על שלושה מנדטים וייתכן שאף יותר. מעניין לציין שלמפלגתו של ישי היו בחיפה 1,648 בוחרים, קצת פחות ממנדט במועצת העיר. עוד פרט טריוויה משעשע: האותיות של מפלגת יחד בקלפי בבחירות לכנסת היו "קץ", בדומה לאותיות של רשימתה של קליש רותם בבחירות למועצת העיר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. דניאל קאהן

    זו טעות גדולה לתמוך הגברת קליש-רותם.הגברת היא בעצם מיצנע ב ומי שמנסה להמליך אותה על העיר זה אותו גד זאבי שביזמנו של מיצנע היה המלך של העיר.מעבר לכך אף אחד היום לא יודע בדיוק איך היא רוצה לנהל את העיר.ולכן אני קורא לצאת לבחור אבל לא הגברת קליש-רותם.

  2. רק לא קליש

    חיפה תרד לתהום!! בבקשה למי שאכפת לן מחיפה!! תצביעו אך לא לקליש!! חיפה חרדה למצבה!!!

  3. רק לא קליש !! תהיו חכמים!!

    חיפה תרד לתהום!! בבקשה למי שאכפת לן מחיפה!! תצביעו אך לא לקליש!! חיפה חרדה למצבה!!!

  4. החלטתי להצביע לקליש.

    בס"ד

    אני חשבתי בכלל לתמוך באביהו האן אבל אני רואה שאלי ישי מתחיל גם לתמוך בקליש ואני בתור מישהו דתי, החלטתי להצביע לקליש. הרבה הצלחה בע"ה

  5. בסיעתא דשמייא - רק הרבנית קליש!!

    ויהי רצון ונאמר אמן. לתקציבים, למוסדות, ולכל מה שתתנו לנו.

  6. במי תומך פלאטו שרון ? במי תומכת דנה אינטרנשיונאל ? במי תומך יו"ר מועצת יש"ע ?

    במי תומכים רבני יצהר ? במי תומך המופטי מירושלים ? במי תומך יו"ר הסתדרות רופאי השיניים ? במי תומכת נציגות הלהט"ב ? במי תומך מנהל רשות שדות התעופה ? במי תומך הרב הראשי של קהילת השומרונים בהר גריזים ? במי תומך יו"ר התאחדות התעשיינים ? במי תומך שגריר ישראל בנפאל ? במי תומכת ליידי גאגא ? במי תומך יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל ? במי תומך יו"ר ועד הסטודנטים באוניברסיטת אריאל ? במי תומך דונלד טראמפ ?

  7. דונלד דאק הודיע על תמיכתו בקליש רותם

    חיזוק נוסף לקליש רותם ולמפלגת חיים בחיפה.

  8. הסב אבנר בן נר

    ומה השלב הבא של קליש? עציוני והבית היהודי, החרדים, עכשיו אלי ישי שהריץ גם את ברוך מרזל… הדתה הדתה הדתה…. התצרף גם את אלאור עזריה?

  9. נעה צימרמן

    בלי קשר להזדקנותו של יונה אשר עשה את שלו, איזה כיף יהיה לקום בבוקר בעיר שבה מכהנת ראשת עיר חזקה אמיצה ויפה

  10. רועי

    אלי ישי, בשבתו כשר הפנים, הוא אחד האחראים הראשיים למחדלי השריפה בכרמל. קשה מאד לסלוח על זה. מבחינת התמיכה שלו בקליש, זה לא מעלה ולא מוריד. היא מצידה כמובן לא תגיד על זה כלום, כי כל ביקורת שתעביר לא תועיל למסע הבחירות שלה.

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואני בתור אחד שחיפה יקרה לו מאושר להצביע לשחר של יום חדש לעיר שלנו
    רק קליש

  12. יהב וקליש:אותה גברת בשינוי הדרת

    הבחירות בחיפה לא מעניינות.יהב חסיד של התושבים הערבים בעיקר בחיפה וקליש רותם היא נציגת מפלגת העבודה.אין כל חדש בעיר האדומה והמעורבת.מוטב לשכב ביום הבחירות בטן גב בחוף הדרומי

  13. ד

    ומעניין מה גרם לאלי ישי לתמוך לפתע פתאום בגברת קליש, סתם ככה בלי סיבה, בלי הבטחה למקורבים, בלי למכור אותנו, באמת תודה נשמה טהורה, צדיק כתמר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר