רן אהרון (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
רן אהרון (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למחוז חיפה וגליל מערבי בכללית

רן אהרון, תואר ראשון בכלכלה ובניהול ותואר שני בניהול מערכות בריאות, מונה למנהל האדמיניסטרטיבי של מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 21.4.19 07:58

רן אהרון הוא המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית. לאהרון תואר ראשון בכלכלה ובניהול ותואר שני בניהול מערכות בריאות.

אהרון החל את דרכו במחוז בשנת 2000 ככלכלן ביחידת הביזור, בהמשך הוא ריכז את השירותים מחוץ לסל במחלקת השיווק, וקודם לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי במינהלת חיפה – תפקיד שבו שימש יותר מעשור. בשנה האחרונה נקרא אהרון לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי במינהלת אשר של הכללית, וכעת, זמן קצר לאחר מינויו של רון נודלמן למנהל המחוז, הוא מונה למנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז.

 

 

התפקיד כולל ניהול צוות של כ־900 עובדי מינהל שנותנים שירותים בדלפקי המשרדים במרכזים הרפואיים הגדולים לין וזבולון וביותר מ־200 מרפאות. נוסף על כך, אהרון מופקד על מערך יחידות התמך במחוז, ובהן מחשוב ותקשורת מתקדמת, לוגיסטיקה, משק ובינוי. התפקיד כולל גם ייזום וליווי של כל מערך הבינוי, השכירות והשיפוץ של המרפאות והמכונים וציודן במכשור רפואי.

אהרון: “אני מודע לאתגר הגדול בתפקיד זה ולאחריות הרבה המוטלת עלי כלפי ציבור לקוחות גדול וכלפי עובדי הכללית. בכוונתי להתמקד בפיתוח הגורם האנושי, כלומר עובדי המינהל שנמצאים בחזית מתן השירות”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאית

    נו אז את מי אתה שואל עכשיו? ותשובות? אתה מקבל? אילו תשובות קיבלת? מה נשתנה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר