יחידת המאבטחים הרכובים בחיפה (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
יחידת המאבטחים הרכובים בחיפה (צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)

מאבטחים על אופנועים יגנו על צוותי מכבי

בשל מקרי האלימות הרבים כלפי רופאים ואחיות יצרה מכבי שירותי בריאות שיתוף פעולה עם חברת האבטחה אלקטרה security, שבמסגרתו תינתן הגנה לצוותים הרפואיים ולמטופלים במרפאות

פורסם בתאריך: 31.12.17 16:00

בשל מקרי האלימות הרבים של מטופלים ובני משפחותיהם כלפי רופאים ואחיות יצרה מכבי שירותי בריאות שיתוף פעולה עם חברת האבטחה אלקטרה security, שבמסגרתו יינתן מענה ייחודי לצוותים הרפואיים ולמטופלים במרפאות קופת החולים.

מקרי האלימות החוזרים ונשנים הציפו שוב את המחסור באכיפה ובמתן פתרון יעיל לרופאים ולאחיות, ולשם כך התקשרה מכבי ביוזמה פרטית עם אלקטרה security למתן שירות אבטחה לצוותי הקופה בחיפה באמצעות יחידת אופנוענים. היחידה מורכבת ממאבטחים הרכובים על אופנועים שביכולתם להגיע למקום תוך דקות ספורות, לעצור את אירוע ולהרחיק את המתפרעים. ביחידה חברים יוצאי יחידות קרביות בעלי הכשרה ייעודית שעברו סינון קפדני ובחינות מנטליות להתמודדות עם מצבי לחץ.

במקרה של אלימות שבו הצוות חש מאוים או מזהה סכנה לשלום המטופלים, היחידה מוזנקת באמצעות אפליקציה שנמצאת במכשירים הניידים של צוות המרפאה, ומאבטחיה צפויים להגיע למקום תוך זמן קצר. במקרים קיצוניים מתנהלים המאבטחים מול כוחות המשטרה להמשך טיפול. נוסף על אירועי חירום מבצעת יחידת האופנועים סריקות במרפאות לפני פתיחתן כדי לשלול אירועי פלילי או הימצאות של חפץ חשוד.

 

 

ראש מחוז צפון של מכבי ד"ר גלית קאופמן: "בשל מקרי אלימות כלפי צוותים התחלנו בשיתוף פעולה עם יחידת האופנועים שמטרתה היא למגר מקרי אלימות וליצור תחושת הרתעה שתוביל לתחושת ביטחון אצל הצוותים והמטופלים. המטרה שלנו היא ברורה – כל עובד זכאי לבוא בבטחה לסביבת עבודה מוגנת. נעשה הכל כדי להילחם בתופעת האלימות ולמגר אותה".

מנכ"ל אלקטרה security אריק רגב: "אנו מתמחים במתן מענה מהיר, אפקטיבי ואיכותי באמצעות צוותים של לוחמים רכובים על אופנועים, אשר מופעלים באמצעות מערכת שליטה ובקרה מהמתקדמות בארץ. הלוחמים ערוכים להתמודד עם תופעות של אלימות באופן שיקנה שקט נפשי למטופלים ולצוות, תוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל ומנהלי הביטחון של קופת החולים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר