רם עמנואל (שני מימין) בפגישה עם ראש העיר יונה יהב (צילום: ראובן כהן)
רם עמנואל (שני מימין) בפגישה עם ראש העיר יונה יהב (צילום: ראובן כהן)

ראש העיר שיקגו רם עמנואל ביקר בחיפה

עוזרו הקרוב לשעבר של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שהיה ראש סגל הבית הלבן, נפגש עם ראש העיר יונה יהב וסיכם איתו על שיתוף פעולה בין חיפה לשיקגו בתחום מדעי החיים

פורסם בתאריך: 11.9.17 12:51

ראש העיר שיקגו רם עמנואל ביקר אתמול (ראשון) בחיפה כאורחו של ראש העיר חיפה יונה יהב. השניים ערכו פגישת עבודה ובה סיכמו כי שתי העיריות יפעלו לקידום שיתופי פעולה ביניהן בתחום מדעי החיים. עמנואל ביקר בחיפה עם משלחת של 55 איש, ובהם אנשי אקדמיה, ראשי אוניברסיטאות, אישי ממשל וכלכלה ומנהלי חברות הייטק וקרנות הון סיכון.

פגישת העבודה הוצגו בפני חברי המשלחת האמריקאית פרויקטים ייחודיים לקידום הפיתוח הטכנולוגי והרפואי בחיפה, ובהם פארק מדעי החיים שמציע משרדים ומעבדות לחברות ישראליות ובינלאומיות אשר מפתחות טכנולוגיה רפואית מתקדמת. עמנואל ציין בנאומו את חשיבות פיתוח בסיס של קשר תרבותי בין הערים בנוסף לקשר הטכנולוגי.

עמנואל כיהן בעבר כראש סגל הבית הלבן בממשלו של הנשיא ברק אובמה והיה חבר בית הנבחרים של ארצות הברית ויו"ר הסיעה הדמוקרטית בבית הנבחרים. הוא הגיע לחיפה בעקבות ביקור שקיים יהב לפני כחצי שנה בשיקגו ובו דנו השניים בדרכים לקידום שיתופי פעולה בין חיפה לשיקגו בתחום מדעי החיים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר