המופע האורקולי בעיר התחתית (צילום: צבי רוגר)
המופע האורקולי בעיר התחתית (צילום: צבי רוגר)

מקטע ברחוב יפו יהפוך באופן קבוע למדרחוב

חלק מרחוב יפו בעיר התחתית, שבחודשיים האחרונים התקיים בו מיצג אורקולי והוא שימש כמדרחוב, יהפוך באופן קבוע למדרחוב. הוא ייסגר לתנועת מכוניות בימי חול בשעות הערב והלילה ובסופי שבוע מיום שישי בערב ועד ליום ראשון בבוקר

פורסם בתאריך: 5.10.18 08:03

עיריית חיפה הודיעה על הפיכתו של מקטע מרכזי ברחוב יפו בעיר התחתית למדרחוב באופן קבוע בשעות הערב והלילה. המקטע נמצא בין רחוב הבנקים לרחוב פטריה והוא כבר תפקד כמדרחוב בשעות הערב והלילה בחודשיים האחרונים, שבהם הפעילה בו העירייה מיצג אורות מוזיקלי-אמנותי מדי ערב. בזמן תקופת הצגת המופע נאסרה תנועת כלי רכב במקטע בימי חול בין השעה 18:00 לשעה 5:00 למחרת ובמשך כל סופי השבוע.

עם סיום תקופת הצגתו של המופע הפך כעת המקטע למדרחוב קבוע באותן שעות בימי חול, ונוסף על כך הוחלט לסגור אותו לתנועת כלי רכב בכל סוף שבוע – החל מהשעה 18:00 בימי שישי ועד לשעה 5:00 ביום ראשון.

 

 

על הפיכתו של המקטע למרחב ציבורי נטול כלי רכב בפרקי הזמן הללו דיווחה מינהלת העיר התחתית של העירייה במכתב ששלחה לתושבי הרחוב ולבעלי העסקים הפועלים בו.

במכתב הודתה המינהלת לתושבים ולבעלי העסקים על "שיתוף הפעולה במסגרת פרויקט מיצג האורות המוזיקלי-אמנותי שמשך אלפי מבקרים בחודשי הקיץ ותרם רבות לעסקים בעיר", ועדכנה אותם בדבר ההחלטה החדשה על הימים והשעות שבהם נסגר המקטע לתנועת כלי רכב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר