וויל גרייבס. חייב להשתפר (צילום: הפועל חיפה)
וויל גרייבס. חייב להשתפר (צילום: הפועל חיפה)

הפועל שוקלת לחתוך את גרייבס, רחימי נתן לו שבועיים ניסיון

לנוכח היכולת החלשה שמגלה הפורוורד וויל גרייבס באימוניה של הפועל חיפה שוקלים בעמותת לב אדום לשחררו

פורסם בתאריך: 18.9.18 09:20

בהפועל חיפה שוקלים לשחרר את וויל גרייבס לנוכח יכולת חלשה שהוא מגלה באימונים. המאמן עופר רחימי, שנמצא בשבועות האחרונים עם נבחרת ישראל כעוזר המאמן של עודד קטש, עדיין לא הרים ידיים בעניינו של הפורוורד והקציב לו שבועיים שבהם הוא יהיה חייב לגלות שיפור.

ואם לא די בכך, בשבוע שעבר נפצע גרייבס בברכו באחד מהאימונים ועלה חשש שהוא קרע את המיניסקוס. בבדיקה שעבר התברר כי הפציעה היא קלה יותר משחשבו, והשבוע הוא חזר לאימונים מלאים.

כזכור, החוזה שנחתם בין עמותת לב אדום לגרייבס מאפשר לקבוצה מאפשר לקבוצה לחתוך אותו במקרה של פציעה או עבירת משמעת מבלי לשלם לו פיצוי כלשהו.

 

 

בהפועל ממתינים לקבלת תשובה מארנון שירן על ההצעה שקיבל לשמש נשיא המועדון. שירן כבר אמור היה להשיב על ההצעה, ובהפועל מעריכים שהתמהמהותו במתן התשובה היא סימן מעודד ושהוא יענה בחיוב וימונה לנשיא.

בינתיים, מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המסע לארצות הברית ולמשחקים מול סקרמנטו קינגס ולוס אנג’לס קליפרס. בשלב זה המאמן ברק פלג עדיין לא מצא חיזוק ישראלי נוסף לקבוצה. מכבי מתקשה למצוא יריבות אימון מהליגה הלאומית, שכן אלה אמורות לפתוח בקרוב את משחקיהן במסגרת גביע הליגה ואילו מכבי אמורה לצאת בקרוב לארצות הברית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר