מתן אבני (צילום: עמית עזריאל)
מתן אבני (צילום: עמית עזריאל)

זו השנה שלנו

מתן אבני גאה להיות חלק מקהל גדול וחזק המוכיח שמלבד תצוגות ביציעים, הוא יודע להתאחד ולהתנהל כגוף אחד נגד סחטנות. הקופים הירוקים הם לא פראיירים של אף אחד

פורסם בתאריך: 30.12.21 19:19

והכדורגל, איזה כדורגל. מכבי חיפה של שנת 21/22 היא אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות שידעה המדינה. ביציע נראה שהחלום באמת התגשם, ומלבד הניצחונות והאליפות אשתקד, מכבי חיפה חזרה לערכי המותג שאפיינו את המועדון הירוק מאז שרצנו כקטנטנים ביציע 13 בקרית אליעזר.

עומר אצילי, צ'יירון שרי ודולב חזיזה מנצחים על החבורה בירוק, וביחד הפכו את דין דוד ללואיס סוארז של הצפון. במרכז השדה שלחו לנו העתק של אנגולו קאנטה רק בשם אחר, ויחד עם אבו פאני הירוקים מציגים את הקישור הכי עוצמתי בעשור האחרון.

עוד מילה על שרי. נראה שהשנה הוא פחות מנסה למצוא את הרשת, אבל עשרות אלפי האוהדים רואים שמדובר במנהיג על המגרש, שחקן שבדרך כלל לא רואים בליגה הישראלית, ויסלחו לי כל הפרשנים הצעקניים, גם העונה שרי מוכיח שהוא שחקן גדול עם מסירות אמן. זכינו.

 

 

ועכשיו קצת להרים לעצמנו. זכינו להיות חלק מקהל גדול וחזק המוכיח שמלבד תצוגות ביציעים, הוא יודע להתאחד ולהתנהל כגוף אחד נגד סחטנות. בצדק או שלא, קבוצות הליגה רואות שבוע אחרי שבוע את כמויות האוהדים עם הדם הירוק ביציעים ומנסות למקסם רווחים על חשבוננו עם מחירי כרטיסים מופקעים, השונים מהמחירים של שאר קבוצות הליגה. במספר הזדמנויות הקהל הירוק הבהיר שהקופים לא פראיירים, והסחטנים ירדו תיקתק מהעץ.

לסיכום, ועל אף שהליגה עוד לא נגמרה, נראה שזו בהחלט השנה שלנו. השחקנים על הדשא מסבים לנו גאווה, הקהל הירוק הוא הכי גדול בארץ, והנהלת הקבוצה עושה עבודה טובה, ובייחוד מחלקת השיווק בשיתוף פעולה למען ילדים ונוער שעברו חרם וקיבלו חיבוק בלב סמי עופר.

הבהרה לסיום ללובשי בגדי החרדל, לעולם אל תתבלבלו. מכבי יש רק בחיפה.


  • מתן אבני הוא הבעלים של AMAMA יחסי ציבור וקוף ירוק

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר