הורים מתבצרים באגף החינוך
הורים מתבצרים באגף החינוך

הורים מבית הספר האנתרופוסופי התבצרו באגף החינוך בחיפה

ההורים, תושבי בת גלים, מתלוננים על כך שלמרות הבטחת אגף החינוך בעירייה, נמנע מהם לרשום את ילדיהם לגן שייפתח בשנת הלימודים הקרובה בבית הספר עליה. אגף החינוך ייפגש עם נציגי ההורים בשבוע הבא לדון בפתרון

פורסם בתאריך: 25.5.17 10:00

קבוצה של הורים מבת גלים התבצרה הבוקר (חמישי) בבניין אגף החינוך של עיריית חיפה ברחוב מרכוס בדרישה לשוחח עם מנהלת האגף שרון קלוג'ני. ההורים דורשים שילדיהם יתקבלו לגן האנרופוסופי שייפתח בשנת הלימודים הקרובה לצד בית הספר.

לחלק מההורים יש ילדים שכבר עתה לומדים בבית הספר, שהתחיל לפעול השנה. הורים אחרים המתגוררים בשכונה טוענים שקיבלו הבטחה שילדיהם יוכלו להצטרף לגן, אלא שמבדיקה שהם ערכו התברר להם שנקלטו לגן האנתרופוסופי ילדים מחוץ לשכונה, ובאופן זה נוצר מצב שלא מאפשר לילדיהם להיקלט בגן. לדבריהם, הילדים הופנו לשני גנים אחרים שאינם פועלים לפי התפישה האנתרופוסופית. "ההבטחה שקיבלנו הופרה. לא נזוז מפה עד שדרישותינו ייענו", אמרה אחת מהאמהות.

עדכון (11:55): כתוצאה מפעולת ההורים קבעה הנהלת אגף החינוך פגישה עם נציגיהם בשבוע הבא כדי לדון בפתרון מוסכם לכל הצדדים, והם ייפגשו עם ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק. "אני מקווה שהעירייה הבינה את מצוקתנו ותיענה לבקשה שלנו", אמרה אם שהתבצרה במקום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר