נקודת היציאה החדשה לטסטים סמוך לצומת דולפין
נקודת היציאה החדשה לטסטים סמוך לצומת דולפין

נקודת היציאה החדשה לטסטים החלה לפעול

בעקבות פשרה שהושגה בין מנהלי בתי הספר לנהיגה לבין חברת מילגם יצאו הבוקר לדרכם הטסטים הראשונים מתחנת הדלק בצומת דולפין. לפי הפשרה, הטסטים יתחילו ב-9:30 במקום ב-7:30

פורסם בתאריך: 5.8.18 12:40

היום (ראשון) החלה לפעול נקודת היציאה החדשה לטסטים ברחבה ליד תחנת הדלק סונול בצומת דולפין בחיפה כפי שנקבע על ידי משרד התחבורה וחברת מילגם. לאחר שמנהלי כל בתי הספר לנהיגה בחיפה התאגדו בהחלטה משותפת לא להוציא תלמידים לטסטים מהנקודה החדשה בשל ריבוי הבעיות בה, הגיע דובי כהן, מנהל בית הספר לנהיגה אופק, לפשרה עם משרד הרישוי ועם חברת מילגם, ולפיה, כדי להקל על התלמידים, הטסטים מתחילים מהיום בשעה 9:30 בבוקר במקום בשעה 7:30 כפי שהיה מתוכנן, והם יימשכו עד לשעה 18:00 בערב.

"מ-7:30 בבוקר יש עומס תנועה מטורף בכניסה לבת גלים", מסביר כהן, "מכיוון שלא היתה אפשרות להחליף את המקום, ההצעה שלי היתה להתחיל את הטסטים בשעה מאוחרת יותר כדי שלתלמידים יהיה סיכוי הוגן יותר".

 

 

כהן מעריך שזוהי הפשרה הטובה ביותר שאפשר היה להגיע אליה, בעיקר לנוכח העובדה שמתחילת יולי כלל לא התקיימו טסטים בחיפה: "היה לחץ גם מצד התלמידים לגשת לטסטים והיתה חייבת להימצא נוסחה שתפתור את זה בצורה מיטבית. טוב שהטסטים התחילו כדי שהבוחנים יראו את הבעיות בשטח ולא רק ישמעו עליהן מאיתנו. הבוחנים יבינו שהם עומדים לפני פסי רכבת ובמעגל תנועה, והתוצאה תהיה שהטסטים יתארכו. צריך למצוא לזה פתרון".

ברחבה שליד תחנת הדלק סונול בצומת דולפין נבנה גם המשרד החדש של חברת מילגם, אך הוא טרם נפתח. יצוין כי הליך הטסט החדש של משרד התחבורה וחברת מילגם הוא שונה ממה שהיה נהוג עד כה. ההרשמה לטסט והתשלום עבורו נעשים באתר של משרד התחבורה, ברכב מותקנת מערכת מצלמות, ואת פרטי התלמיד ואת הוראות המבחן מקבל הבוחן בטאבלט. במהלך הטסט מזין הבוחן את הציונים ואת ההערות בטאבלט, ובסיום הבחינה הוא מחבר אותו לנקודת עגינה, והמערכת משקללת את כל הפרמטרים ונותנת את הציון. לבוחן אין שליטה על הציון הסופי של המבחן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר