-->
ד"ר ראובן קידר (צילום: אלי דדון)
ד"ר ראובן קידר (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש ליחידת אם ועובר במערך נשים ויולדות בכרמל

ד"ר ראובן קידר מונה למנהל יחידת אם ועובר במערך נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל. קידר: "אני רוצה להבטיח שממחלקת היולדות בכרמל ייצאו תינוקות בריאים, לדאוג להכשרת דור העתיד של רופאי הנשים ולהמשיך למתג את מחלק היולדות שלנו כמחלקת בוטיק"

פורסם בתאריך: 26.5.19 12:48

ד"ר ראובן קידר מונה למנהל יחידת אם ועובר במערך נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל. ד"ר קידר, 49, נשוי+3, הגיע לכרמל בשנת 2000 כסטודנט ועשה את הסטאז' שלו בבית החולים. הוא מומחה בגינקולוגיה ובמיילדות וסיים בהצלחה התמחות על בהיריון בסיכון בטורונטו, קנדה, בשנת 2012. לאחר שחזר לכרמל שימש כרופא בכיר וכסגן מנהל במחלקת יולדות.

לפני כשנתיים קיבל ד"ר קידר מינוי בארגון הבריאות העולמי WHO לגיבוש מדיניות לטיפול בנשים וילדים במתארי אסון, ועד היום הוא השתתף במשלחות סיוע ישראליות. לאחרונה הוא הצטרף למרפאה חדשה בחיפה לטיפול בחסרי מעמד חוקי ובאנשים ללא ביטוח בריאות בישראל, ומרכז בה את תחום הגינקולוגיה והמיילדות.

במסגרת תפקידו החדש ימשיך ד"ר קידר לנהל את חדרי הלידה בשיתוף עם ד"ר מוטי ברדיצ'ב ועם ד"ר עמית דמתי, וכרב סרן במילואים הוא ימשיך לשמש אחראי על תחום המיילדות והגינקולוגיה בבתי החולים שדה של צה"ל.

 

 

ד"ר קידר: "אני רוצה להבטיח שממחלקת היולדות בכרמל ייצאו תינוקות בריאים, לדאוג להכשרת דור העתיד של רופאי הנשים ולהמשיך למתג את מחלק היולדות שלנו כמחלקת בוטיק עם יחס אישי ליולדות ועם טיפול איכותי ומיטבי באמהות ובילדים".

מנהל מערך נשים ויולדות בכרמל פרופ' עופר לביא: "ד"ר קידר הוא אחד מהראויים ביותר לניהול היחידה. הוא מוביל את הפרויקטים הכבדים של המחלקה ואת חינוך הסטודנטים, ואני מברך על המינוי שלו".

 


 

 


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר