קרין קבסה. "היא ממש לא צריכה פיצה"
קרין קבסה. "היא ממש לא צריכה פיצה"

זה לא היה היום של קרין קבסה

הביקורת הקשה של השדרנית על מספידיו של אמיר פיי גוטמן בתוספת הערה עוקצנית על מכרה כבדת משקל העלו את הסעיף של הצופים/המאזינים. והם ממש לא שתקו

פורסם בתאריך: 25.7.17 19:43

אתמול (שני) זה לא היה בדיוק היום של השדרנית קרין קבסה. בתוכנית הבוקר שלה, שמשודרת גם בערוץ 24 כחלק משת"פ עם תחנת הרדיו 99.5 חם אש, היא השמיעה דברי ביקורת אלו שהעלו פוסטים ברשתות החברתיות בנוגע לאמיר פיי גוטמן ז"ל. גם על הסייד קיק שלה דניאל ציוני, שהעלה אף הוא תמונה ופוסט בעניין, היה לה מה להגיד. חלק מהמאזינים/הצופים נדהמו מהדברים ובעיקר מהעיתוי – יממה אחת בלבד לאחר מותו של הזמר. אחת מהמאזינות הגדילה לעשות וכתבה בדף הפייסבוק של התחנה: “מקווה שעוד מישהו האזין לתחנה שלכם ויכול להזדהות עם הזעזוע שאני חשה כעת. ללא ספק זו הפעם האחרונה שאאזין לתוכנית של קבסה, שהחליטה שכל מי שהעלה תגובת צער בפייסבוק על המוות ו/או התראיין בטלוויזיה והביע את דאגתו כאשר עוד נלחם על חייו הוא צבוע. כן כן, שמעתם נכון. היא כינתה ציבור שלם של אנשים, שלמשך עשור ויותר הכירו, העריצו ואולי סתם חיבבו את האדם הזה, צבועים! זה ממש לא במקום (בלשון המעטה) לנצל מעמד של שדר רדיו על מנת להביע דעות פוגעניות כאלה".

ואם זה לא מספיק, באותו המשדר דיסקסה קבסה עם ציוני על מכרה משותפת שאיתה הוא העביר ערב עם פיצות, ופלטה: "היא ממש לא צריכה פיצה". טליה ממן, חברתו הטובה של ציוני, שהיא במקרה גם בת זוגו של עובד הרדיו גיא אמודאי וגם חברה טובה של אותה פיגורה שהוזכרה, שלחה מכתב תלונה לרדיו, וכך היא כתבה: “הבוקר צפיתי בתוכנית של קרין, אני עושה זאת אחת ל… כי גם דניאל חברי משדר איתה. בחמש דקות היא הספיקה להשפיל ולרמוס כמה אנשים. את עניין הלעג למוות של אמיר פרישר גוטמן לא אפרט כי נראה לי שזה חמור בפני עצמו וזה עניין שלה עם עצמה, אבל הדבר שהכי הכעיס אותי היה המשפט 'היא ממש לא צריכה פיצה'. מדובר בחברה טובה שלי, שקרין פגשה כמה פעמים. כפי שהבנתם, היא שוקלת לא מעט ואפילו עברה ניתוח לקיצור קיבה בשבוע האחרון. כמו שאתם בטח מתארים אני לא הייתי היחידה ששמעה וראתה את זה, גם אמא שלה שמעה את זה, וכך גם מכרים רבים שלה. אני חייבת לציין שזאת לא פעם ראשונה שקרין הופכת אנשים ללעג ולקלס, אבל זאת כבר חציית גבול. לשדרן יש אחריות על מה שיוצא לו מהפה. לדבר ככה על אנשים זה מעליב, משפיל ופוגע. אודה לטיפולכם".

קבסה סירבה להגיב והפנתה את סנובה לקבל תגובה מרדיו חיפה. שם הגיבו: "מדובר בשתי תקלות בשידור. רדיו חם אש פעל בשני המקרים כדי להתנצל בפני מי שהתלונן, והעניין טופל לשביעות רצוננו".

 

קבסה. מרדיו חיפה נמסר: "מדובר בשתי תקלות בשידור"

קבסה. מרדיו חיפה נמסר: "מדובר בשתי תקלות בשידור"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אלמוני

    קרין קבסה טיפסה קצת גבוהה על העץ היא חשה את עצמה ורואים את זה גם כשהיא מנחה על הבמות .
    הפליטות פה שלה לא מעידות על בחורה אינטלגנטית ולכן ראוי שהיא לא תמשיך לשדר אצלכם ברדיו היא חגמריי מבזה את התוכנית אותה היא מעבירה.
    קיבלה קצת תשומת לב וחשה את עצמה יותר מידי .
    כדאי מאוד שתתנצל ותפנה את מקומה בכבוד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבין עד היום איך היא בתכנית במיוחד הדניאל הזה פשוט תכנית פח

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא רק שיש לה קול בלתי נסבל וממש לא מתאים לרדיו או להנחייה, היא גם לא העיפרון המחודד בקלמר, ומפצה על זה בגבובים בלתי פוסקים, שזה אולי תפקידו של שדר רדיו, אבל יש דרך. אצלה זה תמיד מסתכם בשטויות חסרות שחר וירידות על אנשים. כנראה קרובת משפחה של אחד מבעלי התחנה, אחרת אין הסבר למקום ולהגנה שזוכה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר