מסגרות מרהיבות בעולם המסגור | צילום: פרטי
מסגרות מרהיבות בעולם המסגור | צילום: פרטי

המסגר הכי אומנותי בעיר

כאשר תגיעו ל"עולם המסגור" של ולרי יאצנב תפגשו מאות מסגרות בשלל צבעים ועיצובים לתמונות וציורי הקיר שבביתכם, ואת המכונה החדישה ביותר שמדפיסה על כל חומר. כל מה שנדרש מכם הוא לבחור מסגרת מרהיבה מתוך אינספור דגמים מקוריים, ולרי יעשה את כל השאר ובמחירים ללא תחרות. בטוח שתצאו מרוצים

פורסם בתאריך: 10.1.22 19:49

כשאנחנו מעצבים את הבית ונותנים את הטאץ' הסופי, לא פעם אנו מחפשים אחר מסגר איכותי שייתן לנו מענה למסגרות אומנותיות מרהיבות כדי שכל ציורי הקיר שלנו ייראו טוב להשלמת המראה של הבית שתמיד חלמנו עליו.

מסגר הוא מקצוע ותיק שכמעט ולא מוצאים היום ובטח לא אחד כזה שמחזיק את המכשור החדיש ביותר ויודע לעצב מסגרת אומנותית מכל חומר.

ולרי יאצנב מ"עולם המסגור" הוא בדיוק האיש שאתם מחפשים. עם מסגריה ייחודית ברחוב החלוץ, שיש בה את המכשור החדיש ביותר כדי שתצאו מרוצים.

הוא בתחום מעל 20 שנה ורק לומד ומתקדם. לאחרונה רכש את מכונת הפלוטר החדשה ביותר – מכונת הדפסה לדפוס דיגיטלי שנותנת מענה נפלא למסגרות מקוריות כיד הדמיון הטובה עליכם.

איך הגעת לתחום?

"אל תחום המסגור והאמנות הוויזואלית הגעתי לפני כ-20 שנה ממש במקרה. אשתי לשעבר אהבה לצייר להנאתה. אני הייתי אז נהג טריילר. ביום בהיר אחד היא הגיעה הביתה עם ציור שמסגרה, התחלתי להתעניין מי מסגר וכמה זה עלה, ביררתי פרטים חשובים והתאהבתי בתחום. התחלתי למסגר את הציורים של אשתי, אחר כך את הציורים של החברות שלה, וכל השאר היסטוריה. מאז אני מייצר מסגרות לתמונות וציורים וממסגר חלומות של אנשים".

מה היתרונות של מכונת הפלוטר החדשה שרכשת?

"זו מכונה שמדפיסה על כל חומר. פלסטיק, זכוכית, מתכת. כל קובץ ניתן להדפסה על כל חומר. רוחב המכונה 1.80 ס"מ, אורכה לא מוגבל, כך שניתן לבצע עבודה בכל גודל. אני מדפיס גם חומרים קשיחים, גם גלילים. ואני גאה בעצמי שאני נותן ללקוחות שלי את הכי טוב שיש. בנוסף, אני מפתח תמונות ומכין חותמות איכותיות".

מסגרת לכל תמונה בעולם המסגור | צילום: פרטי

מסגרת לכל תמונה בעולם המסגור | צילום: פרטי

בחנות "עולם המסגור" של ולרי תפגשו מאות דוגמאות של מסגרות לתמונות, בשלל עיצובים וצבעים מעץ, מפלסטיק, מאלומיניום ופספרטו לצד שירותי ההדפסה הדיגיטלית והוא מדפיס הכל ועל כל משטח – על זכוכית, קנבס, חולצות, כוסות, משטחי אלומיניום, בלוקים, סיכות דש, ויניל ועוד.

כך שאם אתם רוצים לחדש את הבית בתמונת קיר מיוחדת, ציור שאתם אוהבים וגם תמונת ענק שמחולקת לכמה חלקים,

בקטלוג שנמצא בחנות או באתר אינטרנט ייעודי, שבו לוולרי יש מינוי ומכיל 140 מיליון תמונות, תוכלו לבחור את התמונות שאהבתם ואת שאר העבודה יעשה ולרי, בדיוק בהתאם לרצונכם מבחינת הגודל, העיצוב והמסגרת.

ולרי יקבל אתכם עם חיוך רחב, עם השירות הטוב ביותר ועם מחירים ללא תחרות. מומלץ בחום!

עולם המסגור, רחוב החלוץ 57 חיפה, טל': 054-5245565

למעבר לדף הנחיתה של עולם המסגור >>> 

למעבר לדף הפייסבוק של עולם המסגור >>>


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר