אלי קרנדי ועו"ד אושר טקאטש. טובת השכונה קודמת לכל
אלי קרנדי ועו"ד אושר טקאטש. טובת השכונה קודמת לכל

הקרב על הוועד, טייק 2

אלי קרנדי, שהוא גם נהגו של ראש העיר יונה יהב וגם מתמודד על ראשות ועד שכונת נוה דוד, הודיע לעו"ד אושר טקאטש שהוא לא רוצה אותו לצדו בהתמודדות. על הסיבות להדחה הדעות חלוקות

פורסם בתאריך: 6.7.17 16:33

סנובה היתה הראשונה לספר לכם על ההתמודדות של אלי קרנדי, הנהג הצמוד של ראש העיר חיפה יונה יהב, על ראשות ועד שכונת נוה דוד, ועל כך שאחד מהראשונים לתמוך בו ולפרגן לו היה עו"ד אושר טקאטש מצעירי הליכוד – אחד שיש לו מהלכים בשכונה. אבל מסתבר שקרנדי שקל שוב את החיבור עם טקאטש והחליט שדרכיהן צריכות להיפרד. אבל אם חשבתם שטקאטש לא יגיב – טעיתם. קבלו את הקרב על הוועד, טייק 2.

טקאטש, פוטש?

"אני ואלי לא רואים עין בעין את הדברים. לאלי יש כוח אלקטורלי בנוה דוד והוא תומך ביונה. אני לא בהכרח תומך ביונה, וכנראה שבגלל זה הוחלט לא לצרף אותי לקבוצה שלו. אמשיך לפעול למען נוה דוד עם או בלי טייטל. אני מאחל לאלי הצלחה ומקווה שקשריו עם ראש העיר יביאו תוצאות טובות לשכונה כי זה הדבר הכי חשוב. נוה דוד צריכה שינוי ושדרוג בעיקר בחיבור שלה לים וגם בפינוי-בינוי".

קרנדי, מה הקשר לראש העיר?

"שלילי שלילי שלילי. זה ממש לא נכון. אין קשר ליונה. הסיבה היחידה היא שכמה נשים שנמצאות איתי בחבורה לא רצו שאצרף אותו כי הוא העלה פעם פוסט לא מחמיא על ילדי השכונה והכעיס אותן מאוד. הן לא רצו לשמוע על זה שהוא יהיה איתנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר