היו"ר הנכנס ד"ר אריה ביטרמן והיו"ר היוצא ד"ר זאב גולדיק (צילום: אלי דדון)
היו"ר הנכנס ד"ר אריה ביטרמן והיו"ר היוצא ד"ר זאב גולדיק (צילום: אלי דדון)

יו"ר חדש לוועד הרופאים בכרמל

ד"ר אריה ביטרמן נבחר ליו"ר ועד הרופאים במרכז הרפואי והוא החליף את ד"ר זאב גולדיק ששימש יו"ר ועד במשך שלוש קדנציות. ד"ר ביטרמן: "אני רוצה לחזק את מעמדו של הרופא ולמשוך רופאים מצטיינים למשפחת כרמל"

פורסם בתאריך: 21.1.18 15:43

ד"ר אריה ביטרמן נבחר ליו"ר ועד הרופאים במרכז הרפואי כרמל. ד"ר ביטרמן החליף את ד"ר זאב גולדיק ששימש יו"ר ועד הרופאים בכרמל ב-12 השנים האחרונות ובסך הכל שלוש קדנציות.

הבחירות לוועד הרופאים בבית החולים נערכות בכל ארבע שנים, ולוועד יכולים להיבחר עד עשרה חברים. בכרמל יש כ-400 רופאים בעלי זכות בחירה, והם בחרו את הוועד שלהם מתוך 17 מועמדים.

ד"ר ביטרמן, המשמש מנהל המחלקה הכירורגית א', היה חבר בוועד הרופאים במשך שמונה שנים. "אני רוצה לחזק את מעמדו של הרופא ולמשוך רופאים מצטיינים וטאלנטים למשפחת כרמל", הוא אמר לאחר בחירתו, "אנו בוועד רוצים לעבוד בשיתוף פעולה עם הנהלת בית החולים לטובת הרופאים, ואני כיו"ר הוועד רוצה להמשיך את הקו המוצלח של הוועד הקודם. כרמל הוא בית חולים מצוין ומצטיין, בעיקר בזכות הרפואה המצוינת שאנו עושים כאן".

 

 

ד"ר גולדיק: "הגענו למצב שבו אנו מרגישים שותפים עם הנהלת בית החולים לניהול, ויש לנו תחושה שאנחנו שותפים לעשייה ולהצלחת בית החולים. עם זאת, לדעתי חל פיחות במעמדו של הרופא בישראל, ולצערנו יש אווירה לא חיובית שמתבטאת באלימות נגד רופאים וצוותים רפואיים. חלק מתפקידו של ועד הרופאים הוא להילחם בכל הכוח בתופעת האלימות" .

במסגרת הבחירות נבחרו לוועד הרופאים גם ד"ר עומר הבר ממחלקת ילדים כנציג הרופאים המתמחים ופרופ' רון אוסלנדר כנציג הרופאים הגמלאים. את הבחירות ניהלה ועדת הבחירות שבה חברים יו"ר הוועדה ד"ר יואל גורן, ד"ר אלחנן גרינברג, ד"ר ריקרדו כהן ומזכירת הוועד רונית לוין.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר