אבי רן ז"ל. אגדה (צילום: מימל)

אחרי 30 שנה: שחר ורן בדרך לסיום הסכסוך

בימים הקרובים יגיע משה רן, אביו של שוער העבר אבי רן ז"ל, לפגישה עם בכירי מכבי חיפה לאחר שקיבל הזמנה ממנהל הקבוצה רפי אוסמו. בכך, מקווים במכבי, יגיע לסיומו אחד מהפרקים העצובים בתולדות המועדון

פורסם בתאריך: 28.6.18 15:43

הסכסוך הארוך בין משה רן, אביו של שוער העבר אבי רן ז"ל, למכבי חיפה ולנשיא המועדון יעקב שחר עשוי להסתיים בקרוב. בימים הקרובים יגיע האב למשרדיה של מכבי לפגישה עם בכירי המועדון וייתכן אף עם שחר עצמו, כאשר המטרה היא לסיים את הסכסוך שנמשך כבר כשלושה עשורים.

רן, שוערה של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, נהרג בכנרת ב-11 ביולי 1987 כאשר סירת מרוץ התנגשה באופנוע ים שעליו הוא רכב. אבל כבד ירד על חיפה ועל מדינת ישראל כולה, ואלפים השתתפו בהלווייתו שיצאה מאיצטדיון קרית אליעזר. האב משה שקע עמוק בתוך אבלו, ועד מהרה נקלע למלחמות של ממש מול מכבי בנושא הנצחתו של בנו. עם השנים ניסו גורמים רבים לערוך סולחה בין הצדדים אך אלה לא נשאו פרי.

 

 

לפני שנה, במלאת 30 שנה למותו של רן, התראיין אחיו שולי ל"כלבו – חיפה והצפון" וסיפר: "האנשים האלה במכבי לא היו בסדר. הם לא נתנו פינה חמה ואבא שלי לא סולח להם. זו זכותו. המריבות והשנאה שלו מחזיקות אותו בחיים. הוא בדואי, מחכה בפינה 40 שנה".

אתמול (רביעי), ביום השנה ה-31 למותו של רן, הודיעה מכבי על קריאת היציע הצפוני באיצטדיון העירוני על שמו, ובמקביל נכח באזכרה מנהל הקבוצה רפי אוסמו, ששיחק עם רן במכבי. היתה זו הפעם הראשונה אחרי כמעט 30 שנה שבה נכח גורם רשמי של מכבי באזכרה של השוער האגדי. אוסמו הזמין את משה רן לפגישה עם בכירי מכבי, ובמועדון מקווים שבכך יגיע לסיומו אחד מהפרקים העצובים בתולדות המועדון.

 

משה רן. כמעט שלושה עשורים של מלחמות (צילום: ירון צור לביא)

משה רן. כמעט שלושה עשורים של מלחמות (צילום: ירון צור לביא)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר