שחקניות מכבי חוגגות את העלייה לליגת העל. החגיגות היו מוקדמות? (צילום: אגודת מכבי חיפה)
שחקניות מכבי חוגגות את העלייה לליגת העל. החגיגות היו מוקדמות? (צילום: אגודת מכבי חיפה)

קבוצת הנשים של מכבי עלולה לוותר על ליגת העל

אילן בק, יו”ר מחלקות הנשים והנוער של מכבי חיפה, מנסה לגייס ספונסר, אך אם לא יושג תקציב ראוי תשחק הקבוצה בליגה הלאומית גם בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:45

מחלקת הנשים של מכבי חיפה בכדורסל עלולה לוותר על השתתפותה של קבוצת הנשים בליגת העל בעונה הבאה בשל קשיים כלכליים. כזכור, רק לפני שבועיים וחצי גברה מכבי על הפועל גליל עליון בתוצאה 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית ושבה אל הליגה הבכירה אחרי היעדרות של 39 שנים.

יו”ר מחלקת הנוער והנשים של מכבי אילן בק אמר ל”כלבו”: “אם לא נצליח להעמיד תקציב ראוי לליגת העל נעדיף להישאר בליגה הלאומית. לא נעשה דברים לא שקולים גם במחיר של עונה נוספת בליגה השנייה”.

 

 

השבוע הגיעו בק, השחקניות ואנשי הצוות המקצועי לפגישה בלשכתה של ראש העיר עינת קליש רותם, שבירכה אותם על העלייה לליגת העל. עד כה בק לא הציג בקשה לתמיכה של עיריית חיפה בקבוצה, אך הוא מתכוון לפנות בימים הקרובים באופן רשמי לקליש רותם ולמנהל רשות הספורט העירונית שמואל זגגי ולבקש סיוע כלכלי לקבוצה.

מרשויות הספורט השונות, ובהן מינהלת ליגת העל לנשים והטוטו, תקבל מכבי כחצי מיליון שקל, אך עדיין יהיו חסרים לה כ־800,000 שקל כדי להעמיד תקציב ראוי לליגת העל. בק מחפש כעת ספונסר שיסייע לקבוצה, ואם הדבר לא יעלה בידו תשחק הקבוצה בליגה הלאומית גם בעונה הבאה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר