נציגי האוניברסיטאות החברות ביורוטק בטקס ההכרזה על צירוף הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
נציגי האוניברסיטאות החברות ביורוטק בטקס ההכרזה על צירוף הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

הטכניון צורף לרשת האוניברסיטאות היוקרתית יורוטק

ברשת יורוטק חברות כיום חמישה מוסדות אקדמיים-טכנולוגיים אירופיים, ובהם האקול פוליטכניק של פריז. נשיא יורוטק יאן מנגלרס: "הטכניון הוא שידוך מושלם עבורנו תודות למצוינותו המחקרית ולסביבת החדשנות התוססת שלו"

פורסם בתאריך: 8.11.18 17:25

רשת האוניברסיטאות האירופית יורוטק, שבה חברים מוסדות אקדמיים-טכנולוגיים יוקרתיים, צירפה השבוע את הטכניון לשורותיה. הרשת שנוסדה בשנת 1992 פועלת בכמה מדינות באירופה ומעודדת שיתופי פעולה בתחומי ההשכלה, המחקר והחדשנות. חמשת המוסדות החברים בה כיום הם האוניברסיטה הטכנולוגית של דנמרק, האקול פוליטכניק של לוזאן בשווייץ, האקול פוליטכניק בפריז בצרפת, האוניברסיטה הטכנולוגית של איינדהובן בהולנד והאוניברסיטה הטכנית (TUM) של מינכן בגרמניה.

ההכרזה על צירוף הטכניון התקיימה באירוע השנתי של רשת יורוטק בבריסל, והיא תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2019. נשיא יורוטק יאן מנגלרס: "הטכניון הוא שידוך מושלם עבורנו והוא יאיץ את המאמץ המשתף לקידום המחקר לרווחת האנושות תודות למצוינותו המחקרית ולסביבת החדשנות התוססת שלו. באמצעות הרשת אנחנו מאגמים את יכולותינו המשלימות במחקר, וכך מעצימים את השפעתו של החקר על החברה".

 

 

נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא: "הטכניון נרגש מהצטרפותו לרשת יורוטק. אנחנו חיים בתקופה שבה שיתוף פעולה בין לאומי ובין תחומי הוא חיוני לעתידו של המחקר המדעי. אנחנו מביאים לשותפות את הראש הטכניוני ואת היכולת לממש יעדים במהירות רבה ובמשאבים מועטים".

לדבריו של לביא, יורוטק היא קבוצת עילית של אוניברסיטאות אירופיות שדומות לטכניון: "השילוב שלנו עם כוחן העצום של שאר החברות ברשת יסייע לנו להבטיח את מקומנו בחזית המחקר המדעי לטובתם של מיליונים ברחבי העולם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר