איציק כרסנטי ושי חי. הזימו שמועות על נתק
איציק כרסנטי ושי חי. הזימו שמועות על נתק

יש סולחה: איציק כרסנטי ודודו מעפולה השלימו

היריבים המרים של העונה הקודמת של "האח הגדול" נפגשו בהשקה של מכון הקרטה של שי חי. אחרי שיחה קצרה קבעו השניים להיפגש שוב בחיפה. השטיח האדום כבר מוכן?

פורסם בתאריך: 5.4.17 08:10

אתמול (שלישי) בערב, פתח שי חי, שבוודאי זכור לכם מהעונה הקודמת של "האח הגדול", את מכון הקרטה שלו ברמת השרון. כוכבי הבית לדורותיו הגיעו לפרגן, ובהם היו גם שי מיקה שזכתה באותה העונה, חזי חיים ותהילה אסודרי מהעונה האחרונה, ואליאב אוזן שהבליח גם הוא ל-15 דקות של תהילה באחת מהעונות. גם איציק כרסנטי, שהפתיע כשעזב את הבית ביחד עם שי חי ועם תניה גרבר, הגיע והזים בכך שמועות על נתק ביניהם. אבל את תשומת הלב של כל הנוכחים תפסה שיחה בין כרסנטי לדודו כהן, הלא הוא דודו מעפולה, שהיו צ'ילבות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. כרסנטי פנה לכהן ושאל אם הוא עדיין נוטר לו טינה, ולא נלאה אתכם בפרטים אבל זה הסתיים בסולחה.

כרסנטי, צעד ראשון?

"תמה ונשלמה תקופת הברוגז. פני תמיד לשלום. ניגשתי אליו, בירכתי אותו לשלום ודרשתי בשלומו, והוא ענה לי בנימוס. הגדלתי ולחשתי על אוזנו שאני מתנצל על ההתעלמות ההיסטורית שהיתה באחד מהאירועים. העלינו נשכחות ואפילו הזמנתי אותו לחיפה. הוא אמר לי שהוא מצפה להזמנה פורמלית ושהוא יגיע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר