שמשון עידו. "נסו רק לדמיין את נציגי חד"ש האלה בחמ"ל מלחמה מול החיזבאללה" (צילום: יח"צ)
שמשון עידו. "נסו רק לדמיין את נציגי חד"ש האלה בחמ"ל מלחמה מול החיזבאללה" (צילום: יח"צ)

הליכוד על קליש רותם: "למה להתייחס לעובדות כשאפשר להסית?"

מתקפה קשה של סיעת הליכוד במועצת העיר נגד ראש העיר עינת קליש רותם בעקבות תגובתה לסיומה של פרשת רג'א זעאתרה: "במקום לפעול לאיחוי הקרעים שנוצרו בעקבות החלטתה הפזיזה למנות תומך חיזבאללה וחמאס לסגן ראש עיר, היא מאשימה את הליכוד ב'מלחמה מול הציבור הערבי בחיפה'"

פורסם בתאריך: 12.12.18 19:53

סיעת הליכוד במועצת העיר יוצאת במתקפה על ראש העיר עינת קליש רותם. עם סיום פרשת מינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר והעברת השרביט למספר 2 ברשימת חד"ש שהירה שלבי, פרסמה קליש ציוץ בטוויטר שבו היא כתבה: ‏"המגזר הערבי היה במשך ההיסטוריה ויישאר גם בתקופתנו חלק מהנהגת חיפה. המלחמה האישית נגד זעתרה הסתיימה. לא אתן שנציגי הליכוד המקומיים, שכועסים על כך שהם לא קיבלו ג'ובים, ינהלו מלחמה נגד האוכלוסייה הערבית בחיפה".

בליכוד זעמו ומסרו: "תנועת הליכוד בחיפה רואה בחומרה רבה את ההאשמות הקשות, המסיתות והשקריות שהטיחה קליש רותם בבוחרי הליכוד ובסיעת הליכוד. אחרי שעשתה כל טעות אפשרית מאז שנבחרה ופגעה קשות בעיר ובתושביה, ובמקום לפעול לאיחוי הקרעים שנוצרו בעקבות החלטתה הפזיזה למנות תומך חיזבאללה וחמאס לסגן ראש עיר, היא ממשיכה במדיניות חסרת האחריות שלה ומאשימה את הליכוד ב'מלחמה מול הציבור הערבי בחיפה'. אז תרשי לנו לגלות לך עובדה – בבחירות האחרונות לא מעט ערבים תושבי חיפה הצביעו לרשימת הליכוד. האם ידעת למשל שבמהלך קמפיין הבחירות קיים הליכוד כנסים למגזר הערבי? ודאי שלא. אין מפלגה בעיר שממחישה בצורה הטובה ביותר את הדו קיום האמיתי כמו הליכוד. הרי למה להתייחס לעובדות כשאפשר להסית? או שאולי את משתמשת בעיר שלנו בשביל קפיצת מדרגה לפוליטיקה הארצית?".

בהמשך נמסר: "אנחנו נילחם בכל דרך כדי שתנועת חד"ש לא תהיה חלק מהקואליציה. ההנהגה הנוכחית של חד"ש מורכבת מנציגים שתומכים בחמאס ובחיזבאללה, ועל זה אי אפשר לעבור לסדר היום. אם זה בסדר מבחינתך ובסדר מבחינת הפטרון הפוליטי שלך אבי גבאי שנציגים תומכי טרור יהיו חלק מהקואליציה, זה אומר הכל. לא יכול להיות שאדם שמחזיק בדעות קיצוניות – שהוא אינו מוכן לחזור מהן – יכהן בתפקידים עירוניים בכירים כמו יו"ר בית הגפן עם תקציבי עתק או בוועדת התרבות. לא ניתן לזעתרא ולשותפיו להחזיר תקציבים להצגות תומכות טרור בתיאטרון אלמידאן שאנחנו פעלנו להסיר. את הביזיון הזה נעצור. הניסיון להאשים את הליכוד בכך שבחרת להכניס את חד"ש לקואליציה הוא לא פחות מעלוב, והציבור לא מאמין לזה. בעוד רגע תאשימי את הליכוד גם בחוסר ההצלחה שלך למנות מנכ"ל עירייה או בפסילה שלך רגע לפני הבחירות. באותה מידה יכולת להכניס את הירוקים למשל. חבל שאת רק מחפשת להטיל את הרפש עלינו. ללא ספק הבאת רוח חד"שה (כך במקור; ב"כ) לעיר".

 

 

בפנייה לחברי מועצת העיר קראו בליכוד: "אל תתנו יד למינויה של שלבי לתפקיד סגן ראש עיר בפרט וכל תפקיד ציבורי אחר. גם היא, שהביעה תמיכה פומבית בטרור העזתי בזמן שעם ישראל קבר את בניו במבצע צוק איתן, לא ראויה להחזיק בשום תפקיד. אנו מצפים מחברי המועצה להצביע נגד מינויה הצפוי של מספר 2 בחד"ש, ויתרה מכך – למנוע את כניסתה של חד"ש לקואליציה. אפשר ורצוי להסתדר בלעדיהם. נסו רק לדמיין את נציגי חד"ש האלה בחמ"ל מלחמה מול החיזבאללה. הבטן שלנו מתהפכת רק מהמחשבה על כך ועל מה שהם עלולים לעשות עם המידע שהם ייחשפו אליו*.

לסיום נמסר כי "הליכוד יישב בגאון באופוזיציה ויילחם למען העיר ולמען תושביה, יהודים וערבים כאחד. לא ניתן לאף אחד לפגוע בעיר שלנו. חיפה נפגעה מספיק בשבוע האחרון בגלל התנהלות לא אחראית ומנותקת מהציבור של ראש העיר החד"שה (ושוב – כך במקור; ב"כ) שלנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

24 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני בחרתי בה , בתקווה רבה ובפחות משבוע היא הספיקה לאבד את קולי.את האמון שהיא שברה, את תחושת האכזבה אין לתאר.
    מאמין שאם היום היו בחירות לא היתה נבחרת ולא מגיעה לסיבוב שני. קשה לי להאמין שאם לא תתנתק מחד"ש לחלוטין, אנו כחיפאים נסלח.
    אני בעד דו קיום ומצביע מרכז . לתמוך בחיזבאללה זה לא דו קיום. גם המחליפה שלו לא ראויה. בל שלא ידענו לפני הבחירות.

  2. אבי

    כל הכבוד עינת
    בתור ליכודניק אל תקחי את הפרזיטים מהליכוד איתך.
    רק זובים הם מחפשים,, מספיק עם הברדק בעיריה,
    צריך לעבוד.

  3. מי שיותר הזוי מקליש הוא מי שבחר בה

    קליש מסתכסכת עם הליכוד וחיפה לא תקבל כלום מהממשלה.
    ובשביל מי בדיוק??? שונאי ישראל?

  4. נ.ו

    ראשת העיר חיפה פח אשפה מהלך על 2 במקום להוביל חיים משותפים ערבים ויהודים ולזרוק מכול המדרגות וממישרות בעיריה מסיתים ובמיוחד מסיתים זעא-חרה מובילה לקיטוב ולהסתה איך הצליחה הטינופת הזו להתברג למשרה כזו שדורשת אחריות ושיקול דעת? על החיפאים להפגין מול ביתה ללא הפסק עד שתתפטר הנבילה הזו!!!!

  5. ניר

    הליכוד גם ככה לא עשה כלום למען חיפה. שימשיכו לראות בחומרה וקליש תמשיך להיות ראש עיר.
    כל המדינות שהממשלות שלהן משחקות על הטיקט הלאומי אלו מדינות שנמצאות קצת למטה בOECD ולפעמים קצת בחוץ אבל לפחות גאים בעצמם ובאומה שלהם למרות שחיים בחרא.

  6. יונתן

    הליכוד הבני אמא של הזונות!!!!! רק קליש ורק עוצמה יהודית של מיכאל בן ארי ומרזל!!! ליזרוק את הליכוד לקישון!!! קליש קדימה תתחילי כבר להזיז דברים בעיר יאללה הזמן רץ מנסים למשוך את צומת ליבך ולא לתת לך לעבוד ….חשוב ביותר זה לעשות את חיפה ברלין כמו שהבטחת!! רוצים כבר ליראות את השינוי כמו בטבריה רון קובי תוך זמן קצר שינה שם דברים!! בנתיים אין כלום בחיפה נישאר כמו יהב .. מצפים ממך ליהות בולדוזר כמו שאמרת!! איך שניבחרת ישר נעלמת פתאום .. ניראה לא טוב רצינו שינוי אל תאכזבי אותנו קלוש!!

  7. מתי טיקטינסקי

    מסתבר כי 6500 בוחרים עבור חדש הסירו את הלוט מאגדת מרקם יהודי ערבי בחיפה .במבחן התוצאה הכל "שליכט".. גברת דר רותם קליש בהסח הדעת בתמימותה הפוליטית הסירה את הלוט מהאגדה הזו.

  8. מתי טיקטינסקי

    החלטה שצריכה להתקבל במועצת העיר ביטול אירועי חג החגים כל אחד יחגוג את חגו כימים ימימה עוד בזמן קיום המנדט הבריטי.

  9. קליש אכזבה ענקית

    ממש מצטערים שבחרנו בה. שכרון כח.. התחרפנה.
    שכחה או עשתה הפוך מכל מה הבטיחה בחוגי הבית.
    צעקה נגד סגן חמישי?!
    עכשיו דורשת סגן חמישי בשכר.
    היא לא מוכנה להודות בטעות הקשה למנות אדם מסית חבלני מחד"ש
    ממש ממש אבל ממש הזויה.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להלן ליכוד מתוסכל שהמגזר הערבי מועדף על פניו. קליש אל תוותרי ותאפשרי דו קיום!

  11. אזרח

    תפסיקו לספר סיפורים ולהסית. כל מה שמעניין אתכם זה משרות בשכר, אחרת הייתם מצטרפים לקואליציה.

  12. דני

    הליכוד עצבני כשרצו למנות את הסגן ראש עיר. ועכשיו הוא עצבני כשלא רוצים. הכל נראה כמו פופולריות זולה. למה הם לא מתנגדים ככה לזיהום אוויר???

  13. לימור סבר

    הטעויות של קאליש 1. נתנה לאלפר יותר מדי סגן ראש עיר ויו"ר תכנון ובניה וממלא מקום בזמן שהיא יכלה לתת לו הרבה פחות שכן לא היתה לו שום אלטרנטיבה אחרת. 2. טעות זו גרמה לכמה מפלגות לא להכנס תמורת נזיד עדשים 3. ולכן לא היתה לה אופציה ומינתה מחבלים לעריה. בקיצור קאליש היא רצף של טעויות ואני מצטער שבחרנו בה אולי כבר היה עדיף להשאיר את יונה.

  14. אזרח תוהה

    יש לציין שגם יהב מאותו מרקם פוליטי של גברת דר קליש העובדה שיהב ביקר מידית בביתו שלך גאעפר שבור הרגל. אינני רואה שום שינוי בהשקפה הפוליטית של יהב וקליש.מעניין אם יהב היה מבקר אזרח אחר שהיה מקבל מכות מהמשטרה ויש אנשים רבים שקיבלו מכות מהמשטרה אבל אין ביקור בביתם. לכן ברור לי הזעזוע של יהב מעצם תמיכת אבי גבאי בדר קליש . שלא יתממו כל הפוליטיקאים מגבאי ועד ועד יהב וכן הפולטיקאים מימין שהיו מוכנים לשבת בקאוליציה עם יהב ויושבים בקואליציה ובאופוזיציה כיום

  15. קליש\אה

    וואו, אני כל מצטער שנבחרת.. הייתה סוף סוף הזדמנות להחליף את יונה וזה מה שקיבלנו…

  16. איציק

    אם זה המשמעות של "דו קיום" בעיני קליש: ליצור קואליציה פוליטית עם שונאיה במוצהר רק בגלל אי אהדה אישית של הליכוד והירוקים , אז היא עיוותה לגמרי את המשמעות של דו קיום ערבים ויהודים.

  17. חיפאית לא מודאגת

    יאללה יאללה, חד"ש ישבו גם במועצת העיר הקודמת של יונה יהב עם, רגע, כן – הליכוד!
    אז מתברר שכשהם היו חלק מהקואליציה לא הפריע להם שגם חד"ש שם, וגם זעאתרה, אגב.
    חבורת צבועים.
    להאשים את קליש ב"כל טעות אפשרית"? ואללה? רק כי מינתה סגן ראש עיר שנוי במחלוקת? זאת טעות אחת, לא "כל טעות אפשרית"… ס.פ מרמור של פליטיקאים עצבניים, שאלה יהיו שלנו. יש לחיפה די בעיות מהותיות, ולא ראיתי שהליכוד (מפלגת שלטון, כן?) בכיוון לפתור אותן.
    אחרון חביב, להזיכרכם, ליכודניקים יקרים, מנהיג המפלגה שלכם שקוע בחקירות עד צוואר, שלא לדבר כבר על ההרשעות של אשתו בהעסקת עובדים. עכשיו אתם רוצים להטיף מוסר לכל העולם? הצחקתם אותי. טלו קורה מבין עיניכם.

  18. אני

    הלכוד זה זבל ויחטוף הלם מתוצאות הבחירות הקרובות. מסית מפלג מפחיד מושחת, הגיע הזמן להחליף ואם לא יפנה תקציבים לחיפה יאבד אותה וממנה תתחיל המהפכה הארצית

  19. ירמיהו

    קליש גם טעתה וגם לא מתנצלת.כמו בהרשעה הפלילית בבניה לא לוקחת אחריות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר