בית הספר היסודי בנאות פרס (צילום: שרה פרל)
בית הספר היסודי בנאות פרס (צילום: שרה פרל)

ועדת הכספים הקפיאה את ההרשאה להקמת היכל ספורט בנאות פרס

הוועדה ביקשה לבחון אפשרות, לפיה 33 מיליון השקלים, שהוקצו לבניית ההיכל, ישמשו לבניית שני אולמות ספורט ביסודי בנאות פרס ובתיכון חוגים. גולן-שטיינברג: "ראש העירייה בחרה לקדם הקמת אולם ספורט ענק, שלא יהיה בו שום שימוש אמיתי יומיומי, זאת בשעה שתלמידי תיכון חוגים והיסודי בנאות פרס מחכים יותר משלוש שנים לתקציב לבניית אולם ספורט"

פורסם בתאריך: 22.5.22 22:39

ועדת הכספים הקפיאה בישיבתה הערב (ראשון) את ההרשאה להקמת היכל ספורט בנאות פרס שתוקצבה בסכום של 33 מיליון שקלים. הוועדה ביקשה לבחון, לחילופין, כי סכום זה ישמש להקמת שני אולמות: אולם ספורט בבית הספר היסודי בנאות פרס ואולם ספורט בתיכון חוגים. הוועדה נימקה את החלטתה בכך שהקמת האולם, כפי שראש העיר ביקשה ליישם עם כ-2500 מקומות ישיבה, נמצאת רק בשלב התכנוני ההתחלתי, וכן בכך שבשני בתי הספר אין אולמות ספורט.

ראש העירייה קליש-רותם בשטח שבו תוכנן לקום היכל הספורט בנאות פרס (צילום: ראובן כהן)

ראש העירייה קליש-רותם בשטח שבו תוכנן לקום היכל הספורט בנאות פרס (צילום: ראובן כהן)

תזכורת: באוקטובר בשנה שעברה בישרה ראש העירייה עינת קליש-רותם בדף הפייסבוק על התחלת העבודות להקמת אולם ספורט רב תכליתי בנאות פרס. לדברי ראש העירייה, במתחם המתוכנן, שישתרע על כ-4700 מ"ר, ייבנו טריבונות עם 2500 מקומות ישיבה. עוד בישרה קליש-רותם: "בהיכל ייבנו אולם כדוריד, כדורסל וכדורעף מאובזרים, שיאפשרו לקיים שש-שמונה פעילויות במקביל", כל זאת בעלות של יותר מ-31 מיליון שקלים שגויסו ממשרד הספורט, רשות מקרקעי ישראל ומפעל הפיס.

עתה מתברר שתוכניות לחוד ומציאות לחוד.

 

 

חברת ועדת הכספים, שרית גולן-שטיינברג: "יותר משלוש שנים ממתינים תלמידי תיכון חוגים לתקציב לבניית אולם ספורט. כך גם ילדי היסודי בשכונת נאות פרס. למרות זאת, ראש העירייה בחרה לקדם הקמת אולם ספורט ענק, שלא יהיה בו שום שימוש אמיתי יומיומי ובוודאי שהוא לא ישמש את תלמידי בית הספר היסודי.
מה שילדי בתי הספר זקוקים לו בדחיפות הוא הקמת אולם ספורט בתוך שטח בית הספר היסודי שישמש אותם. כך גם לגבי תיכון חוגים. לא יעלה על הדעת שבית הספר יתפקד ללא אולם ספורט ואת שיעורי החובה ילמדו התלמידים במגרש פתוח. בסכום שנועד לממן פרויקט מגלומני, נוכל לממן שני אולמות ספורט שישרתו את התלמידים באמת ולא רק את דף הפייסבוק של ראש העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. השם פחות חשוב, העיקר שייבנו שני האולמות!

    חשיבה לגמרי נכונה להקים במיידי שני אולמות ספורט בשני בתי ספר קיימים במקום אולם גדול שלא ישרת אף אחד. כואב הלב לדעת שהתלמידים שלומדים היום בבתי הספר האלה לא יזכו באולם ספורט כי הם כבר יסיימו את הלימודים לפי סיום בניית האולמות, אבל עדיין חייבים להתחיל בתכנון ובהקמה למען התלמידים הצעירים יותר ותושבי השכונות שסביב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר