פעילות אמהות ותינוקות במרכז ההורים בחורב 14 (צילום: רשות הצעירים בעיריית חיפה)
פעילות אמהות ותינוקות במרכז ההורים בחורב 14 (צילום: רשות הצעירים בעיריית חיפה)

מרכז הורים חדש ייפתח בקרית חיים

במרכז ההורים של רשות הצעירים בעיריית חיפה יתקיימו הרצאות, סדנאות ופעילויות להורים חדשים ולהורים שבדרך בנושאים כמו היריון, כלכלת המשפחה, דיור ובריאות. המרכז יתחיל לפעול בבית נגלר ויעבור בחודשים הקרובים למבנה קבע

פורסם בתאריך: 9.10.18 13:09

רשות הצעירים במינהל החינוך, התרבות והרווחה בעיריית חיפה תפתח בתחילת חודש נובמבר מרכז להורים צעירים בקרית חיים. בשלב הראשון תתקיים פעילותו של המרכז בבית נגלר, והכוונה היא לעבור בחודשים הקרובים למבנה קבע בקרית חיים המזרחית.

המרכז בקריה מצטרף לשני מרכזים שפועלים בחיפה – ברחוב חורב 14 באחוזה ובנוה שאנן. מרכז ההורים הוא מתחם עירוני שמציע להורים צעירים ולאלו שבדרך מגוון פעילויות, הרצאות וסדנאות בנושאים הקשורים להקמת משפחה, ובהם היריון, הדרכת הורים עד גיל 3, כלכלת המשפחה, דיור, משכנתאות, תעסוקה וחזרה למעגל העבודה, בריאות, תזונה, בישול ופנאי.

 

 

בהזמנה להורים נכתב: "המרכז הוא בית שאליו תוכלו להגיע כדי להתאוורר, לבלות, ללמוד ולהכיר הורים צעירים כמוכם מקרית חיים, וכל זאת על כוס קפה באווירה חברתית מיוחדת". יצוין כי הפעילות במרכזים נערכת ללא תשלום ונדרשת רק הרשמה מראש.

מנהל רשות הצעירים מיקי ליבוביץ': "לנוכח הביקוש העצום מצד הורים צעירים בקרית חיים לפעילות בנושאים שמעניינים אותם, העירייה החליטה לפתוח מרכז הורים בקריה. אנחנו מבקשים לחסוך מאלו שמעוניינים להשתתף בפעילות את הנסיעה לכרמל או לנוה שאנן. נתחיל בבית נגלר ב-1 בנובמבר עם פעילות בוקר לאמהות בחופשת לידה, ובערב יתקיימו הרצאות במתכונת של המרכז שלנו בחורב 14, כלומר הרצאות להורים ללא נוכחות של ילדים. נוסף על כך נשלב פעילות אחר הצהריים להורים עם ילדים כפי שנעשה במרכז בנוה שאנן, כך שהמרכז בקרית חיים יהיה שילוב בין השניים. עם השלמת הסידורים לפתיחת מרכז הקבע נגיע למערכת פעילות מלאה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר