עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)
עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)

קליש רותם עצרה את השימועים בביט

בסוף השבוע ביקשה ראש העיר עינת קליש רותם מיו"ר דירקטוריון חברת אתו"ס יעקב פינגולד לבחון שוב את ההחלטה לזמן 11 מורים של בית הספר למוזיקה הביט לשימוע לפני פיטורים. פינגולד: "היא ביקשה ממני לעכב את השימוע, אז עיכבתי את השימוע. אם היא תמצא מקורות כספיים אז לא יהיו שינויים. אם לא - השימועים יתקיימו במועד אחר"

פורסם בתאריך: 26.5.19 18:24

ראש העיר עינת קליש רותם עצרה את תהליך השימוע שנקבע למורים בבית הספר למוזיקה הביט. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון" ביום שישי, בעקבות שינויים במבנה הארגוני של חברת אתו"ס הוחלט בחברה שסבסוד השיעורים בבית הספר למוזיקה של הביט יופסק, ולפיכך זומנו 11 מורים שמלמדים בבית הספר לשימוע לפני פיטורים. בסוף השבוע ביקשה ראש העיר מיו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד לבחון שוב את ההחלטה לזמן את המורים לשימוע מחר, ופינגולד נענה לבקשה.

בקשתה של ראש העיר לעכב את השימועים הגיעה בעקבות פניותיהם של סגן ראש העיר דוד עציוני, חברת מועצת העיר תמי ברק מסיעתו חיפה מתחדשת וחברת מועצת העיר נעמה לזימי מסיעת חיים בחיפה של קליש רותם.

 

 

ברק: "מאז יום שישי אני מנסה לעצור את כל השימועים של המורים בביט כדי ללמוד את הנושא ולראות מה עושים. לא המורים ולא התלמידים אשמים במצב. אני מכירה חלק מהמורים, והם ביקשו ממני להתערב, אז שלחתי לראש העיר הודעה וכתבתי שחייבים לעשות משהו. אמרתי לה שהמורים האלה לימדו תלמידים שחלקם הקימו תזמורת פנטסטית שייצגה אותנו באירופה, ושאני נורא מצטערת אבל חייבים לעצור את השימועים ולמצוא פתרון. אם הבעיה היא כספית אז אולי העירייה צריכה לממן את זה".

לזימי: "במשך כל סוף השבוע פעלתי למצוא לנושא פתרון והייתי בקשר שוטף עם אחד מהעובדים. קליש רותם הבינה מיד את הנושא, ובמוצ"ש היא כבר שלחה מייל בדרישה להקפיא את השימועים. כעת נעשה כל שניתן כדי לבחון את כל האפשרויות למציאת פתרון קבוע לעניין. מוזיקה היא אחד מהכלים המשמעותיים לשינוי חברתי, לעשייה עם נוער ולפיתוח חברתי, היא מחוללת הזדמנויות ונותנת מענה חשוב, ואנו מבינים זאת".

פינגולד מסר בתגובה: "קליש רותם ביקשה לבדוק עוד פעם מה אפשר לעזור בנושא של המורים. היא ביקשה ממני לעכב את השימוע, אז עיכבתי את השימוע. אעביר לה דוח מסודר של עלות התפעול של בית הספר, ואם היא תמצא מקורות כספיים אז לא יהיו שינויים. אם לא – השימועים יתקיימו במועד מאוחר יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. חווה לוצקי

    היא ביקשה עוד חצי מליון שקל ללשכת ראש העיר – בכדי לעשות סרטונים גזעניים לשלם עליהם ולהוריד אותם.
    היא לא מבדילה בין תרבות לתרבות – ראש עיר שהיתה אמורה להיות נאורה, יצאה חשוכה מקודמה הפלורליסטי והאיתן.
    בחרנו באייקונה דיגיטלית פיקטיבית שזורה באמירות שקריות. טעות שלנו.

  2. עומרי

    או שזה מהלך מתוכנן מראש בכדי להתחיל ליצור אהדה – יזמה את הפיטורים ועכשיו כותרת חיובית עם תמונה מחמיאה.
    או שהיא יותר נעל מיועץ התקשורת שלה שובר שהחזיר את שבוע הספר לפני 10 שנים – ב 2017.
    או שזה ממש תוהו ובוהו שם והיא סותרת את עצמה

  3. תושבי חיפה

    תעצרי גם את ההנחיות החדשות שברצונך להחיל על עובדי עירייה שמבקשים לעבוד בעבודה נוספת ואל תלכי אחרי היעוץ המשפטי הנגוע של הלשכה המשפטית שלך.
    את עושה רע לעובדים וזה יחזור לך בחזרה בסוף וגם לימית קליין.

  4. מרדכי

    בושה שמפטרים עובדים שתרומתם לילדי העיר בלתי ניתנת לשיעור. שיממנו למה משלמים ארנונה מטורפת שיקצצו במקום אחר
    הכי קל לפגוע בחלשים

  5. תמי משיח

    בית ספר כזה אסור בשום פנים ואופן לסגור. הביט הוא חלק בלתי נפרד מהעיר חיפה – התרומה שלו לבני הנוער ובכלל לקהילה היא אדירה. תזמורת הביט בנד , יובל המנהל, המורים המדהימים ובכלל כל אנשי הצוות, הם צוות שמנצח על דור שלם של מוסיקאים צעירים ונגנים מוכשרים. במשמרת של יונה יהב זה לא היה קורה!!!

  6. בכייני "נגד קליש" לא נחים לרגע....

    ראש עיר חכמה ואמיצה. היחידה שתזיז את העיר הזו למקום טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר