צוות מחלקת פנימית א' במרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
צוות מחלקת פנימית א' במרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

המחלקות הפנימיות בכרמל נבחרו למצטיינות

המחלקות הפנימיות של המרכז הרפואי נבחרו כמובילות בסקר שביעות רצון שנערך בין מאות מטופלים בבתי החולים של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 24.10.17 18:13

בסקר שביעות רצון מטופלים שנערך בכל בתי החולים של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ נמצא כי כל המחלקות הפנימיות של המרכז הרפואי כרמל מובילות את העשירייה הראשונה עם ציונים גבוהים. המטופלים נשאלו על היחס ועל המידע הניתן להם על ידי הצוות ועל יעילות תהליכים לקידום הטיפול בהם.

מממצאי הסקר עולה כי 95 אחוז מהמטופלים שהשיבו לו הביעו שביעות רצון גבוהה מהיחס שניתן להם ו-92 אחוז הרגישו שהצוות פועל לשמור על בטיחות הטיפול בהם. יותר מ-90 אחוז מהמטופלים העידו כי הם קיבלו הסברים ברורים בעת שחרורם מבית החולים כך שהם הבינו כיצד להמשיך את הטיפול בבית ומול רופא המשפחה שלהם, ו-90 אחוז מהמשיבים הביעו שביעות רצון גבוהה מההיענות ומהזמינות של הצוות עבורם.

 

 

את המחלקות הפנימיות מובילים ד"ר סמיר קאסם (מנהל פנימית א'), ד"ר שי כהן (מנהל פנימית ב') וד"ר אירנה ברגמן (מנהלת המחלקה פנימית ג').

מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג: "מאחורי המספרים והמדדים יש עשייה רבה באנושיות ובחמלה, והמטופלים שלנו בהחלט מרגישים אותה. מיקום הפנימיות של כרמל בעשירייה הראשונה הוא הישג יוצא מן הכלל. זאת תרבות המבוססת על מסירות ועל עבודה עם נשמה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר