שרון גל. שידור מקביל בשלוש תחנות רדיו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
שרון גל. שידור מקביל בשלוש תחנות רדיו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

המחליף של גדי נס: שרון גל חוזר לרדיו חיפה

פורסם בתאריך: 22.4.19 21:56

שבוע לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והצפון" על עזיבתו של גדי נס את רדיו חיפה אחרי 25 שנות שידור, מצאו בתחנה את המחליף המתאים. קבלו את שרון גל, שסוגר מעגל וחוזר אל התחנה הרדיופונית הראשונה שלו כ-20 שנה לאחר שהחל לשדר בה. מהשבוע הבא תשודר ברדיו חיפה תוכניתו של גל "עצם העניין" שמשודרת במקביל גם ברדיו דרום ובגלי ישראל, וזאת לאחר פיילוט שבמסגרתו היא שודרה בתחנה במהלך הימים הראשונים של חול המועד, והבעלים דני נישליס נתן את האישור להמשיך בה באופן קבוע.

נישליס, גל חוזר הביתה?

"לגדי נס היתה תוכנית אקטואליה טובה מאוד במשך תשע שנים. אחרי שהוא הודיע שהוא עוזב הייתי צריך לחפש לו מחליף. בדקתי, התייעצתי, שמעתי והחלטתי שנעשה עם גל ניסיון של כמה ימים בחול המועד פסח, שבהם ממילא כולם בחופש. אחרי יומיים כבר החלטתי שהתוכנית היא מצוינת ושהיא זו שתחליף את התוכנית של גדי".

 

 

הוא יצליח להיכנס לנעליים הגדולות?

"את זה קשה לדעת כי גדי נס הוא מעולה וקשה מאוד להגיע לרמות שלו. עם זאת, לתוכנית של שרון גל יש יתרון מסוים בכך שהיא משודרת מעכשיו במקביל בשלוש תחנות – רדיו דרום, גלי ישראל ורדיו חיפה. מעצם היותה תוכנית ארצית יש בה יותר סיכוי להעלות אנשים חשובים ומשפיעים כמו שרי ממשלה – לא שהם לא עלו אצל גדי נס, אבל כל מיני אנשים אחרים – ויש לה המשכיות בכלי תקשורת אחרים. לשרון גל יש גם קשרים בכלי תקשורת אחרים, ומזמינים אותו לדבר בכל מיני מקומות. אני יכול רק להתפלל שהוא יגיע לרמה של גדי נס כי זו משימה קשה מאוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אחד שיודע

    אין לי ספק שזו תהיה תןכנית האקטואליה הטובה של הכרמל רבתי בואך קריות.
    האזנתי בימים האחרונים לשידור וזה היה קונצרט של קולות ןדעות. אפילו המצה עברה לי חלק עם הקפה.
    ברוך הבא שרון…ההצלחה הכי גדולה של חיפה מאז ג'ובאני רוסו.

  2. ייעקב איתן

    את שרון גל אהבתי מאוד בלילה כלכלי..שדרן אינטלגנטי ידען מאחל לשרון הצלחה…אשמח להמנות על מאזיניו הקבועים. קדימה שרון בהצלחה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר