דוד עציוני. קורא את המפה
דוד עציוני. קורא את המפה

לנוכח חזרתו הצפויה של כחלון לליכוד, עציוני מגביר את קצב ההתפקדות

בעקבות ניצחונו של הליכוד בבחירות לכנסת וההערכות שמשה כחלון יחזור למפלגת האם שלו מגביר עציוני את פעולותיו לפקוד אנשים חדשים לליכוד. במערכת הפוליטית מעריכים כי נוסף על המטרה להשתלט על הסניף המקומי של המפלגה, הוא מעוניין להיות האיש של שרי הליכוד בחיפה. עציוני: "לפקוד לליכוד זה צעד נכון וחכם למען העיר"

פורסם בתאריך: 19.4.19 08:11

בעקבות תוצאות הבחירות לכנסת, שבהן נקבע כי בנימין נתניהו ירכיב גם את הממשלה הבאה, מגביר סגן ראש העיר דוד עציוני את פעולותיו בגיוס תומכים להתפקדות לליכוד.

כזכור, כבר בחודש פברואר נחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" כי למרות שמונה לראש מטה הבחירות של משה כחלון ומפלגת כולנו בחיפה, פוקד עציוני אנשים לליכוד, ובשל כך גוברות ההערכות כי הוא מנסה להשתלט על הסניף המקומי של המפלגה במטרה לרוץ לראשות העיר בבחירות הבאות מטעם הליכוד (למרות שהבחירה ביו"ר הסיעה בעיר מצויה בידיה של מועצת הסניף ולא בידיהם של המתפקדים). עוד נחשף כי עציוני הוא עדיין חבר הליכוד למרות שהוא מצוי בסטטוס של "מבוטל גבייה", כלומר הפסיק לשלם את דמי החבר למפלגה, אך כל עוד לא העביר הודעה רשמית על ביטול חברותו בה הוא נחשב מבחינה חוקית לחבר מפלגה. יתרה מכך – אם הוא יתקן את אמצעי התשלום הוא יהפוך לחבר מרכז הליכוד מכוח כהונה, וזאת בזכות מעמדו כסגן ראש עיר.

כעת, כאשר כל הסימנים מצביעים על חזרתו של כחלון לשורות הליכוד, ממשיך עציוני לפקוד במלוא המרץ תומכים חדשים לליכוד, והיעד שהוא סימן לעצמו הוא 1,000 מתפקדים לפחות. עציוני נעזר בעיקר בעוזרו קיריל קארטניק, ולידי "כלבו – חיפה והצפון" הגיע נוסח ההודעה ששולח קרטניק למתפקדים פוטנציאליים. "לאחר הצלחה הנוספת בבחירות הארצית, אנו מסמנים לעצמנו את היעד הבא שהוא התפקדות למפלגת ליכוד", כותב קרטניק בהודעתו, "על מנת שיהיו לנו אחיזה ותוספת כוח בממשלה אני צריך את העזרה שלך שתתפקד לליכוד". במקביל, מתוקף היותו ראש מטה כולנו בחיפה זוקף עציוני לזכותו את מספר הקולות החיפאיים שקיבל כחלון בבחירות ואת העובדה כי שיעור ההצבעה לכולנו בחיפה היה הגבוה ביותר בכל הארץ – דבר שסייע לה לעבור את אחוז החסימה. ההערכות כעת הן שמטרתו של עציוני היא להגדיל את כוחו של כחלון בתוך הליכוד לקראת קרב הירושה על ראשות המפלגה אם וכאשר ייאלץ נתניהו לפרוש לנוכח כתבי האישום שיוגשו נגדו.

 

 

מטרה נוספת של עציוני היא חיזוק כוחו שלו עצמו בליכוד כפוקד מוביל במטרה לצבור כוח מול השרים העתידיים בממשלה שיראו בו "איש שלהם" בחיפה. לנוכח מערכת היחסים הקשה של ראש העיר עינת קליש רותם עם שרי הליכוד, שלדעת רבים מתודלקת על ידי יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר שמשון עידו אשר נותר מחוץ לקואליציה העירונית, מבקש עציוני לקנות לעצמו נקודות זכות אצל תושבי העיר – ולא פחות אצל קליש רותם בעצמה – כמי שיביא להשקעות ממשלתיות בחיפה. "עציוני רוצה שכל שר שיגיע לביקור בעיר יגיע קודם כל ללשכתו", אומר גורם פוליטי בכיר בעיר, "הוא סבור שהשרים מושפעים ממספר הפקודים ושמה שאכפת לשרי הליכוד זה הפריימריז ומי שיצביע עבורם, ולאו דווקא חברי הסניף המקומי של המפלגה. עציוני קרא את המפה הרבה לפני הבחירות".

עציוני מסר בתגובה: "לפקוד לליכוד זה צעד נכון וחכם למען העיר. אין ספק שחיפה צריכה קשרים טובים עם השלטון המרכזי. אשמח על כל מה שאוכל לסייע לעיר באמצעות קשרים עם השלטון המרכזי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. שי

    עציוני תותח,קחו את עידו עשה רק לביתו ולבני משפחתו.
    מספיק עד מתי יעלזו רשעים.
    כולנו עציוני.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאפו גדול לדוד עציוני שיודע לקרוא מספר צעדים קדימה לפני כולם. כולנו עציוני .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חכם העציוני הזה כל הכבוד לו סחטיין עליך איש יקר ונחמד

  4. עציציוני מספיק

    עוד לא ראיתי דבר אחד שביצע בתור סגן ראש עיר בשכר.
    האם אנחנו משלמים לו שכר (גבוה + עוזרים) כדי להתעסק בליכוד או להתעסק בחיפה?
    כל שבוע הוא משלם סכומים יפים לתקשורת (מאיפה הכסף? עוד לא ברור כמו בקמפיין) כדי לתת לעציציוני יופי של כותרות
    על עשיית כלום ושום דבר. מתי נשמע על משהו קונקרטי שסגן ראש העיר הוביל למען העיר ולא למען עצמו??

  5. שי

    כנראה אתה גר בתמרה
    כל שבוע עושה ועשה.
    בשבוע הראשון עשה יותר ממה שחברך שמשון
    עשה בכל הקדנציה שלו.

  6. שי

    נראה לי שאתה אחד ממלקקי הישבן.
    אז כדי מאוד שתלקק את הישבן הנכון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר