מורן אייזנשטיין. "וואי, לא עשיתי את זה כדי שזה יגיע לתקשורת"
מורן אייזנשטיין. "וואי, לא עשיתי את זה כדי שזה יגיע לתקשורת"

המחווה של מורן אייזנשטיין לקרין באומן

מורן אייזנשטיין צפתה בכתבה ב"אולפן שישי" על הדוגמנית האנורקסית והתקשרה לאמה כדי לקבוע פגישה ולעודד אותה, אבל לעת עתה זה לא יקרה. יהודית באומן: "זה לא אישי"

פורסם בתאריך: 23.4.17 13:12

מורן אייזנשטיין תופיע לראשונה באזור חיפה במסגרת סדרת ההרצאות שלה על השינוי שעברה בחייה ביציאה מעולם הזוהר ועל האומץ "להיות אני". זה יקרה במילקה בר בקריון ב-16 למאי, וההופעה כבר סולד אאוט. ואולי כחלק מהשינוי הזה, לאחר שנחשפה לראיון הטלוויזיוני ב"אולפן שישי" עם קרין באומן, הדוגמנית לשעבר הסובלת מאנורקסיה, היא ביקשה להיפגש איתה כדי לתמוך ולעודד. אז היא התקשרה ליהודית באומן, אמה של קרין ואשתו של שימי תבורי, כדי לנסות ולקבוע פגישה.

אייזנשטיין, מה נסגר?

"וואי, לא עשיתי את זה כדי שזה יגיע לתקשורת. אבל זה נכון. רציתי לנסות לדבר על לבה מהמקום שלי ולחזק אותה. אני לא אלוהים, רק בן אדם, אבל לפעמים לאנשים יש יכולות לגעת באנשים. אמרתי לעצמי שאולי אצליח כי אני עוזרת לאנשים ועושה קואצ'ינג, אז אמרתי 'יאללה, הלוואי שהיא תסכים ושאפגוש אותה. אבל אני לא רוצה שזה יגיע לתקשורת כי לא עשיתי את זה בשביל זה".

את התמודדת עם הפרעות אכילה?

"אני לא מבינה בזה ואני חלילה לא מומחית. עשיתי את זה ממקום של אשה שיודעת מה זו התמודדות עם עולם הפרסום, מהן התחושות ולמה הכוונה בלרזות. רק רציתי להגיד לה שיש בשביל מה לחיות, ושגם אני הייתי בתקופות קשות, אמנם לא אנורקסיה אלא תקופות של דיכאון, ולחזק אותה שלא תרים ידיים".

יהודית באומן. למה זה לא הסתדר?

"היא צריכה לבקש רשות מקרין. אני לא הדוברת של קרין ואני לא יכולה להכתיב לה, יש לה את הרצונות שלה. שאלתי אותה אם זה מעניין אותה אבל היא נורא עצבנית כי היא רוצה כבר לצאת מזה. מאות אנשים רוצים לדבר איתה, ועם כל הכבוד שזו מורן אייזנשטיין אני לא יכולה להחליט בשביל קרין. אני מצטערת, אבל אני לא יודעת איך לעזור פה. אם קרין תרצה אני אשמח שהיא תבקר אותה, אבל אני לא יכולה להחליט בשבילה ושאחר כך היא תיתן לי על הראש. אולי כשהיא תרגיש יותר טוב אשמח שמורן תיצור איתה קשר. תגיד למורן שזה ממש לא אישי".

ואם זה לא מספיק, גם לתבורי יש מה להגיד והוא מבקש לפנות לציבור בעזרת סנובה: "בעקבות זה שאין בארץ אשפוז בכפייה אני רוצה לבקש תרומות מהעם כדי להסיע אותה עם רופאים פרטיים לבית חולים בחו"ל. שם יש אשפוז בכפייה. היא יוצאת נכנסת, יוצאת נכנסת. רציתי לפנות דרך אחד כמוך, שישים את מספר חשבון הבנק למי שרוצה לתרום".

בשמחה.

"העלות של בית החולים בחוץ לארץ היא 4,000 דולר בשבוע. אתה רוצה את מספר החשבון?".

ברור.

"בנק דיסקונט, מספר הסניף 152 ומספר החשבון 137129752. עבור שמשון תבורי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר