יונה יהב ומשה כחלון. "חברות וברית פוליטית רבת השנים" (צילום: צלמוס)
יונה יהב ומשה כחלון. "חברות וברית פוליטית רבת השנים" (צילום: צלמוס)

הערכות במערכת הפוליטית: כחלון יכריז על תמיכה ביהב

בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח שתערוך מפלגת כולנו ביום שני צפוי שר האוצר משה כחלון להביע תמיכה פומבית במועמדותו של יונה יהב לראשות העיר

פורסם בתאריך: 22.3.18 17:00

במערכת הפוליטית מעריכים כי שר האוצר משה כחלון יכריז בתחילת השבוע הבא על תמיכתו בראש העיר יונה יהב שמתמודד על קדנציה רביעית ברצף בראשות העיר חיפה. כזכור, יהב שימש כמנהל המטה של כחלון ומפלגת כולנו בבחירות הארציות בשנת 2015, ותמיכתו הצפויה של שר האוצר בראש העיר מזימה את השמועות על התקררות ביחסים בין השניים.

לפני חודשים אחדים נראה היה שכחלון נתקע בין הפטיש לסדן, כאשר יועצו דוד עציוני, שאף מונה על ידו לטפל בנפגעי השריפה הגדולה בעיר בנובמבר 2016, הכריז על התמודדותו על ראשות העיר. עד עתה כחלון סירב לומר במי מהשניים הוא תומך, והכרזת התמיכה שלו ביהב עשויה לפגוע בשאיפותיו של עציוני.

 

 

סוללת הדוברים של כחלון מתעקשת לא להתייחס לעניין, והתעקשות זאת מעצימה את המתח בקרב הפעילים של יהב מהצד האחד ושל עציוני מהצד השני. ביום שני הקרוב תקיים מפלגת כולנו טקס הרמת כוסית באיירפורט סיטי, שאליו הוזמן יהב ושבמהלכו יקבל ראש העיר את תמיכתו הפומבית של כחלון.

בסביבתו של יהב אישרו את הפרטים ואמרו: "אנחנו גאים מאוד בחברות ובברית הפוליטית רבת השנים עם כחלון. כעת ייעשו מהלכים נוספים בהובלתו של כחלון במטרה לחזק את תמיכתן של סיעות חשובות נוספות ביהב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ווי

    התמיכה שלו ברורה בהפרחת בלוני אויר עם הסכמי גג מדומיינים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר