די.ג'ייז גיא אייזק ואלירן סבן. נפרדנו כך (צילום: ולאד סולדטצ'נקו)
די.ג'ייז גיא אייזק ואלירן סבן. נפרדנו כך (צילום: ולאד סולדטצ'נקו)

די.ג'ייז גיא אייזק ואלירן סבן כבר לא

צמד התקליטנים פירק את החבילה אחרי שנה וחצי של עבודה משותפת, להיטי מועדונים והופעות ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 4.6.17 19:21

אחרי שנה וחצי של עבודה משותפת, להיטי מועדונים והופעות ברחבי הארץ די.ג'ייז גיא אייזק ואלירן סבן כבר לא, והיום (ראשון) גם יצאה הודעה רשמית מצדו של אייזק: "דרכנו נפרדות כצמד אומנים (DJSS). מדי פעם נפנק אתכם בקטעים ביחד באהבה רבה, אבל לרגע זה אנחנו פשוט מתפרקים. בחרתי ללכת על קריירת סולו בתעשיית המוזיקה. אין ספק שזה שונה, אבל אני בטוח שגם מהנה. אני הולך לבחור לי בית חדש להופיע בו השנה בכל הכוח. יש המון קטעים משוגעים, המון טירוף, והכי חשוב – תמיכה מלאה מאח שלי אלירן. שמח כל כך על ההכרה שאני מקבל מכל אחד ואחת מכם. זה נותן את הכוח להמשיך ולפרוץ את הגבולות הכי חזקים שיש".

אייזק, מה קרה?

"כל אחד מאיתנו בחר בדרך שלו. אני יותר באולפן, יותר מפיק. הוא היה הולך לישון ב-23:00 בלילה עד 4:00 בבוקר, והרגשתי שזה לא הדדי. בעיקרון הוא אחלה גבר, בן אדם ממש טוב, מצחיק מאוד וכיף לשבת איתו באולפן, אבל החלטתי שאני יכול לבד".

סבן, אוהב לישון?

"זה פחות או יותר מה שבאמת היה. הוא היה עובד בלילות ואני בימים. היו מחלוקות ולא הסתדרנו. לי היתה ציפייה אחת ולגיא היתה ציפייה אחרת. אמרתי לו שאם זה לא מתאים אז כל אחד יעבוד בדרך שלו, והוא בחר לפרק. אנחנו עדיין חברים טובים והוא כמו משפחה בשבילי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר