פנטהאוז מפואר, ארבעה כיווני אוויר, יחיד בקומת הגג (הדמיה: Point of View 360)
פנטהאוז מפואר, ארבעה כיווני אוויר, יחיד בקומת הגג (הדמיה: Point of View 360)

יש דירות בוטיק בחיפה!

פרויקט הירקון 11 בשכונת שמבור בחיפה עתיד להיות מבנה הבוטיק היוקרתי ביותר בעיר. בפרויקט הנחשק מוצעות למכירה שמונה דירות בלבד, לצד שמונה דירות הנותרות בבעלות הדיירים הקיימים במבנה, שעובר תמ"א 38

פורסם בתאריך: 13.9.21 19:51

הירקון 11 הוא הפרויקט החיפאי החם של הרגע, בשל השילוב של מיקום מעולה, תכנון קפדני וסטנדרט בנייה גבוה. יזמית הפרויקט היוקרתי היא "גשם בוטיק" מקבוצת  "גשם החזקות", העוסקת בפרויקטים של התחדשות עירונית לאורכה ולרוחבה של הארץ.

לא כל בניין זוכה לכותרת "בניין בוטיק". לכותרת הזו זוכים מבנים מיוחדים בעיצובם, המאופיינים במספר מצומצם של דיירים. פרויקט הירקון 11 כולל רק שלוש דירות בקומה על פני חמש קומות ודירת פנטהאוז ענקית, יחידה בקומת הגג, עם ארבעה כיווני אוויר, דבר המבטיח פרטיות מיטבית. המבנה מתוכנן בדגש על נוחות ופונקציונאליות לדייר, הדירות מרווחות במיוחד, וחלקן בעלות שלושה כיווני אוויר. מרוב הדירות נשקף נוף פנורמי של הים והר הכרמל הירוק והשופע, הנחשב לאחד הנופים היפים בישראל.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד תמיר אדריכלים של האדריכל תמיר לזר, בעל רזומה עשיר של תכנון אלפי יחידות דיור. כחלק מהתחדשות המבנה ובנייתו מחדש, משדרגים את מתקני הבניין ומקפידים על תכנון דירות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. עם לובי מפואר ומעוצב, מעלית, חדרי ביטחון, חניות נוחות, סוויטות הורים משודרגות ומרפסות מפנקות הצופות לנופה המהפנט של חיפה.

כל היתרונות שיש לעיר חיפה. הירקון 11 (הדמיה: ארקאפקט עדי בואנו)

כל היתרונות שיש לעיר חיפה. הירקון 11 (הדמיה: ארקאפקט עדי בואנו)

הפרויקט ממוקם בשכונת "שמבור" הוותיקה, אזור המגורים הנמצא בחלקה המרכזי של העיר חיפה. רחוב הירקון הוא רחוב חד סטרי, מה שמבטיח סביבה שקטה ונעימה למגורים. כל היתרונות שיש לעיר חיפה להציע, פרושים במרחק דקות ספורות מהפרויקט, כך שאפשר ליהנות ממגורים אקסקלוסיביים במקום שקט ופסטורלי, כשמיטב מקומות הבילוי והמוסדות הציבוריים שיש לחיפה להציע נמצאים במרחק נגיעה.

הפרויקט מושך אליו הן משפחות צעירות והן משפרי דיור, זאת בשל תמהיל הדירות המגוון, הכולל דירות של ארבעה וחמישה חדרים, לצד דירות גן מרווחות ופנטהאוז רחב ידיים. בקרבת הבניין ניתן למצוא שפע פארקים, גני ילדים, בתי ספר ומרכולים, כשכל המרכזים החיוניים נמצאים במרחק הליכה מהבית.

מחברת "גשם החזקות", נמסר: "טרם היציאה לשיווק קיבלנו פניות רבות בנוגע לפרויקט הירקון 11 היוקרתי. 'גשם בוטיק' נהנית מהמעטפת הרחבה של חברת 'גשם החזקות', ובכך אנחנו מבטיחים את השלמת הפרויקט לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. מכירת הדירות המעטות בפרויקט בעיצומה".

 

".


כתובת הפרויקט: הירקון 11 חיפה, טל': 3904*


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר