מני אסייג ולינור אברג'יל. "מפריע להם שמישהי חוזרת בתשובה, צנועה, החליטה לשים כיסוי ראש ובמקרה היא גם מנחה של טקס המשואות" (צילום: דודו בכר)
מני אסייג ולינור אברג'יל. "מפריע להם שמישהי חוזרת בתשובה, צנועה, החליטה לשים כיסוי ראש ובמקרה היא גם מנחה של טקס המשואות" (צילום: דודו בכר)

"יש לי בעיה עם יהודים שהם שונאי יהדות ומסורת"

פורסם בתאריך: 16.5.19 16:06

בעקבות פרשת לינור אברג’יל והשביס בטקס הדלקת המשואות לכבוד יום העצמאות, מני אסייג, התסריטאי של סדרת הקאלט “שנות ה־80” יצא להגנתה של מלכת היופי לשעבר בפוסט שלא משאיר מקום לספק באשר לדעתו בעניין. ודרך אגב למי שלא צופה בסדרה נספר שאברג’יל כבר הספיקה לככב ב”שנות ה־80” בתפקיד אורח.

“אני כל כך גאה על השתתפותה של לינור אברג’יל המקסימה והמוכשרת בסדרה שלנו ‘שנות ה־80’”, כתב אסייג, “בטקס המשואות היא הוכיחה שהיא מנחה מעולה, רהוטה וכובשת, אבל הציקה לכמה אנשים קטנים וממורמרים, שונאי דת ויהדות, העובדה שהיא הופיעה עם מטפחת ראש מפאת הצניעות. אילו היא היתה בת דת אחרת שעוטה על עצמה לבוש מסורתי, הם ודאי היו מכבדים את זה ושותקים כמו דגים לא כשרים. לינור, אל נא תיפול רוחך, העם איתך”.

 

 

אסייג, שומר הסף?

“באופן כללי יש לי בעיה עם יהודים שהם שונאי יהדות ומסורת, שאפילו מפריעים להם הדוכנים של החב”דניקים שמניחים תפילין, ועכשיו מפריע להם שמישהי חוזרת בתשובה, צנועה, החליטה לשים כיסוי ראש ובמקרה היא גם מנחה של טקס המשואות, שאותו היא הנחתה מעולה. הם מעצבנים את כולנו חוץ מאיזה מיעוט אידיוטי ומתנשא. האנשים האלה מעצבנים את מרבית עם ישראל. הם צריכים לתת לנו חופש מהכפייה החילונית שלהם. הם מדברים על כפייה דתית ועסוקים בכפייה חילונית. שיתחברו קצת ליהדות, ואז הם יגלו שם המון דברים יפים”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דניאל קאהן

    ולי יש בעיה עם בני עדות המזרח שחושבים שהם אלוהים.אנחנו במדינה דמוקרטית לא דתית והילכתית ויש לי הזכות לבקר את כל מי שמתיף לי אורח חיים שהוא זר לי

  2. שאולי

    שונאי דת? וואו תמיד חשבתי ששנות ה80 זו סידרה מטומטמת מלאת סטראוטיפים עתיקים ולא מצחיקים עכשיו הבנתי למה.

  3. קריית שמואל חיפה

    מני היקר והצדיק אם זה היה תלוי בי היית מוזמן הראשון!!! להדליק משואה בהר הרצל!!! ה' יברך אותך כל הכבוד שאתה אומר את האמת בלי לספור אפחד ממטר!! רק בריאות ושמחה איש יקר !! וכמובן תודה ענקית על הסדרה שנות ה80 זה פשוט ממכר!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר