מחאת הפסטה של עיריית נשר
מחאת הפסטה של עיריית נשר

עיריית נשר מצטרפת ל״מרד הפסטה״

עיריית נשר מצטרפת למחאה שמתפשטת לאור גל התיקרות המחירים וכצעד מחאתי רכשה 200 חבילות ״מארז מחאה״ למען משפחות נזקקות בעיר. ראש עיירת נשר, רועי לוי: "לא כלל האחריות מונחת על כתפיי הממשלה, הכוח הצרכני שלנו, יש בו בכדי לעצב את מחירי השוק"

פורסם בתאריך: 8.2.22 12:32

עיריית נשר והעומד בראשה, רועי לוי, החליטו להתייצב לצד המוחים על יוקר המחייה בישראל. נוסף על התמיכה העירייה רכשה 200 חבילות מזון לסיוע למשפחות נזקקות, חבילות אשר זכו לשם ״מארז המחאה״ ומכילות מוצרים של יצרנים קטנים יותר. בעיריית נשר ציינו כי המוצרים "איכותיים לא פחות".

ראש עיריית נשר רועי לוי אמר ״הגיע הזמן שאנו, אזרחי ישראל, נבין שכוח הצריכה שלנו הוא הכוח המניע העיקרי של שינויים בשוק. מגיע לנו יותר בפחות כסף. עליית המחירים בכלל הענפים מקשה מאוד על אנשים ״לגמור את החודש״ במאזן חיובי. אני קורא לממשלת ישראל להמשיך ולפעול לפירוק מונופולים, להגדלת התחרות, ולפיקוח על המחירים. אבל לא כלל האחריות מונחת על כתפיי הממשלה, הכוח הצרכני שלנו, יש בו בכדי לעצב את מחירי השוק".

 

עוד הוסיף לוי ואמר: "אנו בעירייה החלטנו לעשות מעשה היום ולתמוך במאבק עם רכישת 200 ״מארזי מחאה״ אותם נחלק למשפחות הנזקקות בעיר שעדיין גוררות קשיים כלכליים עצומים מהמשבר הכלכלי שמגפת הקורונה הביאה עמה".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר