כיתוב: מתוך המחזה "אהבה" במתנ"ס נווה יוסף | צילום: בוריס אהרון
כיתוב: מתוך המחזה "אהבה" במתנ"ס נווה יוסף | צילום: בוריס אהרון

שפע של פעילויות וחוויות במתנ"ס נווה יוסף

הצגות ומופעים לילדים וגם למבוגרים, סדנאות, טיולים ואירועים איכותיים במרכז ששואף להנחיל תרבות במיטבה. קיץ של פסטיבל לתושבי חיפה

פורסם בתאריך: 29.7.21 12:16

זוכרים את הפסטיבל הקהילתי שמתקיים במתנ"ס נווה יוסף מדי שנה? ובכן, השנה ובעקבות הקורונה החליטו לעשות לכם פסטיבל מתמשך. יריית הפתיחה הייתה כבר בחודש מאי עם אירועים שווים כמו הצגות הילדים "איזמרלדה מרמלדה" ו"לקוף יש בעיה", ההצגה "אהבה" עם טוביה צפיר וגילת אנקורי והופעה של הזמר יניב הראל. השנה, הפסטיבל יימשך עד סוף חודש אוגוסט עם מגוון נפלא של אירועים לכל גיל. הפעילות מוקדשת לתושבי העיר באהבה רבה, בואו לצרוך תרבות במיטבה וליהנות.

אירועי חודש אוגוסט

מיקרוסינימה – שני, 2.8, בשעה 19:00.

מחיר: 10 שקלים.

המופע של סטלוס ואורן חן – רביעי, 4.8, בשעה 20:00.

מחיר: 20 שקלים.

פטפוטי נשים בוקר – רביעי, 11.8 + 25.8, בשעה 10:00.

מחיר: 20 שקלים.

מופע הקרקס הזוגי של קרקס לוקי – רביעי, 11.8, בשעה 17:30.

מחיר: 10 שקלים.

ההצגה "שוקו וניל" – רביעי, 18.8, בשעה 20:00.

המחיר: 20 שקלים.

לצד כל אלה תוכלו ליהנות במהלך חודש אוגוסט גם מטיולים לסחנה, שחייה לילית ופיצות בבריכת עין כרמל, הרצאות של מסע עולמי, מעגלי נשים, סדנת נגרות, ויציאה לבאולינג בנשר. כל אלה במחירים מצחיקים שיעשו לכם חשק לעוד.

דובב רושינה, סמנכ"ל מתנ"ס נווה יוסף: "מעל 15 שנים שאנו עורכים פסטיבל קהילתי למשך שלושה ימים שמיועד לקבוצות תיאטרון קהילתי מרחבי הארץ בשפות שונות. מגפת הקורונה הובילה אותנו לשנות את הקונספט כדי להחזיר את התרבות לתושבים. ויתרנו על תמיכת משרד התרבות, שינינו את ייעוד הפסטיבל ויצאנו עם מופעי תרבות במחירים זולים כדי להנגיש את התרבות ולהחזיר את הקהל לאולמות. הפסטיבל השנה התחיל בחודש מאי עם הפסקה קטנה בעת מבצע "שומר חומות". בשבוע הראשון של כל חודש יש לנו מופע למבוגרים, בשבוע השני הצגות לילדים ובשבוע השלישי בכל חודש הצגה איכותית. הפסטיבל המתמשך הזה יתקיים עד חודש דצמבר (למעט חודש ספטמבר). ההופעות למבוגרים בעלות סמלית של 20 שקלים ולילדים ב-10 שקלים. יש פה עשייה רבה והמטרה היא לתת רצף של פעילות ולהזכיר שאנחנו פה, עובדים לפי הנהלים, והבית פתוח בפני כולם".

לצד האירועים תוכלו להירשם כבר במהלך החודשים אוגוסט – ספטמבר לחוגים לילדים, נוער ומבוגרים, גני ילדים ופעילויות ייחודיות לבני הנוער.

מוזמנים להתרשם ולהזמין כרטיסים כבר מהיום:

מתנ"ס נווה יוסף, הרב משאש יוסף 1א, חיפה, 04-8129200 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר