יו"ר ועדת תרבות תורנית. יואב רמתי (צילום: בועז כהן)
יו"ר ועדת תרבות תורנית. יואב רמתי (צילום: בועז כהן)

הסאגה הסתיימה: אושר התקציב של חברת יפה נוף

בסופם של ימים מתוחים בדירקטוריון החברה העירונית יפה נוף אושר תקציבה של החברה - 690 מיליון שקל - בכפוף לשינויים קלים. יו"ר הדירקטוריון יואב רמתי: "בוצעו תיקונים גם בתקציב וגם בדוחות הכספיים בנקודות ששמתי לב אליהן מבעוד מועד"

פורסם בתאריך: 28.4.19 22:28

תקציבה של החברה העירונית יפה נוף לשנת 2019, אשר עומד על 690 מיליון שקל, אושר הערב (ראשון) על ידי דירקטוריון החברה. ישיבת הדירקטוריון נערכה בסוף ימים מתוחים בחברה ששיאם היה דרישתם של ארבעה דירקטורים – חברי מועצת העיר אריה בליטנטל (אגודת ישראל) ומוטי בליצבלאו (הירוקים), נציגת עיריית חיפה רו"ח רימה אגרס ונציגת הציבור עו"ד שרה ברזילי – לכנס את הדירקטוריון לישיבה דחופה בטענה שהתקציב לא אושר והדבר פוגע בחברה. יו"ר הדירקטוריון יואב רמתי, שאליו הופנתה האצבע המאשימה, דחה את הדרישה והודיע כי ישיבת הדירקטוריון תיערך לאחר חג הפסח. כך אכן היה, והתקציב אושר בישיבה שנערכה הערב.

כזכור, תקציבה של החברה אמור היה לעבור אישור כבר בסוף שנת 2018 אך ההליך התעכב. כעת, לאחר שהתקציב והדוחות הכספיים של החברה אושרו, מחר יובאו בפניו של רמתי תיקונים קלים בתקציב, אך חברי הדירקטוריון הצביעו על אישורו בכפוף לתיקונים. בעוד יומיים תתקיים האסיפה הכללית של החברה, שבראשה יושבת ראש העיר עינת קליש רותם, כדי לתת את החותמת הסופית לאישור התקציב.

 

 

בתוך כך, חברי הדירקטוריון היו חלוקים בדעתם באשר להחלטותיו של רמתי על איוש הוועדות השונות של יפה נוף, והוחלט כי האיוש הסופי יבוצע בישיבות הבאות. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי המחלוקת העיקרית היא רצונו של רמתי למנות את חברת הדירקטוריון החדשה חופית זהבי ליו"ר ועדת הכספים של החברה, בעוד שחלק מהחברים דרשו להשאיר את אגרס – יושבת הראש הקודמת – בתפקידה.

רמתי, אפשר לישון בשקט?

"הדירקטוריון בראשותי יתנהל באופן מקצועי. קראנו היטב את דוחות הביקורת של מבקר העירייה על הדירקטוריונים הקודמים, שעליהם הוא העיר כי הם התנהלו כחותמת גומי. דירקטוריון יפה נוף בוודאי לא יהיה חותמת גומי, ולכן בוצעו תיקונים גם בתקציב וגם בדוחות הכספיים בנקודות ששמתי לב אליהן מבעוד מועד. חלק כבר תוקן וחלק יתוקן מחר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נוכלים רמאים שקרנים

    חותמת גומי שגנבה לעיר הזאת מליארד שקל
    היה צריך לסגור את חברת יחי הבלוף כבר כשמבקר המדינה כתבה דו"ח קטלני על המטרונית ב-2014
    כולל בזבוז עתק של מליארד שקל מעל התקציב שאף אחד לא נתן דין וחשבון לאן נגנב הכסף??

  2. איכפת לי

    דירקטוריון בדיחה. חברה כושלת. אין להם בושה וראש העיר לא עושה כלום.
    צריך להעיף משם את כל ההנהלה וגם את הדירקטוריון שעוצם עיניים מכל דוחות המבקרים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר