תחנת הדלק סונול בצומת דולפין (צילום: אלה אהרונוב)
תחנת הדלק סונול בצומת דולפין (צילום: אלה אהרונוב)

מורי הנהיגה מממשים את איומם לא להוציא תלמידים לטסטים

דרישתם של מורי הנהיגה בחיפה לשנות את נקודת היציאה החדשה לטסטים ליד צומת דולפין בגלל שלטענתם הוא מסוכן לא התקבלה. מנהל בית הספר לנהיגה אופק דובי כהן: "אם נאפשר את זה עכשיו זו תהיה בכייה לדורות"

פורסם בתאריך: 16.7.18 17:16

מנהלי כל בתי הספר לנהיגה בחיפה החליטו היום (שני) לא להוציא תלמידים לטסטים מנקודת היציאה החדשה שנקבעה על ידי משרד התחבורה וחברת מילגם, שאמורה להפעיל את מערך הטסטים, עד לשינוי ההחלטה. הנקודה שבה יתחילו הטסטים היא הרחבה ליד תחנת הדלק סונול בצומת דולפין.

"אנחנו נלחמים בבעיה כבר חודשיים. השיחות, הפניות והסיורים בשטח לא עזרו", אומר דובי כהן, מנהל בית הספר לנהיגה אופק, "מילגם ומשרד התחבורה עומדים מאחורי ההחלטה הראשונית שלהם שלפיה המקום מתאים ובטוח ליציאה לטסטים. אף אחד לא שאל אותנו, כבעלי מקצוע שעובדים כל יום בשטח, לגבי המיקום. 20 מטר מהיציאה מהאתר יש פסי רכבת, אחריהם נמצא מעגל התנועה סמוך לכניסה לנמל חיפה, וממנו ממשיכים לקריה הרפואית רמב"ם ולבסיס חיל הים. תלמיד שנבחן בנהיגה לא יכול לשרוד מסלול כזה. המקום הוא מסוכן ולא בטיחותי".

 

 

בסוף חודש מאי שלחה התארגנות מנהלי בתי הספר לנהיגה בחיפה מכתב לשר התחבורה, למבקר המדינה ולראש אגף הרישוי שבו הם מפרטים מדוע הם מתנגדים להתחלת הטסטים במקום המוצע, אך המכתב לא הביא לשינוי ההחלטה. כעת הגיעו מנהלי בתי הספר לנהיגה להחלטה משותפת שהופצה היום בקבוצת הווטסאפ של המורים. "זה נזק לתלמידים ולמורים. אם אנחנו נאפשר את זה עכשיו זו תהיה בכייה לדורות", אומר כהן.

אתר היציאה לטסטים אמור היה להתחיל לפעול ב-15 ביולי, אך הוא עוד לא הוקם ובימים אלה לא מתקיימים טסטים בחיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבל אתה גם לא יכולים להמשיך את הטסטים בקרית חיים בשוכנה ולעשות לשכנים שם אבל .אם זנ ימשיך נדאג להוציא את כול השכנים החוצה ולהפריע לטסטים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל אבא בעצמו ילמד את הילדים שלו לנהוג וכשהם יגיעו לרמה נאותה אזי הם יגשו לטבע. לגבי תאוריה יש להסתפק בלימוד תאוריה מינימלית ביותר ובלימוד מספר מצומצם של תמרורים מפני שגם כך רוב הנהגים בקושי זוכרים מעט מאוד תמרורים ותאוריה.

  3. אזרח שאיכפת לו

    חחחח העיקר הרפורמה החלה. חוץ מ 2 מקומות בארץ, אין בשום מקום טסטים. עאלק טסט כל 3 ימים. בדיחה של שר, רפורמה של גנבים ומושחתים בוחנים מושחתים שחזרו לשירות, והשר הבטיח בוחנים מקצועיים…. שקרן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר