המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

מנהל כרמל על סערת הדגל: "מניפים אותו בגאווה גדולה"

לאחר שהנהלת המרכז הרפואי כרמל הורתה למנהלי המחלקות להסיר את הדגלים שנתלו בהן לרגל יום העצמאות, ועד העובדים איים בהשבתת בית החולים. מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ביטל את ההוראה ואמר: "ההנחיה לא היתה צריכה להינתן"

פורסם בתאריך: 5.5.19 12:08

ביום שישי פרצה סערה במרכז הרפואי כרמל לאחר שהנהלת בית החולים שלחה הודעה למנהלי המחלקות להוריד את הדגלים שנפרשו בהן לקראת יום העצמאות כדי לא לפגוע ברגשות של הציבור הערבי בחיפה. בהודעה שנשלחה מטעמו של מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג נכתב כי "כרמל חוגג ומציין את יום העצמאות על ידי תליית דגלי מדינת ישראל בכניסה ובמקומות הציבוריים של בית החולים. אבקש להוריד את הדגלים בתוך המחלקות ולכבד אחד את השני".

בוועד העובדים של בית החולים זעמו על ההודעה ואיימו להשבית את המוסד, ובתגובה ביטל גולדברג את ההנחיה. הבוקר (ראשון) עברו גולדברג, חברי הנהלת כרמל ויו"ר ועד העובדים אירנה ברייב בין המחלקות, תלו בהם דגלים וקישוטים וחילקו סיכות ודגלים לעובדים.

 

 

באגרת שהופצה לעובדים כתב גולדברג: "השבוע נחגוג כולנו את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. נעשה זאת כבכל שנה מתוך גאווה במדינתנו ובסמליה. בעשייתנו היומיומית אנחנו מממשים הלכה למעשה את החזון ואת הערכים של מדינתנו. אנו עושים זאת במתן טיפול ללא משוא פנים לכל נזקק, בעבודת צוות יוצאת מהכלל, במסירות אין קץ ובעיסוק המקודש של הצלת חיים. ביומיים האחרונים התפרסמו דברים על בית החולים שלנו שאינם תואמים את הערכים שבהם אנו דוגלים. ההנחיה לא היתה צריכה להינתן, ולצערי היא קיבלה פרשנויות מרחיקות לכת. צר לי על הפגיעה שחשו עובדים מבית החולים ועל הפגיעה בשמו הטוב של בית החולים שלנו. כרמל גאה במדינת ישראל ובסמליה ויתלה כבכל שנה את דגלי המדינה בגאון. המחלקות מוזמנות לציין את החג בדרכן, והנהלת בית החולים בשיתוף עם ועד העובדים יחלקו דגלים במחלקות".

ברייב ציינה כי דגל ישראל הוא מעל לכל מחלוקת: "יום העצמאות הוא יום חג לכל אזרחי המדינה ולכל עובדי בית החולים כרמל. כולנו ביחד נתלה את דגלי הלאום בכל מחלקות בית החולים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בוא נסגור את המדינה כי צריך לא לפגוע ברגשות הניו נאצים והג'יאהד האסלמי שרוצים למחוק אותנו….. בוא נשמיד את עצמנו כדי להתחשב ברגשות של האירנים שרוצים להשמיד אותנו …!!!! מחשבה ודרך חיים מסוכנים יותר מהאיובים הכי גרועים שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר