יונה יהב ומשה כחלון. תמיכה פומבית (צילום: צלמוס)
יונה יהב ומשה כחלון. תמיכה פומבית (צילום: צלמוס)

כחלון ליהב: "תמכנו בך בעבר ונתמוך בך בעתיד" (וידאו)

כפי שפורסם בלעדית ב"כלבו - חיפה והצפון", הערב הביע שר האוצר תמיכה פומבית בראש העיר חיפה לקראת הבחירות המקומיות. יונה יהב השיב למשה כחלון: "ישראל מחכה לך. אל תסתפק בתפקידך הנוכחי"

פורסם בתאריך: 26.3.18 21:51

באירוע הרמת כוסית שערכה הערב (שני) מפלגת כולנו באיירפורט סיטי, הביע שר האוצר משה כחלון תמיכה פומבית בראש העיר חיפה יונה יהב ואמר לו: "תמכנו בך בעבר ונמשיך לתמוך בך גם בעתיד". יהב ענה לכחלון: "ישראל מחכה לך. אל תסתפק בתפקידך הנוכחי".

כפי שפורסם בלעדית ב"כלבו – חיפה והצפון" ביום חמישי, ההערכות במערכת הפוליטית היו כי בכנס יביע כחלון תמיכה ביהב, שמתמודד על קדנציה רביעית בראשות העיר. כזכור, יהב שימש כמנהל המטה של כחלון וכולנו בבחירות הארציות בשנת 2015, אך לפני חודשים אחדים נראה היה שכחלון נתקע בין הפטיש לסדן, כאשר יועצו דוד עציוני, שאף מונה על ידו לטפל בנפגעי השריפה הגדולה בעיר בנובמבר 2016, הכריז על התמודדותו על ראשות העיר. עד עתה כחלון סירב לומר במי מהשניים הוא תומך, אך הערב התברר סופית ששר האוצר תומך ביהב.

 

 

 

"ההצטרפות שלך לתנועת כולנו היא חשובה לנו", אמר כחלון ליהב, "תמכנו בך בעבר ונמשיך לתמוך בך גם בעתיד כי אני חושב שאתה הבאת את חיפה למקומות שהעיר לא ידעה, ועם התוכניות שלך והחזון שלך ביחד עם הסיוע שלנו אתה הולך להביא את חיפה למקומות שחלמנו עליהם במשך שנים. יונה, תודה רבה, אנחנו איתך, כל חברי הכנסת שלנו, כל השרים וכל הפעילים שלנו עומדים לרשותך ומאחלים לך הצלחה במירוץ הזה. אני בטוח שאתה גם תהיה ראש העיר הבא".

עציוני מסר בתגובה: "אני מעריך מאוד את התכונה של כחלון להחזיר טובה לחבר שעזר לו, אבל חיפה לא צריכה טובות בין חברים אלא מנהיג שישקם אותה, וגם כחלון יודע את זה. אני יודע את זה כי כל המייסדים של מפלגת כולנו בחיפה תומכים בי, וכך גם רוב תושבי העיר. חיפה זקוקה לראש עיר חדש שיציג בדיוק את ההיפך מהפוליטיקה הישנה. הערב אומרים ליהב שלום ותודה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    2 קדנציות
    לא יותר
    לראש עיר
    לראש ממשלה
    יהב הוא בלתי נסבל
    הפך את חיפה לעיר ערבית

  2. צפוני

    שתי קדנציות: זה טוב ליונה יהב. זה טוב למשפחתו של יונה יהב, זה טוב לתושבי חיפה ועוד…

  3. מתניה טיקטינסקי(מתי)

    עוד לא ברורה לי התמיכה של כחלון ביהב. בעבר היתה לכחלון חנות בעיר האם כחלון עשה סיבוב בעיר וראה למשל את רחוב העצמאות או יפו. שממה !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר