מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף בטקס החנוכה של שלוחת מכביטק (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף בטקס החנוכה של שלוחת מכביטק (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

שלוחה של מכביטק נחנכה בפארק מדעי החיים

בפארק מדעי החיים בחיפה נחנכה שלוחה צפונית של מכביטק - מכון המחקר והחדשנות של מכבי שירותי בריאות. ראש מחוז הצפון של מכבי ד"ר גלית קאופמן: "המטרה היא לקדם את המחקר הרפואי ולהיות אבן שואבת לרופאים ולחוקרים בתחומי רפואה מגוונים"

פורסם בתאריך: 25.6.19 18:35

שלוחה צפונית של מכביטק – מכון המחקר והחדשנות של מכבי שירותי בריאות – נחנכה היום (שלישי) בפארק מדעי החיים בחיפה, השייך לחברה הכלכלית לחיפה ולחברת מבנה. בטקס חנוכת השלוחה השתתפו ראש העיר עינת קליש רותם, ראש מחוז הצפון של מכבי ד"ר גלית קאופמן ומנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף. השלוחה תפעל בבניין הראשון של הפארק, שבו מתוכננת הקמתם של ארבעה מבנים נוספים.

קליש רותם התייחסה בדבריה בטקס לדוח מבקר המדינה בנושא זיהומים סביבתיים במפרץ חיפה שפורסם אתמול, ואמרה: "כולם שמעו על האירועים בעקבות דוח מבקר המדינה. אנחנו צריכים גם את עזרתכם כדי לנקות את העיר ממה שפוגע בבריאות שלנו, ותפקידי הוא לדאוג שהעיר תהיה בריאה מבחינה כלכלית ותעסוקתית".

 

 

קאופמן: "מכבי במחוז הצפון משקיעה באיכות הרפואה, בקידום המחקר ובהובלת פרויקטים חדשניים ופורצי דרך. בשיתוף עם מכביטק הקמנו שלוחה בצפון במטרה לקדם את המחקר הרפואי ולהיות אבן שואבת לרופאים ולחוקרים בתחומי רפואה מגוונים".

שחף: "הכניסה של מכביטק לפארק מדעי החיים מהווה שיקוף מושלם של החזון שעומד בבסיס הקמתו של הפארק. אנו שמחים על הבחירה של מכבי שירותי בריאות להפעיל את יחידת החדשנות בפארק המתקדם מסוגו בתחום. זהו חיבור טבעי וצעד נוסף לביסוסה של חיפה כאקוסיסטם המשמעותי ביותר בישראל וכמרכז ידע עולמי בתחום מדעי החיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טקס עצוב

    פארק מדעי החיים כשלון מחפיר
    17 אלף מ"ר בבניין הראשון מהם הושכרו שני שליש אחרי 4 שנות שיווק!!
    בואו לא נתבשם משלוחונת קטנה שנפתחת שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר